Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

nr serwisowy wtyczki od sterownika turbosprezarki

Elektryka
ODPOWIEDZ
gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

nr serwisowy wtyczki od sterownika turbosprezarki

Post autor: gagi3 » 03 kwie 2018, 14:59

jak w temacie
potrzebuje nr serwisowy wtyczki od sterownika turbosprężarki.
w moim aucie jakiś magik obciął kable i zrobił na złączkę z komputera a sterownik zapioł na stałe jako ciągle otwarty. muszę wymienić na nowy i sterownik i wtyczke.
fajnie by było jeszcze rozpiskę kabli do pinów wtyczki dostać lub chociaż zdjęcie

A6 C6 3.0 tdi silnik BMK
Przewaga dzięki technologi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 kwie 2018, 15:48

Podaj mi VIN (może być na PW) oraz kolory przewodów jakie masz. W 2005 była mała zmiana, a nie chcę źle podać, aby nie było niespodzianki.

Wtyczka powinna być 4-pinowa :).

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 04 kwie 2018, 08:19

VIN: WAUZZZ4F36N035964
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przewaga dzięki technologi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 kwie 2018, 11:33

Szczerze, to żaden kolor nie pasuje <uoee> . Wiązka, do której jest podłączony ten MOLEX jest fabryczna? Dodatkowo masz uszkodzoną wtyczkę przy sterowniku.

Powinny być takie kolory:
1 pin &#187; brązowy
2 pin &#187; czerwono-niebieski
3 pin &#187; niebiesko-zielony
4 pin &#187; niebiesko-żółty

Wtyczka ma numer 1J0 973 704 i na allegro znajdziesz gotowy komplet z konektorami i gumkami.

https://allegro.pl/listing?string=%221J ... i-1-4-0328

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 30 kwie 2018, 10:09

Oczywiscie ze wiazka jest kombinowana ale mysle ze gdzies tam dalej bedzie juz jak trzeba to dojde.
Najbardziej zaciekawilo mnie rozwiazanie zablokowania sterowania turbo na stale na otwarciu. Dziekuje za pomoc

[ Dodano: 2018-04-30, 10:09 ]
mat1324 jesteś pewien tych kolorów kabli? podłączyłem nowa wtyczkę według tych kolorów bo jak się okazało poprzednia miała zamienione piny i teraz mam stały błąd elektryczny, a wcześniej był tylko sporadyczny. wymiana sterownika turbo na inny tez nie przyniosła rezultatu.

może ktoś zrobić zdjęcie wtyczki z kablami dla pewności?
Przewaga dzięki technologi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 30 kwie 2018, 10:57

Kolory w ogóle się zgadzają? Jeśli tak, to może podpiąłeś je odwrotnie <mysli>.

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 04 maja 2018, 20:19

mat1324 pisze:Kolory w ogóle się zgadzają? Jeśli tak, to może podpiąłeś je odwrotnie <mysli>.
podpięte zgodnie z tym
Powinny być takie kolory:
1 pin &#187; brązowy
2 pin &#187; czerwono-niebieski
3 pin &#187; niebiesko-zielony
4 pin &#187; niebiesko-żółty

chyba ze wtyczka ma odwrotne oznaczenie

dlatego zdjęcie podłączonej kogoś wtyczki mogło by pomoc chyba ze jest któryś kabelek gdzieś w środku uszkodzony.

BTW gdzie one idą? do ECU? to bym sprawdził czy wszystkie maja przejście.

[ Dodano: 2018-05-04, 20:19 ]
I co nagle nikt niema 3.0 BMK zeby cyknac fotke ftyczki od nastawnika turbiny tak zeby bylo widac kolejno kolory kabli we wtyku?
Przewaga dzięki technologi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 maja 2018, 20:43

Musi być to BMK z początku produkcji <uoee> .

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 04 maja 2018, 21:11

mat1324 pisze:Musi być to BMK z początku produkcji <uoee> .
A masz moze rozpiske kabli do takiego?

[ Dodano: 2018-05-04, 21:11 ]
07.2005 to nie taki samiutki początek produkcji
Przewaga dzięki technologi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 maja 2018, 21:20

Przecież podałem Ci rozpiskę :). Od listopada 2005 była zmiana w kolorach.

Biorąc pod uwagę lata produkcji 2004-2011, to jest to początek produkcji ;p.

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 05 maja 2018, 16:58

Na molexie z moich fotek byl zamieniony pin 1 z 2 z twojego opisu.

[ Dodano: 2018-05-05, 16:58 ]
Za co odpowiada pin 52 na ECU W MOIM SAMOCHODZIE? Ktos wie? Dochodzi tam kabelek czerwony z niebieskim paskiem, prawdopodobnie ten z pinu 2 od nastawnika ale niemam na nim przejscia. Czy to napewno dobry traf? Moze ktos wie?
Przewaga dzięki technologi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 maja 2018, 20:49

Tak jak pisałem Ci na PW, pin 52 we wtyczce ECU załącza przekaźnik pompy paliwa. Zbieżność oznaczenia przewodu we wtyczce sterownika turbosprężarki jest przypadkowa.

Zdjęcia wtyczki sterowania turbiną w silniku BMK ze stycznia 2005: (po kliknięciu w zdjęcie zostanie ono powiększone)

Oznaczenia oraz kolejność zgadzają się z tym, co podałem wcześniej <lol> .

Sprawdź czy na pierwszym pinie, czyli brązowym przewodzie, jest masa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl