nr serwisowy wtyczki od sterownika turbosprezarki
nr serwisowy wtyczki od sterownika turbosprezarki
jak w temacie
potrzebuje nr serwisowy wtyczki od sterownika turbosprężarki.
w moim aucie jakiś magik obciął kable i zrobił na złączkę z komputera a sterownik zapioł na stałe jako ciągle otwarty. muszę wymienić na nowy i sterownik i wtyczke.
fajnie by było jeszcze rozpiskę kabli do pinów wtyczki dostać lub chociaż zdjęcie
A6 C6 3.0 tdi silnik BMK
potrzebuje nr serwisowy wtyczki od sterownika turbosprężarki.
w moim aucie jakiś magik obciął kable i zrobił na złączkę z komputera a sterownik zapioł na stałe jako ciągle otwarty. muszę wymienić na nowy i sterownik i wtyczke.
fajnie by było jeszcze rozpiskę kabli do pinów wtyczki dostać lub chociaż zdjęcie
A6 C6 3.0 tdi silnik BMK
Przewaga dzięki technologi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Szczerze, to żaden kolor nie pasuje . Wiązka, do której jest podłączony ten MOLEX jest fabryczna? Dodatkowo masz uszkodzoną wtyczkę przy sterowniku.
Powinny być takie kolory:
1 pin » brązowy
2 pin » czerwono-niebieski
3 pin » niebiesko-zielony
4 pin » niebiesko-żółty
Wtyczka ma numer 1J0 973 704 i na allegro znajdziesz gotowy komplet z konektorami i gumkami.
https://allegro.pl/listing?string=%221J ... i-1-4-0328
Powinny być takie kolory:
1 pin » brązowy
2 pin » czerwono-niebieski
3 pin » niebiesko-zielony
4 pin » niebiesko-żółty
Wtyczka ma numer 1J0 973 704 i na allegro znajdziesz gotowy komplet z konektorami i gumkami.
https://allegro.pl/listing?string=%221J ... i-1-4-0328
Oczywiscie ze wiazka jest kombinowana ale mysle ze gdzies tam dalej bedzie juz jak trzeba to dojde.
Najbardziej zaciekawilo mnie rozwiazanie zablokowania sterowania turbo na stale na otwarciu. Dziekuje za pomoc
[ Dodano: 2018-04-30, 10:09 ]
mat1324 jesteś pewien tych kolorów kabli? podłączyłem nowa wtyczkę według tych kolorów bo jak się okazało poprzednia miała zamienione piny i teraz mam stały błąd elektryczny, a wcześniej był tylko sporadyczny. wymiana sterownika turbo na inny tez nie przyniosła rezultatu.
może ktoś zrobić zdjęcie wtyczki z kablami dla pewności?
Najbardziej zaciekawilo mnie rozwiazanie zablokowania sterowania turbo na stale na otwarciu. Dziekuje za pomoc
[ Dodano: 2018-04-30, 10:09 ]
mat1324 jesteś pewien tych kolorów kabli? podłączyłem nowa wtyczkę według tych kolorów bo jak się okazało poprzednia miała zamienione piny i teraz mam stały błąd elektryczny, a wcześniej był tylko sporadyczny. wymiana sterownika turbo na inny tez nie przyniosła rezultatu.
może ktoś zrobić zdjęcie wtyczki z kablami dla pewności?
Przewaga dzięki technologi
podpięte zgodnie z tymmat1324 pisze:Kolory w ogóle się zgadzają? Jeśli tak, to może podpiąłeś je odwrotnie .
Powinny być takie kolory:
1 pin » brązowy
2 pin » czerwono-niebieski
3 pin » niebiesko-zielony
4 pin » niebiesko-żółty
chyba ze wtyczka ma odwrotne oznaczenie
dlatego zdjęcie podłączonej kogoś wtyczki mogło by pomoc chyba ze jest któryś kabelek gdzieś w środku uszkodzony.
BTW gdzie one idą? do ECU? to bym sprawdził czy wszystkie maja przejście.
[ Dodano: 2018-05-04, 20:19 ]
I co nagle nikt niema 3.0 BMK zeby cyknac fotke ftyczki od nastawnika turbiny tak zeby bylo widac kolejno kolory kabli we wtyku?
Przewaga dzięki technologi
Na molexie z moich fotek byl zamieniony pin 1 z 2 z twojego opisu.
[ Dodano: 2018-05-05, 16:58 ]
Za co odpowiada pin 52 na ECU W MOIM SAMOCHODZIE? Ktos wie? Dochodzi tam kabelek czerwony z niebieskim paskiem, prawdopodobnie ten z pinu 2 od nastawnika ale niemam na nim przejscia. Czy to napewno dobry traf? Moze ktos wie?
[ Dodano: 2018-05-05, 16:58 ]
Za co odpowiada pin 52 na ECU W MOIM SAMOCHODZIE? Ktos wie? Dochodzi tam kabelek czerwony z niebieskim paskiem, prawdopodobnie ten z pinu 2 od nastawnika ale niemam na nim przejscia. Czy to napewno dobry traf? Moze ktos wie?
Przewaga dzięki technologi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Tak jak pisałem Ci na PW, pin 52 we wtyczce ECU załącza przekaźnik pompy paliwa. Zbieżność oznaczenia przewodu we wtyczce sterownika turbosprężarki jest przypadkowa.
Zdjęcia wtyczki sterowania turbiną w silniku BMK ze stycznia 2005: (po kliknięciu w zdjęcie zostanie ono powiększone)
Oznaczenia oraz kolejność zgadzają się z tym, co podałem wcześniej .
Sprawdź czy na pierwszym pinie, czyli brązowym przewodzie, jest masa.
Zdjęcia wtyczki sterowania turbiną w silniku BMK ze stycznia 2005: (po kliknięciu w zdjęcie zostanie ono powiększone)
Oznaczenia oraz kolejność zgadzają się z tym, co podałem wcześniej .
Sprawdź czy na pierwszym pinie, czyli brązowym przewodzie, jest masa.