A jakie masz na to poparcie? Fiatem też dojedziesz z punktu A do B i jest kilka razy tańszy ale jednak wybrałeś Audi... Jeżeli chodzi o opony to ja nie mówię, że chińskie się rozlecą po miesiącu tylko o tym, że właśnie typowo chińskie nie mają dobrych parametrów i to jest priorytet przy wyborze opon.wallace pisze: Nie mówiłem o parametrach chinoli,tylko o tym,że niektóre z nich nie są takiej złej jakości
Opony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Właśnie sprawdzałem cennik i w konfiguracji dopłata do 17' żeby zamienić na 18' wynosi minimum 4370zł ,dopłata do 17' żeby zamienić na 19' wynosi od 8740 do 11170zł :shock: więc nie są to małe pieniądze nie ważne ile ktoś zarabia.Lepiej chyba "zakombinować" i kupić z drugiej ręki tym bardziej,że to tylko koła,które można samemu zamontować.Co do wnęki w tylnej kanapie to przegapiłem to przy konfigurowaniu auta a teraz jest już za późno na zmianę.mat1324 pisze:wallace, nie rozumiem Cię... Kupujesz auto prosto z salonu, a zastawiasz się jakie opony kupić . Bierzesz auto, które kosztuje tyle co mieszkanie i chcesz kupić g*wniane opony. Szkoda Ci 1000 zł na komplecie? Kombinujesz z oponami, felgami, wnęką w tylnej kanapie itd. Teoretycznie dla Ciebie wydanie kilku tysięcy złotych nie powinno stanowić problemu. Jeśli chcesz zmienić wielkość felgi, to dogadaj się z dealerem, aby przełożył na inny pasujący Ci komplet za małą dopłatą, chociaż przy nowym aucie nie powinny robić problemów i zrobić to za free. Ty jesteś kupującym i masz prawo wymagać .
[ Dodano: 2018-03-25, 14:43 ]
Mam na to takie poparcie,że auta w mojej firmie "zjeżdżają" opony za ponad 100 tys zł rocznie,które sam wybieram i wiem,że te najdroższe (czytaj niby najlepsze) wcale najlepsze nie są.Misiek_kb89 pisze:A jakie masz na to poparcie? Fiatem też dojedziesz z punktu A do B i jest kilka razy tańszy ale jednak wybrałeś Audi... Jeżeli chodzi o opony to ja nie mówię, że chińskie się rozlecą po miesiącu tylko o tym, że właśnie typowo chińskie nie mają dobrych parametrów i to jest priorytet przy wyborze opon.wallace pisze: Nie mówiłem o parametrach chinoli,tylko o tym,że niektóre z nich nie są takiej złej jakości
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Klebera rzeczywiście wychodzi trochę drożej od tych dwóch pozostałych.Możesz napisać jaką masz propozycję?leszekmw pisze:no fakt...troszkę słabawe te opony...
po co się pchać na siłę w takie rozmiary..zawsze jest to dla mnie zagadka jak rozmawiam z klientami..
jak będziesz chciał to podpowiem Ci jeszcze jedną oponę , przynajmniej jest dobrze wykonana..chyba ze już wybrałeś to niema sprawy
z tych co podałeś tylko kleber..ale wyglądu to to nima ni huhu ..
[ Dodano: 2018-03-25, 12:55 ]
podaj jeszcze cenę za ile masz klebera bo on dość drogi w tym porównaniu.
[ Dodano: 2018-03-25, 14:51 ]
Co w tym dziwnego?Jakbym brał do pozostałych aut oponki z wyższej półki np Michelina to wydawałbym kilkadziesiąt tysięcy rocznie więcej i to niepotrzebnie.Skoro kupiłem auto przednionapędowe nie za mocne to widocznie nie potrzebuję opon z wyższej półki,tym bardziej,że autko nie będzie "latało" po autostradach z zawrotnymi prędkościami ale będzie "kręciło się wokół komina" i będzie nim jeździła głównie moja żona,a jeździ bardzo spokojnie.Teraz rozumiesz o czym mówię i dlaczego nie potrzebuję kompletu opon za 4-5 tys zł tylko za 2tys zł?Misiek_kb89 pisze:i pytasz o opony osoby które kupują maksymalnie komplet opon na sezon za 2-3k zł?wallace pisze:auta w mojej firmie "zjeżdżają" opony za ponad 100 tys zł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Rozumiem. Lepsze dla Ciebie=tańsze bo na kilkunastu kompletach więcej Ci zostanie w kieszeni, nie ma co tu więcej dyskutować:) Miłej niedzieli.wallace pisze: Co w tym dziwnego?Jakbym brał do pozostałych aut oponki np Michelina to wydawałbym kilkadziesiąt tysięcy rocznie więcej i to niepotrzebnie.Teraz rozumiesz o czym mówię?
[ Dodano: 2018-03-25, 15:09 ]
moja propozycja opon była za około 2,5 tys zł. nie za 4-5k zł. Czyli kupić opony z przyczepnością C na mokrym i 72dB lub dołożyć 500zł i mieć z indeksem "A" na mokrym i 68dB dla mnie wybór jest oczywisty ale dla kogoś kto zarządza małą flotą, co innego może być priorytetem niż np. kilka metrów krótsza droga hamowaniawallace pisze:dlaczego nie potrzebuję kompletu opon za 4-5 tys zł tylko za 2tys zł?
Ostatnio zmieniony 25 mar 2018, 15:13 przez Misiek_kb89, łącznie zmieniany 1 raz.
Po prostu napisz co proponujesz i tyle.Misiek_kb89 pisze:Rozumiem. Lepsze dla Ciebie=tańsze bo na kilkunastu kompletach więcej Ci zostanie w kieszeni, nie ma co tu więcej dyskutować:) Miłej niedzieli.wallace pisze: Co w tym dziwnego?Jakbym brał do pozostałych aut oponki np Michelina to wydawałbym kilkadziesiąt tysięcy rocznie więcej i to niepotrzebnie.Teraz rozumiesz o czym mówię?
[ Dodano: 2018-03-25, 15:09 ]moja propozycja opon była za około 2,5 tys zł. nie za 4-5k zł.wallace pisze:dlaczego nie potrzebuję kompletu opon za 4-5 tys zł tylko za 2tys zł?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
- Lokalizacja: Olsztyn
Ja mam te Goodyeary F1 AS3 255/40/19.Kupiłem w tamtym roku nowe i moge polecic.Opona dosc cicha i ma dosc dobra cene w porownaniu z konkurencja a produkcja Made In Germany.Miałem oryginalne,fabryczne Pirelli i te opony to porażka.wallace pisze:Ok.dzięki.Misiek_kb89 pisze:Już Ci dzisiaj napisałem jakie ja bym kupił. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 lub Dunlop Sport Maxx RT 2wallace pisze: Po prostu napisz co proponujesz i tyle.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Aż tak w to nie wnikam. Uważam, ze jeżeli opona z "C" ma od 6-10 metrów dłuższą drogę hamowania od opony "A" w warunkach testowych to i w nagłych hamowaniach na Polskich drogach też będzie różnica na korzyść opony "A" i jakość drogi nie ma tu moim zdaniem większego znaczenia bo opona "C" na polskich drogach dalej będzie oponą "C" a opona "A" dalej oponą "A"/ Reasumując jeżeli jakość drogi jest gorsza to opona "A" będzie hamowała dłużej a opona "C" jeszcze dłużej więc...leszekmw pisze: tylko weź pod uwagę na jakich nawierzchniach są robione te testy a jakie asfalty mamy w polsce.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Misiek_kb89, ma rację . Jeśli obie opony mają przeprowadzane testy na takiej samej nawierzchni, to opona 'C' jest gorsza od tej 'A' i kropka. Gdyby były to oceny 'A' vs. 'B', to jeszcze można byłoby brać pod uwagę, że zmiana nawierzchni mogłaby coś zmienić.
Przy wyborze opon biorę pod uwagę hamowanie na mokrym oraz głośność. Dodatkowo czytam opinie użytkowników. Testów nie biorę w ogóle pod uwagę, ponieważ ich wyniki zależą od sponsora.
Przy wyborze opon biorę pod uwagę hamowanie na mokrym oraz głośność. Dodatkowo czytam opinie użytkowników. Testów nie biorę w ogóle pod uwagę, ponieważ ich wyniki zależą od sponsora.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga