Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALF 2.4 165 KM] Blad Przestawienie walka rozrzadu rzad cyli

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
jonjasiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2018, 17:00
Lokalizacja: Lubin

[ALF 2.4 165 KM] Blad Przestawienie walka rozrzadu rzad cyli

Post autor: jonjasiu » 21 mar 2018, 17:16

Witam kolegów. Mam taki problem w swojej kuli A6 c5 2.4 121kw 1998 rok tiptronic . Błąd się pojawił po wymianie rozrządu i wymiany nowego napinacza wałków . Napinacz nowy firmy skv .
Napinacz ma 3 miesiące . Auto pali tylko ,ze objawy ma jak wypadal by zapłon .
Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, 20:28 przez jonjasiu, łącznie zmieniany 1 raz.
jasiu

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 21 mar 2018, 17:26

co jest w bloku 93 i 90

jonjasiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2018, 17:00
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jonjasiu » 21 mar 2018, 17:46

blok 90
680 rpm
cs-ctrl of
0.0 kw
0.0 kw

blok 93
680rpm
1.9ms
2.0kw
5.0kw
jasiu

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 21 mar 2018, 19:51

podmień cewke na tym napinaczu bank 1 strona prawa pasażera

jonjasiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2018, 17:00
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jonjasiu » 21 mar 2018, 20:05

Cewka jest ok . :/ świece nowe. Ma ktoś jakiś pomysł ? Napinacz by walnął ?
jasiu

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 21 mar 2018, 20:41

jonjasiu pisze:Cewka jest ok
cewka na napinaczu tam gdzie wpinasz kostke 2 pinową
wejdz w blok 90 i przejedz się zobacz co jest w 3i4 okienku pociśnij go powyżej 3500 obr.

jonjasiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2018, 17:00
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jonjasiu » 07 maja 2018, 14:50

ok. sprawdzę to .

[ Dodano: 2018-05-07, 14:50 ]
Napinacz został wymieniony na orginal i dalej ten sam błąd . Raczej wszystko dobrze ustawione i działa. CZy to może być problem instalacji ?? brakuje pomysłow .
jasiu

Lukasz007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łukow/Wawa

Post autor: Lukasz007 » 07 maja 2018, 16:49

W grupie 90 w kolumnie 3 i 4 przy przyspieszaniu do okolo 3800rpm napinacze powinny wstac z 0 i 0 na -22 i 22 (przy cs ctrl on) ale gdyby byly wadliwe wyskakiwalyby Ci bledy G40 i G163 (czujniki halla). Auto byloby lekko zamulone. Szukaj tez w instalacji

jonjasiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 mar 2018, 17:00
Lokalizacja: Lubin

Post autor: jonjasiu » 30 maja 2018, 11:25

Właśnie innego błędu nie ma .Auto zachowuje się jak by wypadał zapłon ale dopiero jak się nagrzeje !!! . A założony został drugi napinacz oryginalny ,bo wcześniej w styczniu był nowy skv i błąd wyskoczył ponownie . Auto zachowuje się caly czas tak samo ! Rece opadają !

[ Dodano: 2018-05-30, 11:25 ]
Czy jest możliwe ,ze cos jest z instalacja ? Ma ktoś schemat żeby sprawdzić polaczenie z komputerem ??
jasiu

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 30 maja 2018, 12:17

Sprawdź czujnik Halla. Jest zapięty na wałku ssącym. Wałek wydechowy jest "na sztywno" z paskiem rozrządu i tutaj nic się napewno nie przestawia. Natomiast jeśli czujnik Halla przekłamuje to pokazuje błędną pozycję wałka ssącego rozrządu Być może to on robi problem wskazując niepoprawne wartości lub jego wtyczka nie ma dobrego styku lub też na przewodzie elektrycznym od tego czujnika znika sygnał.

Brada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 24 maja 2014, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Brada » 04 cze 2018, 19:29

Mam ten sam problem. Zrobiłem osobne cewki. Nowe świece, zamieniłem przepływkę, udało się w końcu uszczelnić silnik. Założony nowy czujnik Halla g163. I teraz wyskoczyły g40 i g163 także będę łapać sygnały bo raczej elektryka skopana.

Mój mechanik poradził mi zaryzykowanie zmiany ECU.
Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja