Thx! Jest gdzieś opisana procedura regulacji? (tam chyba jest jakaś ruchoma blokada, którą trzeba przesunąć w odpowiednie miejsce?)mat1324 pisze:T40178 . Trzeba go tylko wyregulować pod konkretny silnik.
A6 C7 - Sprawdzenie dpf
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Ostatnio zmieniony 04 lut 2018, 12:42 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Tak, jak pisałem. Pozostaje tylko pytanie - na jaką głębokość ustawić blokadę dla konkretnego silnika? jest gdzieś jakaś tabelka?mat1324 pisze:Ustawiasz go u góry i dzięki temu bagnet wchodzi do rurki na odpowiednią głębokość.
To też już wiedziałemmat1324 pisze:Oczywiście z tym bagnetem nie można jeździć, ponieważ nie jest on szczelny

- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Z czystej (wrodzonej) ciekawości (bo nie mam diesla) skąd bierze się ten offset? Jest ustawiany ręcznie, wyliczany, mierzony? W BMW był pomiar ciśnienia przed i za DPF'em - nie było żadnego offsetu.mat1324 pisze: Offset jest większy niż rzeczywista różnica ciśnienia
No tak - oszczędzali cykle zegarowe i nie klampowali wynikumat1324 pisze:i sterownik myśli, że jest ujemne ciśnienie, więc pokazuje -0,07 g sadzy .


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Offset jest skutkiem zużywania się czujnika. Dzięki temu można sprawdzić na ile wiarygodne są pomiary różnicy ciśnienia przed i za filtrem. W BMW miałeś pomiar przed i za, ale nie mogłeś sprawdzić na ile te wyniki są prawidłowe, bo skąd miałeś pewność, że czujnik pokazuje rzeczywiste danedamos pisze:Z czystej (wrodzonej) ciekawości (bo nie mam diesla) skąd bierze się ten offset? Jest ustawiany ręcznie, wyliczany, mierzony? W BMW był pomiar ciśnienia przed i za DPF'em - nie było żadnego offsetu.

Sterownik i tak bierze pod uwagę oba wskazania zapełnienia filtra (zmierzone i obliczone), więc gdy jeden z nich przekroczy pewną wartość, to i tak filtr zacznie się wypalać lub spowoduje wystąpienie błędu związanego z zapełnieniem DPFa.damos pisze:mat1324 napisał/a:
i sterownik myśli, że jest ujemne ciśnienie, więc pokazuje -0,07 g sadzy .
No tak - oszczędzali cykle zegarowe i nie klampowali wynikuWyszła im ujemna masa - normalnie produkcja antymaterii - prawie jak LHC
Witam wszystkich
Zrobiłem pomiary rozszerzony filtra dpf i mam takie odczyty...
czas od ostatniej regeneracji 4936s
zawartość popiołu w oleju 0.07l
obliczona masa sadzy 8.33g
zamierzona masa sadzy 2.70g
kilometry od ostatniej regeneracji 27216m
Prosze o jakies wyjasnienie tych parametrow
Dziekuje i pozdrawiam

Zrobiłem pomiary rozszerzony filtra dpf i mam takie odczyty...
czas od ostatniej regeneracji 4936s
zawartość popiołu w oleju 0.07l
obliczona masa sadzy 8.33g
zamierzona masa sadzy 2.70g
kilometry od ostatniej regeneracji 27216m
Prosze o jakies wyjasnienie tych parametrow
Dziekuje i pozdrawiam