Instrukcja wymiany paska < link >. Teoretycznie trzeba wymienić śrubę od napinacza oraz rolki, ale nie przesadzajmy . Podczas luzowania napinacza trzeba go zablokować, np. torxem lub imbusem, ponieważ będzie ciężko zdjąć pasek. Nowy napinacz jest już zablokowany, więc można sobie zobaczyć co i jak. Po zamontowaniu rolki, napinacza i paska wystarczy wyjąć tylko blokadę.
Zauważyłem, że w jednej instrukcji pomieszane są opisy kół pasowych, ale to szczegół .
A co to jak cię jeździ A6 za 60-70 tys zł, to nie przystoi serwisować samemu?
Ja od 11 lat robię przy autach wszystko sam i nawet mi się nie śni, aby jakiegoś mechanika partacza dopuścić do niuni Zbyt dużo się naoglądałem prac partaczy i ich wyczynów, np. przy serwisie służbowych aut firmy, w której pracuje.
pan42 pisze:Mam dobrego mechanika, ale uważam, że kontrola jest najwyższą formą zaufania
..widocznie nie jest taki dobry skoro nie masz do niego zaufania..
jakby ktoś w lublinie potrzebował bardzo dobrego fachowca od vag i nie tlko to mam takiego.
pawcio81 ja nikomu nie zabrania grzebać przy swoich samochodach , a co do mechaników to nie uogólniaj , nie wkładaj wszystkich do jednego wora..
Wszystko wymienione, efekty dźwiękowe pracującego silnika o połowę cichsze
Zawsze wychodziłem z założenia, że nie mogę mieć mniejszej wiedzy od mechanika, który grzebie mi w aucie. Różnica jest tylko taka, że on się brudzi, a ja płacę
Panowie, skoro jest tak dobrze, mamy najlepszych mechaników na świecie to po co dział techniczny na tym forum, a niezastąpiony Kol. Mat1234 pracuje na 2 etaty spełniając nasze prośby?