Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zakopcił jak ruski czołg...

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
tomasz86

Zakopcił jak ruski czołg...

Post autor: tomasz86 » 27 lut 2018, 17:21

Siema.

Za pierwszym razem temat olałem ale dziś ponownie się to zdarzyło (drugi raz przez ponad trzy miechy użytkowania auta).

Odpalam (silnik zimny po nocnym postoju) jadę a za mną się kurzy jak za bwp na poligonie.
Dym koloru szarego. Po kilku przejechanych kilometrach jak ręką odjął...
Ponowne odpalenie tego samego dnia i wszystko ok. Pierwszy raz ponad miech temu miałem taka przygodę. Auto użytkowane codziennie.

Panowie wtf? :)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 27 lut 2018, 17:32

Odma zamarzła?

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 28 lut 2018, 00:01

Sprawdź ile oleju pozostało. Odma jak wyżej. I jak dalej posmigasz to koszty wzrosną
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

tomasz86

Post autor: tomasz86 » 28 lut 2018, 13:44

szydera pisze:Sprawdź ile oleju pozostało.
Olej ok. Nie bierze.
szydera pisze:Odma jak wyżej.
Dlaczego więc codziennie nie ma takiego efektu? W e39 miałem problem z odmą to co zapalenie auta dymił jak z komina. Dziś wszystko ok a pierwszy raz zdarzyło się to miech temu i też tylko "na chwilę" a auto użytkuję codziennie.

W każdym razie skonsultuję się z mechem.

marekdrill777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 lut 2018, 17:42
Lokalizacja: Katowice

Post autor: marekdrill777 » 28 lut 2018, 17:45

Mi się działo podobnie i już długo auto w naprawie, i dalej nie znają konkretnej przyczyny :|

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 28 lut 2018, 21:51

Zależy ile kilometrów przejeżdżasz dziennie. Jak zatka się całkowicie prześwit przewodów odmy to zobaczysz co potrafi to auto za Tobą będzie tylko mgła 😁
Odkręć korek wlewu oleju jak jest masło to w przewodach masz syf.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 01 mar 2018, 06:41

szydera pisze:Odkręć korek wlewu oleju jak jest masło to w przewodach masz syf.
Nie koniecznie, może być syf w odmie, woda w zaworze a na korku czysto, u mnie tak było.

tomasz86

Post autor: tomasz86 » 04 mar 2018, 00:01

szydera pisze:Zależy ile kilometrów przejeżdżasz dziennie.
Minimum 25 dziennie.
szydera pisze:Odkręć korek wlewu oleju jak jest masło to w przewodach masz syf.
Odkręciłem korek i jest masło ale wielkości paznokcia i grubości "prześwitującej"...

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 04 mar 2018, 10:16

może uszczelniacze zaworowe już mają dość... i po postoju puszczają oleju i przy odpalaniu taka dawkę oleju musi przepalić a potem już jest OK
_________________________________ Audi Quattro______________________________

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 08 mar 2018, 00:15

Uszczelniacze zaworowe to raczej by dały znać przy przeciągnięciu do 6000 i gwałtownym odpuszczeniu gazu.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 mar 2018, 13:49

szydera pisze:Uszczelniacze zaworowe to raczej by dały znać przy przeciągnięciu do 6000 i gwałtownym odpuszczeniu gazu.
nie wiem ja raz miałem tak w mondeo mk3 że zimny silnik został odpalony na pół minuty żeby przestawić auto i zgaszony i potem odpalony za godz i z tyłu dosłownie siwo a jak normalnie się go odpalało i się nim jeździło to nic także stąd ta moja teoria <rotfl> ale to ford nie audi więc może nie to :]
_________________________________ Audi Quattro______________________________

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 08 mar 2018, 18:41

Nic nie biorę za pewnik. Możesz mieć rację, czemu nie.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl