
Zamarzajace zawieszenie a6 allroad
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
za to u mnie dyskoteka gra
przyszły mrozy i masakra jest z zawieszeniem.
nowy miech do tyłu już czeka na wymianę w sobotę, bo na dzień dzisiejszy mam rozjechany cały zawias, nie mogę zrobić adaptacji bo wywala mi błąd czujnik G291 - prawdopodobnie jest na tyle duża nieszczelność na miechu, że nie mogę nawet wykonać ADAPTACJI zawieszenia!
przy okazji obstawiam też przerwany kabel lub problem ze stykiem na kostce do grupy zaworowej kompresora.
przyszły mrozy i masakra jest z zawieszeniem.
nowy miech do tyłu już czeka na wymianę w sobotę, bo na dzień dzisiejszy mam rozjechany cały zawias, nie mogę zrobić adaptacji bo wywala mi błąd czujnik G291 - prawdopodobnie jest na tyle duża nieszczelność na miechu, że nie mogę nawet wykonać ADAPTACJI zawieszenia!
przy okazji obstawiam też przerwany kabel lub problem ze stykiem na kostce do grupy zaworowej kompresora.
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
moja kuzynka miała takie jazdy w 3 letniej a6 już kilka lat temu jak były mrozy po - 20. Miechy zamarzały. U mnie opada ciut tył ale tylko w trybie dynamicznym, na komforcie stoi prosto. Mam też problem po demontaży sanek celem wymiany poduszek/ gum. Po przejechaniu ok 2 km i przekroczeniu i jazdy stałej powyżej 70km/h wywala błąd level control mechanic failur. Dodam, że czujniki były demontowane. Co teraz?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Posiadacze pneumatycznego zawieszenia dzielą się na 2 grupy:
1. Ci, który już naprawiali zawieszenie
2. Ci, który dopiero będą to robić!
Janusz - jak długo jeździsz autem?
oczywiście nie życzę, ale prędzej czy później każdego to spotka...
ja też mam czasem sporadycznie błąd "level control mechanic failure" ale to jest pikuś w porównaniu do tego, co mam teraz:
- miech do wymiany
- prawdopodobnie urwany kabel lub brak styku na kostce grupy zaworów (pojawia się "bład czujnika G291")
1. Ci, który już naprawiali zawieszenie
2. Ci, który dopiero będą to robić!
Janusz - jak długo jeździsz autem?

oczywiście nie życzę, ale prędzej czy później każdego to spotka...
ja też mam czasem sporadycznie błąd "level control mechanic failure" ale to jest pikuś w porównaniu do tego, co mam teraz:
- miech do wymiany
- prawdopodobnie urwany kabel lub brak styku na kostce grupy zaworów (pojawia się "bład czujnika G291")
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 350
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Ja jeżdżę 2 lata , brat wcześniej też 2 lata , przez ten okres wymieniony był tylko jeden tylny miech. Ogólnie auto przejechało 10 lat po Polskich drogach i do tej pory odpukać działa. Osobiście znałem pierwszego właściciela od którego kupił ją brat i przy pneumatyce nie robił nic od nowości,jedynie na wiosnę cały przedni zawias idzie do wymiany , przebieg 220 tyś km. Mam nadzieje że tak pozostanieremont5 pisze:Posiadacze pneumatycznego zawieszenia dzielą się na 2 grupy:
1. Ci, który już naprawiali zawieszenie
2. Ci, który dopiero będą to robić!
Janusz - jak długo jeździsz autem?
oczywiście nie życzę, ale prędzej czy później każdego to spotka...
ja też mam czasem sporadycznie błąd "level control mechanic failure" ale to jest pikuś w porównaniu do tego, co mam teraz:
- miech do wymiany
- prawdopodobnie urwany kabel lub brak styku na kostce grupy zaworów (pojawia się "bład czujnika G291")

Poprawione

Ostatnio zmieniony 03 mar 2018, 00:35 przez ollyon86, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 350
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Gdy brat ją kupował była najdroższą na Allegro i miała 160000 tyś , kupiona przez przypadek , nie szukał auta lecz gdy dowiedział się że znajomy ją sprzedaje i zna historię od początku to porostu warto było. Poprzedni właściciel do pracy miał około 10 km, lecz bardzo dbał o auto , wymiany oleju max 10000 tyś km. Wachacze pewnie wytrzymały by więcej gdyby był sprowadzony z Niemiec oczywiście z takim samym przebiegiem, polskie drogi robią swojemat1324 pisze:Szacunekollyon86 pisze: przebieg 220000 tyś km.. Moje 405 tysiące to nic
.
PS. Do Słońca jest ok. 150 000 tysięcy km, więc byłbyś nawet w połowie drogi powrotnej.

Ja robię jakieś 15000 tys rocznie, u brata jeździła żona rekreacyjnie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Ok A czy ktoś może mi podpowiedzieć co mam zrobić ? Czujniki były odpinane. Mam robić adaptację? Czy jechać do mechanika na poprawienie tego. Jak wszedłem w blok i pomiarowe to 3 koła są względnie ok 388, 387 i 375 np a jedno pokazuje wtedy 412 np- stąd błąd np przesunięcia tego czujnika? Dobrze myślę? Auto stoi prosto jak przed naprawą.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
mat1324 udało się. Po wejściu w adaptację okazało się, że wyskoczył kolejny błąd czyli level control not defined - czy mniej więcej coś w tym stulu - brak położenia neutralnego w czujnikach, pomierzyłem, wpisałem, zawieszenie przyjęło wszystko jak powinno i nie ma błędu. Przejechałem się po mieście i trasie i błąd nie wyskoczył 
