Zamarzajace zawieszenie a6 allroad
Zamarzajace zawieszenie a6 allroad
Witam kolegow mam pytanie czy ktos z was spotkał sie z takim problemem przy tmperaturze minusowej auto zostawione na parkingu na noc samo sie obnizy do trybu automatycznego ...po odpaleni zaswieci sie kontrolka zielona od zawieszenia i mrugajaca pomaanczowa nie ma mozliwosci zmiany zawieszenia po jakims czaie auto odpalone przejażdżka około 30min tak jak by siwszystko rozgrzało gasze auto odpalam ponownie i jest ok i tak do nastepnej nocki z mrozami jak jest w plusie jest wszystko ok.... czy istnieje jakis płyn do pnematyki zeby nie zamarzało albo jakis inny sposob na ta awarie ...dziekuje za udzielone rady
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
żółta kontrolka sygnalizuje błąd, trzeba podpiąć vcds / vas i zobaczyć co go boli.
nie powinien opadać
płynu żadnego raczej nie ma bo zawieszenie pracuje na powietrzu
nie powinien opadać
płynu żadnego raczej nie ma bo zawieszenie pracuje na powietrzu

Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
rzeczywiście muszę podpiąć kompa , myślałem że bez tego się obejdzie i ktoś już miał taki problem ale zapomniałem że to jest forum i ci co wiedzą nie powiedzą bo czerpią z tego zyski , kolego remont5 masz racje że zawieszenie pracuje na powietrzu ale powietrze też się skrapla jeżeli pozostanie odrobina wody w układzie może powodować zamarzanie i nie przepuszczanie powietrza nic przy odrobinie czasu usiądę i zacznę szukać problemu dziękuję fachowcą za okazałą pomoc
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Gdzie sprężone powietrze tam wilgoć, czyli woda. W sprężarce masz osuszacz który ma za zadanie zapobiegać powstawaniu wilgoci w układzie. Gdy któryś element jest niesprawny czy nieszczelny, kompresor pracuje dłużej i częściej powoduje powstawanie większej wilgoci w układzie która skrapla się. Musisz sprawdzić ten osuszacz. Można go wymontować i wysuszyć, Ale do ponownego poskładania sprężarki musisz mieć nowe oringi. Robota nie jest ciężka ani trudna.
Za nic w świecie nie dolewaj do układu żadnych preparatów przeciw zamarzaniu bo natychmiast wykończysz kompresor, zespół zaworów itd
Za nic w świecie nie dolewaj do układu żadnych preparatów przeciw zamarzaniu bo natychmiast wykończysz kompresor, zespół zaworów itd
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Tak, to upuszczanie jest normalne, tak jak i dopompowywanie. Czujniki sterują i wyrównują nadwozie. Dlatego te samochody zaleca się parkować na równym podłożu, może być na pochyłym terenie, ale żeby było równo. Ja akurat tym się nie przejmuję, bo np jak teraz w zimie, u mnie przy blisko metrze śniegu mało gdzie jedt równy parking 

Warsztat, naprawy Audi A6.
ok dziękuję za odpowiedz dam znać jak poszło osuszanie układu pozdrawiam
[ Dodano: 2017-01-31, 11:46 ]
Witam ponownie a wiec osuszanie rzeczywiście było potrzebne masa wody w układzie , mam nadzieje że teraz bedzie dobrze myslę żeby ten manewr powtórzyć za około tydzień ,,,,,......mam jeszcze pytanie do kolegi ,,,szalony'''' gdzie w programie vcds znajdę funkcje od zawieszenia pneumatycznego pozdrawiam
Oki znalazłem pozdrawiam
[ Dodano: 2017-01-31, 11:46 ]
Witam ponownie a wiec osuszanie rzeczywiście było potrzebne masa wody w układzie , mam nadzieje że teraz bedzie dobrze myslę żeby ten manewr powtórzyć za około tydzień ,,,,,......mam jeszcze pytanie do kolegi ,,,szalony'''' gdzie w programie vcds znajdę funkcje od zawieszenia pneumatycznego pozdrawiam
Oki znalazłem pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
W jaki sposób osuszałeś układ?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
podpowiesz coś jak to zrobić?
może jakaś fotka poglądowa?
u mnie opada prawy tył, miech jest szczelny bo sprawdzałem, obstawiam na grupe zaworów lub właśnie na wodę w układzie, bo opada tylko na mrozie....
może jakaś fotka poglądowa?
u mnie opada prawy tył, miech jest szczelny bo sprawdzałem, obstawiam na grupe zaworów lub właśnie na wodę w układzie, bo opada tylko na mrozie....
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Patryk jesteś w stanie podać adres do tej funkcji?
czy to było gdzieś w adaptacjach na którymś kanale?
VCDS nie zawsze podaje nazwy konkretnych kanałów adaptacji i tu jest kłopot.
Procedura kalibracji zawiasu jest znana ale na odpowietrzanie się jeszcze nie natknąłem...
czy to było gdzieś w adaptacjach na którymś kanale?
VCDS nie zawsze podaje nazwy konkretnych kanałów adaptacji i tu jest kłopot.
Procedura kalibracji zawiasu jest znana ale na odpowietrzanie się jeszcze nie natknąłem...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH