Auto szybko się nagrzewa do 90 stopni a w środku nic nie wieje ciepłym. Ściągnąłem plastiki przy podszybiu aby sprawdzić węże które wchodzą do nagrzewnicy, . Ściągnąłem je i z jednego strzelił płyn pod ciśnieniem tak jak by obieg pomiędzy nagrzewnicą a nimi był zamknięty. Czy jest tam jakiś zawór przed nagrzewnicą który może się nie otwierać?.Jak tak, to może mi ktoś wskazać jak do niego się dobrać aby nie rozkręcać połowy auta. Czy może jest tak zasyfiona nagrzewnica tak ze płyn w nią już nie leci Z góry dziękuje za pomoc i wszystkie rady.
Brak ogrzewania
Brak ogrzewania
Witam wszystkich
, jestem tutaj nowy Zakupiłem audi a6 c5 2.8 quattro z 1998r niestety z niesprawnym ogrzewaniem.
Auto szybko się nagrzewa do 90 stopni a w środku nic nie wieje ciepłym. Ściągnąłem plastiki przy podszybiu aby sprawdzić węże które wchodzą do nagrzewnicy, . Ściągnąłem je i z jednego strzelił płyn pod ciśnieniem tak jak by obieg pomiędzy nagrzewnicą a nimi był zamknięty. Czy jest tam jakiś zawór przed nagrzewnicą który może się nie otwierać?.Jak tak, to może mi ktoś wskazać jak do niego się dobrać aby nie rozkręcać połowy auta. Czy może jest tak zasyfiona nagrzewnica tak ze płyn w nią już nie leci Z góry dziękuje za pomoc i wszystkie rady.
Auto szybko się nagrzewa do 90 stopni a w środku nic nie wieje ciepłym. Ściągnąłem plastiki przy podszybiu aby sprawdzić węże które wchodzą do nagrzewnicy, . Ściągnąłem je i z jednego strzelił płyn pod ciśnieniem tak jak by obieg pomiędzy nagrzewnicą a nimi był zamknięty. Czy jest tam jakiś zawór przed nagrzewnicą który może się nie otwierać?.Jak tak, to może mi ktoś wskazać jak do niego się dobrać aby nie rozkręcać połowy auta. Czy może jest tak zasyfiona nagrzewnica tak ze płyn w nią już nie leci Z góry dziękuje za pomoc i wszystkie rady.
Ok, dziękuję za odpowiedz może uda mi się w weekend coś wykabionowacZiomek pisze:Być może masz tak zasyfioną nagrzewnicę, trochę zimno ale weź węża z wodą i spróbuj przepłukać nagrzewnicę, obróć obieg, może zalej ją wodą z octem bo przepływ przez nią powinien być zawsze.
Napewno o rezultatach dam znac
Dziękuję Panowie za rady. Dzisiaj miałem chwilę czasu i z ciekawości zamieniłam węże na nagrzewnicy . Odpowietrzylem autko i dmucha ciepłym jak ta lala
pomyślałem o tym aby dolać jakiegoś odkamieniacza k2 i pojeździć tak parę dni wtedy odwrócić węże spowrotem i zalać nowym płynem bo i tak bym to zrobił po kupnie auta. Co myślicie o tym? I tak z ciekawości mogę jeszcze dopytac górny czy dolny wąż jest od zasilania / powrotu?
Wcześniej było ewidentnie czuć że było podłączone zasilanie do nagrzewnicy dolnym wężem . Teraz mam odwrotnie. I ile płynu wchodzi do tego potworka?
Wcześniej było ewidentnie czuć że było podłączone zasilanie do nagrzewnicy dolnym wężem . Teraz mam odwrotnie. I ile płynu wchodzi do tego potworka?
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Powrót jest górnym wężem. Podpinanie na odwrót to bardzo zły pomysł bo to co zapychało nagrzewnicę teraz masz popchnięte do ogólnego obiegu. Pól biedy jak zatka chłodnicę gorzej jak uszkodzi wirnik w pompie wody. Dla tego wszyscy sugerują przepłukanie nagrzewnicy żeby wywalić syf na zewnątrz a nie tylko zmianę weży.
Ok rozumiem dzisiaj wejdę na kanał i zmienię płyn na nowy i odkrece węże spowrotem może zacznie teraz grzać przy normalnym podłączeniu nagrzewnicyteiwaz pisze:Powrót jest górnym wężem. Podpinanie na odwrót to bardzo zły pomysł bo to co zapychało nagrzewnicę teraz masz popchnięte do ogólnego obiegu. Pól biedy jak zatka chłodnicę gorzej jak uszkodzi wirnik w pompie wody. Dla tego wszyscy sugerują przepłukanie nagrzewnicy żeby wywalić syf na zewnątrz a nie tylko zmianę weży.










