Jakby tak rozjechany rozrząd jak u niego powodował wypadanie zapłonów to by cały czas wypadały, bynajmniej na całej głowicy, a u niego się to dzieje na jednym cylindrze. Te silniki bardzo dużo wybaczają i nawet jak będzie widać pod vagiem odchylenie rzędu 20stKW to wraz nie będą o dziwo zapłony wypadać.czoorny pisze:Witam, u kolegi po logach widać, że ewidentnie jest rozjechany rozrząd, czy ma to wpływ na wypadanie zapłonów? oczywiście, że tak skoro nie ma synchronizacji między zaworami a tłokiem....
[ANK 4.2 340 KM] Chwilowy brak iskry na cylindrze
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
motostacja - części samochodowe.
Witam,
A więc tak...
Auto odebrane i grupa 93 wskazuje teraz -11, -5.
Mechanik stwierdził, że i tym razem wszystko jest ustawione na 100% dobrze na znakach, upewniał się 2 razy zanim wszystko poskładał do kupy. Stwierdził, że najprawdopodobniej siedzi jeden z napinaczy...ja natomiast podejrzewam, że wałki mogą być nie ustawione na znakach, a nie było to sprawdzone...
Jeżeli chodzi o pompę wody...zrobione w sensie był sporządzony przyrząd, 2 urwane śruby zostały rozwiercone, na koniec gwintowanie otworów z M6 na M7.
Za tą przyjemność musiałem zapłacić przed odbiorem auta dodatkowe 400 zł ponieważ tyle mechanik zapłacił komuś za tą usługę.
A wiec reasumując koszty 800 zł wymiana rozrządu + 400 zł rozwiercenie śrub.
Pomimo rozmowy z mechanikiem nie udało mi się wypracować kompromisu odnośnie ceny...nie do końca czuję, że powinienem pokryć koszty tej usługi bo w końcu to z nim podpisywałem przysłowiową "umowę". Nie wiem co sądzić o tym do końca....
Wypadanie zapłonu pozostało jak poprzednio. Po przejechaniu ok. 3-5 km zaświecił się engine check, zgaszenie silnika odpalenie ponownie i już normalnie jedzie....
Powoli mi ręce opadają...
Pozdrawiam
A więc tak...
Auto odebrane i grupa 93 wskazuje teraz -11, -5.
Mechanik stwierdził, że i tym razem wszystko jest ustawione na 100% dobrze na znakach, upewniał się 2 razy zanim wszystko poskładał do kupy. Stwierdził, że najprawdopodobniej siedzi jeden z napinaczy...ja natomiast podejrzewam, że wałki mogą być nie ustawione na znakach, a nie było to sprawdzone...
Jeżeli chodzi o pompę wody...zrobione w sensie był sporządzony przyrząd, 2 urwane śruby zostały rozwiercone, na koniec gwintowanie otworów z M6 na M7.
Za tą przyjemność musiałem zapłacić przed odbiorem auta dodatkowe 400 zł ponieważ tyle mechanik zapłacił komuś za tą usługę.
A wiec reasumując koszty 800 zł wymiana rozrządu + 400 zł rozwiercenie śrub.
Pomimo rozmowy z mechanikiem nie udało mi się wypracować kompromisu odnośnie ceny...nie do końca czuję, że powinienem pokryć koszty tej usługi bo w końcu to z nim podpisywałem przysłowiową "umowę". Nie wiem co sądzić o tym do końca....
Wypadanie zapłonu pozostało jak poprzednio. Po przejechaniu ok. 3-5 km zaświecił się engine check, zgaszenie silnika odpalenie ponownie i już normalnie jedzie....
Powoli mi ręce opadają...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Mało jest mechaników, którzy potrafią dobrze rozrząd ustawić. Aby sprawdzić czy nastawniki pracują podepnij vaga (grupa 090) i podczas jazdy nawet normalnej na 3 biegu powyżej 2krpm będzie widać czy pracują prawidłowo. To, że zapłaciłeś za jego babola, no cóż. Moim zdaniem nie powinieneś, bo to on zawalił, a nie Ty.
No i podjedź do jakiegoś ogarniętego gazownika niech podepnie auto, bo szkoda silnika.
No i podjedź do jakiegoś ogarniętego gazownika niech podepnie auto, bo szkoda silnika.
motostacja - części samochodowe.
Witam,
Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne grupy 90, 93.
Nadal gubi zapłon na 8 cylindrze przy temp ok. 60-70 stopni i mam wrażenie że jest coraz gorzej bo dzisiaj po wyłączeniu zapłonu nadal silnik przerywał i błąd po ponownym włączeniu zapłonu check engine pozostał do wykasowania vagiem.
Proszę o informacje na temat czy nastawniki pracują prawidłowo i co jeszcze można wyczytać z logów.
Wrzucam jeszcze logi statyczne.
http://vaglogi.pl/log-090_Q325lV.html
http://vaglogi.pl/log-090_093_UA2hQ.html
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-01-30, 20:15 ]
Witam,
Dzisiaj logi zrobiłem akurat tuz przed wypadaniem zapłonu, przy normalnej jeździe, drugi statyczny.
Tu z przed wypadnięciem zapłonu spokojna jazda
http://vaglogi.pl/log-090_092_003_M0UJ8z.html
Po wystąpieniu problemu statyczny
http://vaglogi.pl/log-090_092_003_S0lBV.html
Pozdrawiam
Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne grupy 90, 93.
Nadal gubi zapłon na 8 cylindrze przy temp ok. 60-70 stopni i mam wrażenie że jest coraz gorzej bo dzisiaj po wyłączeniu zapłonu nadal silnik przerywał i błąd po ponownym włączeniu zapłonu check engine pozostał do wykasowania vagiem.
Proszę o informacje na temat czy nastawniki pracują prawidłowo i co jeszcze można wyczytać z logów.
Wrzucam jeszcze logi statyczne.
http://vaglogi.pl/log-090_Q325lV.html
http://vaglogi.pl/log-090_093_UA2hQ.html
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-01-30, 20:15 ]
Witam,
Dzisiaj logi zrobiłem akurat tuz przed wypadaniem zapłonu, przy normalnej jeździe, drugi statyczny.
Tu z przed wypadnięciem zapłonu spokojna jazda
http://vaglogi.pl/log-090_092_003_M0UJ8z.html
Po wystąpieniu problemu statyczny
http://vaglogi.pl/log-090_092_003_S0lBV.html
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Witam,
Temat rozwiązany.
Przyczyną wypadania zapłonu na 8 cylindrze....później doszedł jeszcze 6 cylinder była padająca pompa paliwa.
Padła totalnie auto skończyło na lawecie.
Serwisant odpalił ją w trybie awaryjnym ruszyła ale normalnie nie chciała już chodzić. Filtr przy pompie był zawalony szlamem...takie właśnie paliwo tankujemy...
Obecnie poszła nowa pompa i jest już ok, wypadanie zapłonu już się nie pojawia.
Pozdrawiam
Temat rozwiązany.
Przyczyną wypadania zapłonu na 8 cylindrze....później doszedł jeszcze 6 cylinder była padająca pompa paliwa.
Padła totalnie auto skończyło na lawecie.
Serwisant odpalił ją w trybie awaryjnym ruszyła ale normalnie nie chciała już chodzić. Filtr przy pompie był zawalony szlamem...takie właśnie paliwo tankujemy...
Obecnie poszła nowa pompa i jest już ok, wypadanie zapłonu już się nie pojawia.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga