
[ANK 4.2 340 KM] Chwilowy brak iskry na cylindrze
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jak gazownik podłączy komputer od razu będzie widział czy coś się nie dzieje z wtryskiwaczem. Jak zamieni miejscami, problem się przeniesie to już będzie pewnik. Jakie masz w ogóle wtryskiwacze gazowe i ile przejechane ma auto na nich? No i najważniejsza kwestia to daj znać po poprawce rozrządu i wizycie u gazownika 

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Witam,
Źle zrozumiałaś.
Dzisiaj zawoze auto do poprawy rozrządu pompa cieknie 2 śruby urwanie. Poszedł silikon...i podcieka. Osoba z polecenia Audi A8 Forum....wydaje mi się że nie poszło tak jakbym chciał. Teraz będzie ponowny demontaz rozrzadu i rozwiercanie śrub zastanawiam się dlaczego teraz a nie za pierwszym razem.
Co do majstra bardzo dobrego miałem na myśli majstra od Lpg czyli pawel216....Co do instalacji jaką zaproponował i w jaki to sposób zrobił nie mam zarzutów.
Źle zrozumiałaś.

Dzisiaj zawoze auto do poprawy rozrządu pompa cieknie 2 śruby urwanie. Poszedł silikon...i podcieka. Osoba z polecenia Audi A8 Forum....wydaje mi się że nie poszło tak jakbym chciał. Teraz będzie ponowny demontaz rozrzadu i rozwiercanie śrub zastanawiam się dlaczego teraz a nie za pierwszym razem.

Co do majstra bardzo dobrego miałem na myśli majstra od Lpg czyli pawel216....Co do instalacji jaką zaproponował i w jaki to sposób zrobił nie mam zarzutów.
Pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nie mnie to oceniać, ale nie powinno się wypuszczać klienta z bublem. Jak uszkodził, zdarza się, nikt nie jest nieomylny, to powinien od razu powiedzieć, że dłużej się zejdzie i poprawić, ale niestety jest jak jest. Może teraz do porządku ogarnie. No i druga sprawa jak sam pisałeś problem z wypadaniem zapłonu zaczął się po jego robocie, więc też powinien to ogarnąć i oddać sprawne auto....
Cześć,
Tak jak piszesz...
Natomiast wypadanie zapłonu po wymianie rozrządu pojawiło się ok. tyg. po wymianie, ale za to pojawiło się zbyt uboga mieszkanka na Bank 1 wcześniej było tylko na Bank 2.
Natomiast wczoraj zostawiłem auto i mam odczucie, że pomimo reklamowanej fachowości na forum A8 mechanik się poddaje...wydaje mi się, że jakby u mnie auto stało w garażu wszystkiego bym spróbował, rozwiercenia mniejszymi wiertłami na końcu wykretak lub spróbowania napawania na śrubę materiału z wykorzystaniem podkładki z otworem M6 jako osłony (taka jest śruba) aby zminimalizować rozpryski i przyspawanie nakrętki czegokolwiek...a mam wrażenie, że wczoraj stwierdził, że będzie ciężko i słabo to widzi...co robić? Za to zaproponował jakiś magiczny proszek na bazie drobinek srebra do ukladu chłodzenia i powiedział, że takie coś zadziała. Ja jestem sceptyczny takim rozwiązaniom, moje stanowisko jest takie rozwiercać...tym bardziej że planuję w te wakacje pojechać do Chorwacji z 2 dzieci i żoną. nie chcę jeździć bombą tykającą i z wiecznym poczuciem, że jest popelina.
Co do rozrządu to odpowiedź była, że być może napinacz jeden nie działa właściwie itp.
Powoli zaczynam wątpić nawet w tych fachowców co inni polecają....
Pozdrawiam
Tak jak piszesz...
Natomiast wypadanie zapłonu po wymianie rozrządu pojawiło się ok. tyg. po wymianie, ale za to pojawiło się zbyt uboga mieszkanka na Bank 1 wcześniej było tylko na Bank 2.
Natomiast wczoraj zostawiłem auto i mam odczucie, że pomimo reklamowanej fachowości na forum A8 mechanik się poddaje...wydaje mi się, że jakby u mnie auto stało w garażu wszystkiego bym spróbował, rozwiercenia mniejszymi wiertłami na końcu wykretak lub spróbowania napawania na śrubę materiału z wykorzystaniem podkładki z otworem M6 jako osłony (taka jest śruba) aby zminimalizować rozpryski i przyspawanie nakrętki czegokolwiek...a mam wrażenie, że wczoraj stwierdził, że będzie ciężko i słabo to widzi...co robić? Za to zaproponował jakiś magiczny proszek na bazie drobinek srebra do ukladu chłodzenia i powiedział, że takie coś zadziała. Ja jestem sceptyczny takim rozwiązaniom, moje stanowisko jest takie rozwiercać...tym bardziej że planuję w te wakacje pojechać do Chorwacji z 2 dzieci i żoną. nie chcę jeździć bombą tykającą i z wiecznym poczuciem, że jest popelina.
Co do rozrządu to odpowiedź była, że być może napinacz jeden nie działa właściwie itp.
Powoli zaczynam wątpić nawet w tych fachowców co inni polecają....
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Czytając to co napisałeś to mi partaczem/druciarzem śmierdzi, a nie faktycznie dobrym mechanikiem. Na żle przykręconą i cieknącą pompę wody proszek do układu chłodzenia.... Nie ma to jak z auta klasy premium robić szrota.... Cycki opadają
Z tym napinaczem uszkodzonym to chyba typowa gadka po nieudolnej wymianie rozrządu. Ja swoją odstawiłam na początku do serwisu Porsche - gość wtedy tylko Porsche i Audi robił, niby rewelacyjny mechanik, a zapłaciłam za sam rozrząd z wymianą 4080zł,(okazało się, że termostatu nie wymienił, a to podstawa w tym silniku, bo dostęp jest później kiepski) pod vagiem wyszło źle, pojechałam do niego i on też, że to wina rozpadających się napinaczy. Rok szukałam kogoś kto mi to poprawi. Znalazłam, chłopak ustawił jak trzeba, zrobiłam 80tkm i jakoś odpukać po dziś dzień na tych samych napinaczach jest silnik.

Z tym napinaczem uszkodzonym to chyba typowa gadka po nieudolnej wymianie rozrządu. Ja swoją odstawiłam na początku do serwisu Porsche - gość wtedy tylko Porsche i Audi robił, niby rewelacyjny mechanik, a zapłaciłam za sam rozrząd z wymianą 4080zł,(okazało się, że termostatu nie wymienił, a to podstawa w tym silniku, bo dostęp jest później kiepski) pod vagiem wyszło źle, pojechałam do niego i on też, że to wina rozpadających się napinaczy. Rok szukałam kogoś kto mi to poprawi. Znalazłam, chłopak ustawił jak trzeba, zrobiłam 80tkm i jakoś odpukać po dziś dzień na tych samych napinaczach jest silnik.
Witam,
I widzisz...mam mechanika, który twierdzi, że da się ustawić dużo lepiej tłumaczył mi coś o odkręcaniu kół pasowych o kręceniu wałem kilkanaście razy i sprawdzeniu powtórnym znaków, a ten twierdzi, że ustawił dobrze na znakach, a jest co jest. Jak się go wcześniej zapytałem czy był dobrze ustawiony rozrząd przed wymianą powiedział, że tak, a teraz jest -11 i -7 to co napinacz nagle padł?
Chyba jak ogarnie mi temat pojadę po odbiór auta z Vagiem i sprawdzę grupe 093. Jak będzie rozjazd poza tolerancje to już sam nie wiem co mam robić dalej...zapewne zacznie mówić, że nie da się lepiej...bo coś tam.
Wczoraj jeszcze stwierdził, żeby skorygować te -11 i -7 to on nie wiem za bardzo w która stronę wałkiem kręcić i o ile..co wydało mi się dziwne.
Dziwne po wymianie rozrządu teraz problem z 8 cylindrem i jeszcze napinacz padł...
pozdrawiam
I widzisz...mam mechanika, który twierdzi, że da się ustawić dużo lepiej tłumaczył mi coś o odkręcaniu kół pasowych o kręceniu wałem kilkanaście razy i sprawdzeniu powtórnym znaków, a ten twierdzi, że ustawił dobrze na znakach, a jest co jest. Jak się go wcześniej zapytałem czy był dobrze ustawiony rozrząd przed wymianą powiedział, że tak, a teraz jest -11 i -7 to co napinacz nagle padł?
Chyba jak ogarnie mi temat pojadę po odbiór auta z Vagiem i sprawdzę grupe 093. Jak będzie rozjazd poza tolerancje to już sam nie wiem co mam robić dalej...zapewne zacznie mówić, że nie da się lepiej...bo coś tam.
Wczoraj jeszcze stwierdził, żeby skorygować te -11 i -7 to on nie wiem za bardzo w która stronę wałkiem kręcić i o ile..co wydało mi się dziwne.
Dziwne po wymianie rozrządu teraz problem z 8 cylindrem i jeszcze napinacz padł...
pozdrawiam
Pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jest światło w tunelu. Podobno jest zamówiony jakiś magik do stworzenia narzędzia do rozwiercanie srob prostopadle w bloku....koniec przyszłego tygodnia powinno być gotowe....
Mam nadzieję że ta historia będzie miała happy end i rozrząd będzie miał wartości bliższe tolerancjom.
Pozdrawiam
Mam nadzieję że ta historia będzie miała happy end i rozrząd będzie miał wartości bliższe tolerancjom.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: UK
- Kontakt:
Witam, u kolegi po logach widać, że ewidentnie jest rozjechany rozrząd, czy ma to wpływ na wypadanie zapłonów? oczywiście, że tak skoro nie ma synchronizacji między zaworami a tłokiem....Mazdomania pisze:No to jak same zera, a na końcu enabled to dobrzeTo są grupy z wypadaniem zapłonów. Widocznie w momencie jak miałeś podłączony komputer to akurat na żadnym cylindrze zapłon nie wypadł
Tak, rozrząd jest źle ustawiony. W grupie 093 3 i 4 kratka. U Ciebie są wartości -11, -7, a powinny być jak najbliżej zera. Teoretycznie tolerancja jest +/- 4 no i ważne, aby obie głowice były równo ustawione. Czy to ma związek z wypadaniem zapłonu na 8 cylindrze? Niestety nie.
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-01-13, 19:46 ]
Proszę o nie reklamowanie własnej działalności

Ostatnio zmieniony 13 sty 2018, 20:26 przez czoorny, łącznie zmieniany 2 razy.