Nastawnik turbiny 3.0tdi bmk
Witam
Mam w swojej a6 3.0 tdi błąd 013128 Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348-005- Electrical Malfunction.
Widać że kiedyś ktoś wymieniał wtyczkę do sterownika Turbo i sam sterownik, 10 cm za wtyką kable są lutowane. Czy na podstawię tego błędu można uznać że na 100% sterownik jest do wymiany?
Sztanga chodzi bez oporów, przy odpaleniu wykonuje ruch w górę i w dół. Chcę się upewnić a nie wymieniać w ciemno. To nie jest 100zł tylko 1000zł.
Czy jest jakaś możliwość pomierzyć ten sam sterownik?
Mam vcds
Mam w swojej a6 3.0 tdi błąd 013128 Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348-005- Electrical Malfunction.
Widać że kiedyś ktoś wymieniał wtyczkę do sterownika Turbo i sam sterownik, 10 cm za wtyką kable są lutowane. Czy na podstawię tego błędu można uznać że na 100% sterownik jest do wymiany?
Sztanga chodzi bez oporów, przy odpaleniu wykonuje ruch w górę i w dół. Chcę się upewnić a nie wymieniać w ciemno. To nie jest 100zł tylko 1000zł.
Czy jest jakaś możliwość pomierzyć ten sam sterownik?
Mam vcds
Panowie potrzeba szybka fachowa pomoc.
Zaprowadzilem samochod do mechanika bo nie mialem czasu sie za niego zabrac.
On rozebral nastawnik turbiny czyms tam niby nasmarowal trybiki wykasowal blad i ok.
Samochód przec pol godz latal jak poje... no znaczy wszystko bylo ok
Ale za 4 razem znowu wywalilo check engine. Taki sam błąd jaki podawalem na pierwszej steonie
Teraz juz calkiem auto zawiesilo.
Wczesniej zapaliłem i zgasilem i bylo ok
Teraz calkiem dupa. Przy 100km/h zaczyna migac równomiernie kontrolka od świec zarowych i auto calkiem pada zero mocy.
Sprawdzilem ta kostke ktora dochodzi do nastawnika i przy wlaczonym zaplonie na jednym styku jest tylko napiecie a na reszcie nie ma czy tak powinno byc?
Zaprowadzilem samochod do mechanika bo nie mialem czasu sie za niego zabrac.
On rozebral nastawnik turbiny czyms tam niby nasmarowal trybiki wykasowal blad i ok.
Samochód przec pol godz latal jak poje... no znaczy wszystko bylo ok
Ale za 4 razem znowu wywalilo check engine. Taki sam błąd jaki podawalem na pierwszej steonie
Teraz juz calkiem auto zawiesilo.
Wczesniej zapaliłem i zgasilem i bylo ok
Teraz calkiem dupa. Przy 100km/h zaczyna migac równomiernie kontrolka od świec zarowych i auto calkiem pada zero mocy.
Sprawdzilem ta kostke ktora dochodzi do nastawnika i przy wlaczonym zaplonie na jednym styku jest tylko napiecie a na reszcie nie ma czy tak powinno byc?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga