Nastawnik turbiny 3.0tdi bmk
Nastawnik turbiny 3.0tdi bmk
Panowie swieci sie check wiec wpadłem do mechanika i pokazał sie taki blad zdjecie
Mechanik powiedzial ze nastawnik sie przycina i dlatego samochod wchodzi w tryb awaryjny i brakuje mu wtedy mocy.
Twierdzi ze najlepiej oddac nastawnik do regeneracji ktora kosztuje kilka stowek bo wątpi zeby to bylo przez wiazke kabli.
Co o tym sadzicie?
Mechanik powiedzial ze nastawnik sie przycina i dlatego samochod wchodzi w tryb awaryjny i brakuje mu wtedy mocy.
Twierdzi ze najlepiej oddac nastawnik do regeneracji ktora kosztuje kilka stowek bo wątpi zeby to bylo przez wiazke kabli.
Co o tym sadzicie?
A moze byc tak ze katalizator jest zapchany i przez to wywala blad?
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2017-12-07, 16:14 ]
Zastąpienie wulgarnego słowa.
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2017-12-07, 16:14 ]
Zastąpienie wulgarnego słowa.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez vipx6, łącznie zmieniany 2 razy.
Do czyszczenia turbo to polecam miniszlifiereczkę + czasami niestety palnik w ostateczności bo nie zawsze śruby do muszli ciepłej się odkręcają + wd40 napewno i jakiś rozpuszczalnik. Ja jeszcze jak czyszcze turbiny pastę polerską aby muszę od środka ładnie wypolerować na koniec i geometrie potem składasz skręcasz i smigasz 
