
[A6 C5 2,8 Quattro]zasada działania zmiennych faz rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
powiem w ten sposob,kazdy nowy element,moze sie trafic uszkodzony,potem to jest kwestia reklamacji.mnie na szcescie trafiły sie obydwa dobre. 

"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
Witam panowie.
Temat stary ale mam pytanie.Po sprawdzeniu błędów u mnie wykazało błąd zmiennych faz rozrządu i w związku z tym czy ten zawór ma wpływ na spalanie (a pali jak smok bo ok 20 litrów) i czy ma wpływ na przyspieszenie (jak na 177 km, wydaje mi się iż powinien być jak by trochę żwawszy.
Pozdrawiam
Temat stary ale mam pytanie.Po sprawdzeniu błędów u mnie wykazało błąd zmiennych faz rozrządu i w związku z tym czy ten zawór ma wpływ na spalanie (a pali jak smok bo ok 20 litrów) i czy ma wpływ na przyspieszenie (jak na 177 km, wydaje mi się iż powinien być jak by trochę żwawszy.
Pozdrawiam