[ARJ 2.4 165 KM] Nie równa praca na LPG
[ARJ 2.4 165 KM] Nie równa praca na LPG
Witam.. po raz kolejny mam problem, chyba z zawalonymi wtryskami, co może być tego przyczyną? obroty na lpg potrafią falować, dławić się, a po ostrym przy gazowaniu na jakiś czas, wszystko wraca do normy, przy wyższych obrotach jakoś idzie,ale przy niższych czasem tragedia..jakieś 4 miesiące po czyszczeniu wtrysków,wymianie filtrów chodził jak marzenie,przełączał się na lpg i nie było tego czuć, wrzuciłem dla pewności lepszy filtr ten ,,360'' .. jedyne czego nie zrobiłem po wymianie tego wszystkiego to kalibracja u gazownika,(nie miałem kiedy) ale skoro wszytko chodziło lepiej niż odkąd mam furę, to stwierdziłem że to zbędne.. to był błąd czy jest jakaś inna przyczyna zapychania wtrysków? czemu filtry nic nie dają? czy to już wiek instalacji i mimo dbania nic się już z tym nie zrobi? dodam że mam BRC a więc nie bardzo kto chce je robić, szczególnie że w mieście ,,monopol'' ma STAG
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
no moim zdaniem sam sobie odpowiedziałeś na pytanieblackstr8 pisze:jedyne czego nie zrobiłem po wymianie tego wszystkiego to kalibracja u gazownika,(
co ile je zmieniasz?blackstr8 pisze:czemu filtry nic nie dają?
Musisz chyba podjechać do gazownika i w programie pewnie będzie widać dlaczego tak jest.
Powiedz jeszcze jakie wtryskiwacze i ile na nich masz nalatane?
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
jeszcze nie widziałem, przynajmniej u mnie by któryś z gazowników ustawiał gaz w czasie jazdy tylko autokalibracja i bedzie pan zadowolonySZCZooR pisze:Nie autokalibracja i heja tylko jazda autem z podpiętymi komputerami.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Hmm jakie, to ciężko mi stwierdzić, wiem że ,,największe'' z żółtą obwódką, u mnie zrobiły ok 40tys. ile wcześniej, nie mam pojęcia..PieterB pisze:Powiedz jeszcze jakie wtryskiwacze i ile na nich masz nalatane?
Tankowanie tylko na stacjach Orlen, Statoil, pierwszym razem padły właśnie po tank. w Statoilu.hak64 pisze:Jeśli tankujesz na jakiejś podrzędnej stacji
Nic nie stroiłem, nie znam się to nie laze po prostu zostały wyczyszczone przez firmę, założone.. zmienione przewody, filtry to już zrobiłem sam fakt, i po odpaleniu chodził lepiej niż w dniu którym go kupiłem, z tego powodu też nie jechałem do gazownika, a drugi powód o wiele ważniejszy to taki, że nikt tego BRC nie chce nawet pod kompa podpinać w mieście, jest jeden od BRC ale wiecznie czasu nie ma, a STAG stwierdził że w nie swoje łap też nie będą pchalizwonko pisze:Podejrzewam, że autor sam to stroił. Pytanie czy sprawdził wydatek.
Więc Panowie pytanie, bo używane wtryski są po 65zł,z wysyłką jakieś 350 zł (wiem że zaraz powiecie używane to se w ten, wsadź ) ale jeśli mam kupić nowe przy koszcie ok 180-200zł (900-1000zł) to nie wiem czy jest sens, bo kumpel który robi w STAGu może zmienić instalke na STAGowską, sterownik 650,wtryski ok 300,reduktor 240 plus robota.. No i jak mówie, BRC nikt mi nie chce sprawdzić a Ci co mogą to terminy plus minus 2 tyg.
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jeśli kupisz nowe wtryski to i tak ten kumpel który ci przerobi na staga może je zostawić i spadną ci koszty albo niech ci załatwi za te 650 zł . tylko pamiętaj że wtryskiwacz wtryskiwaczowi nierównyblackstr8 pisze:Więc Panowie pytanie, bo używane wtryski są po 65zł,z wysyłką jakieś 350 zł (wiem że zaraz powiecie używane to se w ten, wsadź ) ale jeśli mam kupić nowe przy koszcie ok 180-200zł (900-1000zł) to nie wiem czy jest sens, bo kumpel który robi w STAGu może zmienić instalke na STAGowską, sterownik 650,wtryski ok 300,reduktor 240 plus robota.. No i jak mówie, BRC nikt mi nie chce sprawdzić a Ci co mogą to terminy plus minus 2 tyg.
a jeśli kolejka do znających Twoje BRC to dwa tyg gdybyś się zapisał wtedy kiedy zakładałeś temat już by ci niedługo wypadło
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga