Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRF 2.0 136 KM] Zaślepiony EGR a przepływomierz

Silniki wysokoprężne
imm3

[ BRF 2.0 136 KM] Zaślepiony EGR a przepływomierz

Post autor: imm3 » 12 gru 2017, 10:56

Witam. Mam zaślepiony egr. Powiedzcie mi proszę jakie wskazania przepływomierza powinny być w blokach pomiarowych grupa 3? Rozumiem że powinny być trochę większe od wielkości rządanej ale ile?

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 12 gru 2017, 11:21

Np 400 jednostek będzie. A ci masz jakiś błąd czy coś ? Zrób loga dynamicznego jak będzie więcej to nic się nie dzieje w sumie lepiej gorzej jak będzie na jałowym i podczas jazdy poniżej zadnego.

imm3

Post autor: imm3 » 12 gru 2017, 11:51

Dynamicznego nie robiłem na szybko podłączyłem pod vcds i na postoju na żądane 350 pokazuje 460-490.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2019, 22:36 przez imm3, łącznie zmieniany 1 raz.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 12 gru 2017, 12:44

Zrób logi :) Co do przepływki jest ok . CO do wtrysków zrób logi pompek 13 18 23 :)

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 12 gru 2017, 19:58

Na postoju powinno byc okolo 500.

imm3

Post autor: imm3 » 13 gru 2017, 17:16

Wymieniłem przepływomierz i jest już wszystko ok.

Powiedzcie mi bo kupiłem też nowy egr. Czy nie będzie problemu z jego ponownym włączeniem programowo?

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 gru 2017, 09:15

Bez sensu wkładać EGR ... Znowu po czasie uwali poł kolektora ssącego. A przepływkę miałeś dobra wiec nie wiem w czym problem.

imm3

Post autor: imm3 » 16 gru 2017, 10:08

Po to aby autko szybciej złapalo temperaturę. Wyczyszczenie kolektora to nie jest jakaś straszna operacja.

A przepływa miała źle wskazania po zmianie na nową wszystkie dolegliwości przeszły i auto zrobiło się zrywniejsze.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 16 gru 2017, 21:36

Uważasz że dużo szybciej złapie temp z EGR ? Hmmm moj łapie pełną temp 91.7 w Ecu temp po 5-6 Km :) Więc ktoś się naczyta a potem błędnie powtarza. Wole aby silnik dostawał chłodne powietrze do komór spalania i miał lepszego kopa niż ciepłe spaliny wracają do komór spalania :)

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 16 gru 2017, 23:16

Nikt sie nie naczytal tylko to fakt. Z wlaczonym EGR silnik nagrzewa sie szybciej.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 17 gru 2017, 00:00

To jakoś u mnie czy u sporej ilości klientów jak dobrze na błysk ssący wyczyszczony maja sprawny układ chłodzenia szybko się nagrzewają ich maszyny. Nie odczuli różnicy po zaślepieniu/Wyrzuceniu EGR

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 17 gru 2017, 00:01

Co ma blyszczacy kolektor do nagrzewania silnika?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 17 gru 2017, 00:14

Kolego KLICHO, jeżeli dobrze widzę po Twoim profilu to masz A6 C5, a zatem u Ciebie nie będzie odczuwalna różnica po zaślepieniu. W C6 natomiast cały układ jest inaczej zbudowany i brak EGR ma znaczny wpływ na nagrzewanie.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 17 gru 2017, 00:19

Też A6 robiłem/robie 2.0 TDI nie ma problemu potem softowo prawidłowo wyłączonemu. Nie ma nic błyszczący w srodku kolektor tylko mowie jak robię i jak jest ok i zawsze bez problemowo. Ale każdy ma wybór.

imm3

Post autor: imm3 » 17 gru 2017, 13:55

Pewnie że każdy ma wybór. Ja mam porównanie do mojego znajomego A4 BLB i różnica jest spora w czasie nagrzewania. Także wolę przy 4-paku wyczyścić kolektor a korzystać z ciepła szybciej w aucie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja