Post
autor: idymy » 16 lis 2017, 15:42
nie jestem ekspertem ale wtryski, rozrząd, turbo + nastawnik i klapy u siebie robiłem... w moim przekonaniu kapanie wtrysków a lanie to jedno i to samo... a kończy się to najczęściej dziurą w tłoku. Jeśli Twoje auto jest z 2005 roku i masz wtryski z końcówką "S" to znaczy, że są to pierwsze wtryski (ps. też mam BMK z 2005 roku i wtryski wytrzymały 320k km:) ) Co to tego czy są przyczyną gaśnięcia - wiem, że może tak być gdyż zacinanie się auta przy odpalaniu jest objawem zalewania komory silnika przez nadmiar ropy z nieszczelnych końcówek wtrysków ale czy to może powodować gaśnięcie auta - nie wiem. Wtryski, jeśli wymieniasz, to polecam komplet, jeśli nie nowe to regenerowany tylko z DE. Po wymianie wtrysków jak problem nie zniknie to zastanów się nad tym, czy np nie jest to wina przestawionego rozrządu.