Drgania-wibracje na nadwoziu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Proszę bardzo < link > . Sworzeń można od razu dociągnąć do końca, ale tuleje dopiero po upuszczeniu auta. Jakby co, to masz do wymiany tuleję w wahaczu nr 2 z tej instrukcji. Mocowany jest on do sanek tuż pod nogami kierowcy, więc może przenosić drgania, gdy jest zerwana tuleja.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Tuleje w domu, dotarły wczoraj, zabrałem się za demontaż wahacza dolnego. Niestety jak na razie porażka, odkręcona śruba przy sworzniu w zwrotnicy efekt, za diabła nie da się rozpiąć wahacza ze zwrotnicy, siedzi jak przyspawany. Druga strona wahacza, odkręcona nakrętka efekt, za diabła nie można wyjąc długiej śruby. Miejsce jest ale siedzi za mocno . Dałem spokój bo czas do pracy. Mam na przemyślenia cały dzień. Może coś wykumam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Panowie, powiem tak, siły użyć trzeba. U mnie Pan Tadziu wziął, pare razy przeklnął, pare razy przypierdzielil młotem i wyszło, pamiętajcie ze to ma wytrzymać baaardzo dużo kilogramów i parokrotne dupniecie w to młotem temu raczej nie straszne. Byłem przerażony jak w to walił ale po poskladaniu gorzej nie było i auto dalej prosto jeździ...
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Powiem tak, popukałem kilka razy w nakrętkę od góry przy sworzniu, popukałem kilka razy w mocowanie sworznia i nic. Mam solidny młot i nic to nie dało. Następnie podłożyłem lewarek pod zwrotnicę i podniosłem ją w poziomie gdy usłyszałem strzał z okolic sworznia zdziwiłem sie co to mogło być. Potraktowałem jeszcze delikatnie parę razy przegub młotkiem i co, wyszedł sam. Jestem przekonany że ma duże znaczenie ustawienie w poziomie przegubu względem siedziska w sworzniu. Następnie przyszedł czas na śrubę przy tuleji z drugiej strony. Wyszła sama, dziecinnie łatwo. Walczę teraz w piwnicy z wyjęciem tulei, następne wyzwanie .
Na drugą stronę zakupiłem dzisiaj takie cudo, może się przyda.
http://www.ebay.de/itm/3-tlg-Set-Spurst ... 2749.l2649
Tuleja oglądając pod światło jest w takim samym stanie jak załączona zdjęcie. Przeswituje światło oglądając ją z czoła.
Na drugą stronę zakupiłem dzisiaj takie cudo, może się przyda.
http://www.ebay.de/itm/3-tlg-Set-Spurst ... 2749.l2649
Tuleja oglądając pod światło jest w takim samym stanie jak załączona zdjęcie. Przeswituje światło oglądając ją z czoła.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Tuleję trzeba założyć w odpowiedniej pozycji . Mówiłem, że będzie zużyta . Daj potem znać jak będzie po wymianie, ponieważ za tydzień jestem umówiony do mojego mechanika.
Instrukcja < link > .
Instrukcja < link > .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jest minimalny luz, ponieważ przegub nigdy nie jest na sztywno. Luz wzdłużny jest normalny, ponieważ sam wałek przesuwa się lewo/prawo. Zauważ, że jest on drążony i powietrze z jednego przegubu jest przypychane do drugiego podczas skręcania kołami. Przy rozwalonych przegubach luz poprzeczny jest o wiele większy i smar nie jest w stanie go wykasować. Wszystko też zależy czy sprawdzasz luz na podniesionym czy opuszczonym aucie, ponieważ wtedy wszystko jest naprężone.
- mat695
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 464
- Rejestracja: 26 sty 2017, 19:15
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawdzałem na podniesionym samochodzie. Poprzeczny jest i tak to jest normalne. Za to góra dół na oko 0.5mm luzu. Nie wiem czy tak powinno być z nowymi przegubami. Czyli co, reklamacja?:) Zawias miałem sprawdzony, niby ok ale bez rozbierania.
Nasi przyjaciele Audi A6 Forum. Problemy i opinie --> A6 C6 błąd i brak poziomowania xenonów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga