Chciałbym abyście ocenili logi mojej ANK-i
Groups: 003, 032, 033
http://www.vaglog.pl/log-003_032_033_0nS9HK.html
003, 090, 093
http://www.vaglog.pl/log-003_090_093_ogbrA35.html
Pacjentka ma problem z "bujaniem" czy też nierówną pracą na biegu jałowym, większość czasu CHECK nie wyskakuje, choć już zdażyło się że musiałem żółtą ikonkę z zegarów wystraszyć VAG-iem. Błąd, jaki często jest zapamiętany przez komputer to:
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
Jak mniemam i zdążyłem się już zorientować wielu właścicieli tych silników ma z tym problem i można go przypisać do rozstrzelonego rozrządu (u mnie -11, -2), spiętego idealnie na znaki, co potem tak się kończy. Bujanko występuje na Pb i LPG więc myślę możemy skreślić problem z zasilaniem.
Rozrząd wkrótce pójdzie do poprawy i mam nadzieję tym razem zostanie poskładany zgodnie z założeniami konstruktorów, niwelując przy tym obecne potyrpanki

Jest jeszcze jedna rzecz, która troche mnie niepokoi. Podczas robienia logów, w momencie kiedy fazy się zmieniają w granicach 5000 RPM czuć delikatne opadnięcie momenu obrotowego juz do końca skali. Do tej pory myślałem, że napinacze już dają znać o sobie, ale w logach można zaobserwować, że wykonują swoją pracę nienagannie

W logach również zawarte informacje o sondach, choć może będzie brakować logów statystycznych, jeśli tak bardzo proszę dać znać co, z jakiej grupy i w jaki sposób, a wykonam reszte potrzebnych logów.
Jeszcze pytanko, jak sprawdzić działanie zmiany długości dolotu za pomocą Vag-a?
Z góry dzięki,
pozdrawiam.