![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) . Dla mnie jest to przekręt, bo niby z jakiej racji ten sam olej można kupić za 1/3 ceny
 . Dla mnie jest to przekręt, bo niby z jakiej racji ten sam olej można kupić za 1/3 ceny  . Myślisz, żę VW nie kombinuje
 . Myślisz, żę VW nie kombinuje  . W jakim Ty świecie żyjesz
 . W jakim Ty świecie żyjesz  .
 .
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) . Dla mnie jest to przekręt, bo niby z jakiej racji ten sam olej można kupić za 1/3 ceny
 . Dla mnie jest to przekręt, bo niby z jakiej racji ten sam olej można kupić za 1/3 ceny  . Myślisz, żę VW nie kombinuje
 . Myślisz, żę VW nie kombinuje  . W jakim Ty świecie żyjesz
 . W jakim Ty świecie żyjesz  .
 .
Dokładnie tak kolego:) Myślałem, że oryginał jest drogi ale popatrzyłem i znalazłem ciekawe ceny. I tu jak mówisz zaczęły się wątpliwości i pytania na forum. Nie mniej jednak jakieś swoje zdanie mam(oczywiście nikogo do niego nie przekonuje) ale chciałem poznać opinie innych. A to, ze cena podejrzanie niska to widać. Ale może VW stwierdził, że wszyscy na wymianę przywożą swoje oleje i zostali się z tymi olejami jak sprzedawcy choinek po świętach ? Ale jako, że to forum to sobie dyskutujemymat1324 pisze:Widzę, że kolega cały czas drąży temat i niby chce kupić oryginał, ale z drugiej strony pyta się czy jest coś lepszego.
 A wracając do Motula to jakie te parametry ma lepsze ktoś wie ?
 A wracając do Motula to jakie te parametry ma lepsze ktoś wie ?


 . Kliknąłeś też dwa filtry powietrza, a potrzebny jest jeden. A gdzie masz filtr paliwa?
. Kliknąłeś też dwa filtry powietrza, a potrzebny jest jeden. A gdzie masz filtr paliwa?
 ) , jak na Castrolu i Motula musiałem dolewać 1L na 10 tys. KM po zmianie na Millersa dolewałem 1L na 15 tys. KM byłem w bardzo dużym szoku bo Ducato nie ma lekko 1300 KG na pace i cały czas 140KM/H 150KM/H , drugie auto gdzie zalałem  olej Millersa był VW Passat B8 150KM , kultura pracy tego silnika również się poprawiła i to na duży plus , mówię kurde spróbuje do swojej A7 3.0 BITDI 313KM zalałem olej Millersa i mam wrażenie , że auto jakby bardziej delikatniej ( miekko )zaczął pracować  , jutro zalewam olej do Renault Trafica który ma 597 tys.KM przebiegu i sam jestem ciekawy czy będzie jakaś różnica, od razu zaznaczam , że nie mam nic wspólnego z producentem oleju Millers żeby nie było.
 ) , jak na Castrolu i Motula musiałem dolewać 1L na 10 tys. KM po zmianie na Millersa dolewałem 1L na 15 tys. KM byłem w bardzo dużym szoku bo Ducato nie ma lekko 1300 KG na pace i cały czas 140KM/H 150KM/H , drugie auto gdzie zalałem  olej Millersa był VW Passat B8 150KM , kultura pracy tego silnika również się poprawiła i to na duży plus , mówię kurde spróbuje do swojej A7 3.0 BITDI 313KM zalałem olej Millersa i mam wrażenie , że auto jakby bardziej delikatniej ( miekko )zaczął pracować  , jutro zalewam olej do Renault Trafica który ma 597 tys.KM przebiegu i sam jestem ciekawy czy będzie jakaś różnica, od razu zaznaczam , że nie mam nic wspólnego z producentem oleju Millers żeby nie było.


a masz może pewne źródło na tego Millersa bo mam zamiar zrezygnować z serwisowego longlife 0W30 który jak się dowiedziałem został wprowadzony tylko z powodu ekologii i chcę przejść na 5W30 Millersa tylko z pewnego źródła żeby na podróbę nie trafić


Olej biorę od kolegi co handluje częściami i to sprawdzone źródło
 zadzwoń sobie i powiedz, że ode mnie 663 962 604 a co do wymiany to tylko statyczna z filtrami.
 zadzwoń sobie i powiedz, że ode mnie 663 962 604 a co do wymiany to tylko statyczna z filtrami.