Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przegrzewanie 3.0 Tdi 313KM

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 24 paź 2017, 22:34

Ja bym przemyślał kwestie naprawy tego silnika co masz, nie są to jakieś duże koszta i wiesz co masz no bo co jeśli kupisz drugi silnik i za jakiś czas wywali uszczelkę?
Mój mechanik zrobił w tym roku 11 takich 3.0tdi, nie ważne czy to audi czy porsche. Problem wydmuchiwania uszczelki jest znany, szczegolnie jesli auto dużo lata po autostradach.
Jaki masz przebieg?

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 24 paź 2017, 22:56

jak jeszcze potrzebujesz tego CGQ, pisz na PW

IzzzasoCha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 14 paź 2017, 19:40
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: IzzzasoCha » 24 paź 2017, 23:35

ozi_dafit byc moze w twojej ocenie to maly koszt ale przy silniku ktory ma dwie glowice 6 cylindrow musisz liczyc koszt razy dwa.
Poza tym nikt nie mial pewnosci czy glowica nie jest peknieta.
Silnik sie ugotowal to nie ma co ratowac. Przebieg 89 tys.


Yarowsc dzieki ale dzis juz zamontowalam nowy silnik:)

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 25 paź 2017, 00:01

IzzzasoCha pisze:Yarowsc dzieki ale dzis juz zamontowalam nowy silnik:)
Podziel się z kolegami informacjami o kosztach takiej operacji i warsztacie, który to zrobił.
Mam nadzieję, że od teraz auto będzie już szybkie i bezawaryjne!

Przykro mi, że tak się skończyło :( Kiedy pisałem o kompresji w układzie chłodzenia - liczyłem, że to będzie jednak coś innego (testu CO2 nie robiliście?)
Wierzę, że wszystkie świeżo kupione części (termostat itp) zostały ci przełożone do nowego silnika?

Pozdrawiam i życzę samej radości z użytkowania auta przez następne 100 tys km!

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 25 paź 2017, 00:44

IzzzasoCha pisze:ozi_dafit byc moze w twojej ocenie to maly koszt ale przy silniku ktory ma dwie glowice 6 cylindrow musisz liczyc koszt razy dwa.
Poza tym nikt nie mial pewnosci czy glowica nie jest peknieta.
Silnik sie ugotowal to nie ma co ratowac. Przebieg 89 tys.


Yarowsc dzieki ale dzis juz zamontowalam nowy silnik:)
Iza napisalem tak bo sam to przechodzilem ze swoim CGQB wraz z gotowaniem, wyrzucaniem celgo plynu, tyle ze ja mam 170tys km,wiec robota dwoch glowic, uszczelki uszczelniacze, zestawy montazowe wtryskiwaczy, lancuchy rozrzadu, hydronapinacz itd itd + robocizna=5200zl
No ale to juz nie wazne, wazne ze auto gotowe masz:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga