1.8T+ Avant Mrczk'a hybryda k04 , fmic kewlar itd
Z racji ze w 2017 byl to okres ze nie zagladalem za czesto na forum to i updatow tez bylo malo a wiec pokolei :
Felgi 18" rs6 ktore kupilemw okazyjnej cenie mialy tragiczne ubytki ale z tego powodu ze to ori felgi i ze mimo ubytkow sa proste i nie maja zadnych bic zdecydowalem sie ze je odnowie. Kupilem papiery scierne podklad i farbe w mieszalni i nabilem ja w puszke aerozol. wyczyscilem papierem uzupelnilem ubytki szpachla z aluminium.Nastepnie papiery z rozna gradacja na koniec podklad kolor i klar:) efekt jak na 100-150 zl zadowalajacy(wiadomo ze firmy ktore sie tym zajmuja zrobilyby to o niebo lepiej, ale chcialem sam sie pobawic przez okres zimowy:) calosc pomalowana w kolor srebrny z mieniacym sie brokatem:) efekt naprawde super i zdjecia tego nie oddaja. na zdjeciach historia pewnego ubytku
Nastepnie z racji ze konczyly sie heble to przy okazji wymiany kopletu tarcz zdecydowalem sie na upgrade przodu z 288mm na 312mm. czyli jarzma 451 i tarcza 312 wchodzi pod dotychczasowy zacisk. roznica jakas tam jest na plus:)
Kolejna sprawa problemz rurami od centralnego intercoolera przez ktore byl problem z seryjnym halogenem.Decyzja padla na zestaw led w miejsce halogenow.150 zl i podpiecie calosci pod seryjna instalkacje tak aby wlaczac je tak jak dotychczasowe halogeny.
Nastepnie zajalem sie ruda ktora zaczela wychodzic w okolicach listew drzwiowych.W tym przypadku rowniez postanowilem sie zajac tym sam.Czyli czyszczenie zabezpieczenie podklad baza i klar
na koniec czyszczenie glinkowanie i polerka 1etap pasta o scieralnosci 2/10 . no i na to wosk 
Natepnie postanowilem wymienic springi z seryjnego zawieszenia 1be na eibachpro kit oraz przy okazji calego kompletu zawieszenia.Padlo na svk . skusila mnie cena oraz opinie na forach w promocji(460zl) zrobione kilka tysiecy i nic sie nie dzieje.Jesli bedzie git to nastepnym razem kupie dokladnie taki sam zestaw. Roznica odnosnie springow kolosalna nie spodziewalem sie tego ze auto bedzie zachowywalo sie az tak inaczej.POLECAM KAZDEMU! zakrety hamowanie przyspieszanie nic nie buja a komfort praktycznie taki sam:)
No i na koniec wisienka na torcie. Wpadla w rece hybryda produkcji gregora k03 przerobiona na k04(wieksza zimna strona calosc rozwiercona i wsadzony srodek z k04 z s3). Oraz dp 2.75 cala owiniety bandazem.Do tego komplet nowych swiec i komplet nowych cewek bo stare juz zaczely nie domagac i zdazalo sie szarpanie podczas przyspieszania.Oraz sprzeglo zostalo obite kevlarem
wiec setup jest przygotowany aby przyjac te 250 hp na tloki
20 lece na urlop ladowac baterie wiec strojenie po urlopie chyba ze uda sie ogarnac wczesniej
na chwile obecna niecale 190 gram przy doladowaniu 1.2 w peak i 1bar do odcinki) polecam hybryde jesli nie chce sie ktos ladowac w koszta z przerabianiem dolotu i kolektora wydechowego
na chwile obecna 220-230hp.Na zdjeciach porownanie hybrydy do k03s ktora wczesniej siedziala:)
Trzymac kciuki pany
Felgi 18" rs6 ktore kupilemw okazyjnej cenie mialy tragiczne ubytki ale z tego powodu ze to ori felgi i ze mimo ubytkow sa proste i nie maja zadnych bic zdecydowalem sie ze je odnowie. Kupilem papiery scierne podklad i farbe w mieszalni i nabilem ja w puszke aerozol. wyczyscilem papierem uzupelnilem ubytki szpachla z aluminium.Nastepnie papiery z rozna gradacja na koniec podklad kolor i klar:) efekt jak na 100-150 zl zadowalajacy(wiadomo ze firmy ktore sie tym zajmuja zrobilyby to o niebo lepiej, ale chcialem sam sie pobawic przez okres zimowy:) calosc pomalowana w kolor srebrny z mieniacym sie brokatem:) efekt naprawde super i zdjecia tego nie oddaja. na zdjeciach historia pewnego ubytku

Nastepnie z racji ze konczyly sie heble to przy okazji wymiany kopletu tarcz zdecydowalem sie na upgrade przodu z 288mm na 312mm. czyli jarzma 451 i tarcza 312 wchodzi pod dotychczasowy zacisk. roznica jakas tam jest na plus:)
Kolejna sprawa problemz rurami od centralnego intercoolera przez ktore byl problem z seryjnym halogenem.Decyzja padla na zestaw led w miejsce halogenow.150 zl i podpiecie calosci pod seryjna instalkacje tak aby wlaczac je tak jak dotychczasowe halogeny.
Nastepnie zajalem sie ruda ktora zaczela wychodzic w okolicach listew drzwiowych.W tym przypadku rowniez postanowilem sie zajac tym sam.Czyli czyszczenie zabezpieczenie podklad baza i klar


Natepnie postanowilem wymienic springi z seryjnego zawieszenia 1be na eibachpro kit oraz przy okazji calego kompletu zawieszenia.Padlo na svk . skusila mnie cena oraz opinie na forach w promocji(460zl) zrobione kilka tysiecy i nic sie nie dzieje.Jesli bedzie git to nastepnym razem kupie dokladnie taki sam zestaw. Roznica odnosnie springow kolosalna nie spodziewalem sie tego ze auto bedzie zachowywalo sie az tak inaczej.POLECAM KAZDEMU! zakrety hamowanie przyspieszanie nic nie buja a komfort praktycznie taki sam:)
No i na koniec wisienka na torcie. Wpadla w rece hybryda produkcji gregora k03 przerobiona na k04(wieksza zimna strona calosc rozwiercona i wsadzony srodek z k04 z s3). Oraz dp 2.75 cala owiniety bandazem.Do tego komplet nowych swiec i komplet nowych cewek bo stare juz zaczely nie domagac i zdazalo sie szarpanie podczas przyspieszania.Oraz sprzeglo zostalo obite kevlarem




Trzymac kciuki pany

1.8T MrcZk'a hybryda itd
Turbo kupilem na allegro od goscia ktory kupil ja od gregora z planem montowania jej w a6 c5 ale w miedzy czasie kupil sobie inne auto a żonie dal c5 i nie mial w planach modzic auta dla niej.turbo zakladalem z kumplem.p&p wiec jedynie silikon na zimna strone wiekszy musialem kupic bo tip stalowy zostal ten sam.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
Wrocilem z urlopu baterie naladowane. wydech zostaje seria do 250 ogarnie bez najmniejszego problemu, a widzialem projekty po 300 hp i ogarnial.W 1.8t najwieksza bolaczka jest kolektor wydechowy i male zeliwo turbiny.Na dniach bede musial wymienic zlaczke elastyczna wydchu bo juz zdechla.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
No też właśnie słyszałem o tych kolektorach, a chińczyki żeliwne podobną pękają, co myślisz o takim:
https://mtuning.pl/Kolektor-wydechowy-A ... K03,p,2360
A czy jak włoży się DP to nie ma takiego metalicznego dźwięku w pewnym zakresie obrotów? Wiem, że w Hondach tak było.
https://mtuning.pl/Kolektor-wydechowy-A ... K03,p,2360
A czy jak włoży się DP to nie ma takiego metalicznego dźwięku w pewnym zakresie obrotów? Wiem, że w Hondach tak było.
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm