[ AKE 2.5 180 KM] Jaki sterownik ECU?
logi trzeba było wkleić tutaj na forum za pośrednictwem tej strony "http://vaglog.com/" wygenerowało by ci to linki potem byś skopiował, podpisał i wkleił tutaj, no ale dobra ja sobie już sprawdziłem, więc tak turbo trochę za wysoko trzeba by sztangę wydłużyć, korekty wtryskiwaczy tragedia, rozjechane to raz, a 2 to za wysokie korekty na minusie czyli leją, trzeba by wyciągnąć i oddać do diagnostyki i prawdopodobnie regeneracji, zaczął bym od wtryskiwaczy bo jak zaniedbasz ten fakt to ci może nawet dziure w tłoku wypalić, w necie sobie pooglądaj obrazki jakie są skutki lejących wtrysków, poza tym reszta spoko.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
Statyczne:
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_zr2mbQA.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_7K223r.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_29cDW.html
Grupa 007: http://vaglog.com/log-007_YbAM07.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_92ru2.html
Grupa 013: http://vaglog.com/log-013_iF21ws6.html
Grupa 014: http://vaglog.com/log-014_7kyBk.html
Grupa 018: http://vaglog.com/log-018_FS7j779.html
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_qS2XN0.html
BS:
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_L0DPlf.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_U6v33a.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_oLf8l.html
Dynamiczne:
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_4KQTlCj.html
Grupa 008: http://vaglog.com/log-008_tik68.html
Grupa 010: http://vaglog.com/log-010_017Myq.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_Bmr5V6t.html
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_697qQ.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_Odpoj.html
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_zr2mbQA.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_7K223r.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_29cDW.html
Grupa 007: http://vaglog.com/log-007_YbAM07.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_92ru2.html
Grupa 013: http://vaglog.com/log-013_iF21ws6.html
Grupa 014: http://vaglog.com/log-014_7kyBk.html
Grupa 018: http://vaglog.com/log-018_FS7j779.html
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_qS2XN0.html
BS:
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_L0DPlf.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_U6v33a.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_oLf8l.html
Dynamiczne:
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_4KQTlCj.html
Grupa 008: http://vaglog.com/log-008_tik68.html
Grupa 010: http://vaglog.com/log-010_017Myq.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_Bmr5V6t.html
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_697qQ.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_Odpoj.html
od kiedy przepływomierz ocenisz po samym logu 003
?? wgl, wytłumacz mi co chcesz od przepływki ?
wytłumacz mi jeszcze co ci da skrócenie sztangi od turbo ? wiesz co to stan wolnossący turbiny ? jak możesz pisać że skrócić sztangę co spowoduje w efekcie jeszcze więcej ciśnienia na stanie wolnossącym niż już jest ? min to 50 jednostek różnicy między N75 off a on a idealnie 80, co ty człowieku piszesz ? korektom nie ufaj ? jak pompa vp 44 akurat jest dosyć dokładna w mierzeniu ilości wtryskiwanego paliwa na cylinder, nie wiem, nie będę się z nikim kłócić i wyprowadzać kogoś z błędu jak ktoś uparcie idzie w zaparte bo to tylko strata mojego czasu, co trzeba zrobić napisane wyżej, swoją pomoc właśnie ograniczam do tego ostatniego wpisu, pozdrawiam.

wytłumacz mi jeszcze co ci da skrócenie sztangi od turbo ? wiesz co to stan wolnossący turbiny ? jak możesz pisać że skrócić sztangę co spowoduje w efekcie jeszcze więcej ciśnienia na stanie wolnossącym niż już jest ? min to 50 jednostek różnicy między N75 off a on a idealnie 80, co ty człowieku piszesz ? korektom nie ufaj ? jak pompa vp 44 akurat jest dosyć dokładna w mierzeniu ilości wtryskiwanego paliwa na cylinder, nie wiem, nie będę się z nikim kłócić i wyprowadzać kogoś z błędu jak ktoś uparcie idzie w zaparte bo to tylko strata mojego czasu, co trzeba zrobić napisane wyżej, swoją pomoc właśnie ograniczam do tego ostatniego wpisu, pozdrawiam.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
http://vaglog.com/log-011_Bmr5V6t.html Zobacz sobie i odpowiedz jeśli turbo późno ładuje to i to mega późno to sztanga jest za długa. Niech skróci o obrót a zobaczysz ze sie poprawi a co chce od przepływki że od 2100-2700 nie masz MAF chociaż by minimalnego w sumie prawie cały czas nie dochodzi chociaż by do minimalnego. I głównie stan jej sprawdza się logiem 003. A nie patrz się na to co na postoju
Skróci ramię o obrót i zobaczy że będzie mu wcześniej się budzić a nie będzie przeładowywać. Będzie przeładowywała turbina (Nawet jeśli geo czyste) jak ma dużo za krótkie cięgno. Albo ta turbina jest po regeneracji też normalny widok to jest nie pierwszy z którym sie spotkałem nie ostatni. Co do korekt wystarczy że jest minimalny przedmuch inne korekty stan wałka też inne stan głowicy też inne. Ile razy spotkałem się że były w Vagu dośc dobre nie wychodzące po za 1mg różnicy i zbliżone do siebie a na maszynie co innego
Vag w korektach to nie jest coś co trzeba traktować jako wyrocznie jedynie jako rozeznanie
Pojeździj w 1.9 gdzie masz Maf zadany 849 a ma chociaż 760 to zobaczysz o czym mówie.
Więc czytając czesto to co piszą w necia a rzeczywistość jest całkowicie inna. Za dużo robiłem TDI softowo i mechanicznie.



Więc czytając czesto to co piszą w necia a rzeczywistość jest całkowicie inna. Za dużo robiłem TDI softowo i mechanicznie.