Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Jaki sterownik ECU?

Silniki wysokoprężne
Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 27 wrz 2017, 10:48

Logi zrobione mogę podesłać jak ktoś chce?

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 27 wrz 2017, 11:10

Podeślij :) ALbo wklej tutaj

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 27 wrz 2017, 14:13

logi trzeba było wkleić tutaj na forum za pośrednictwem tej strony "http://vaglog.com/" wygenerowało by ci to linki potem byś skopiował, podpisał i wkleił tutaj, no ale dobra ja sobie już sprawdziłem, więc tak turbo trochę za wysoko trzeba by sztangę wydłużyć, korekty wtryskiwaczy tragedia, rozjechane to raz, a 2 to za wysokie korekty na minusie czyli leją, trzeba by wyciągnąć i oddać do diagnostyki i prawdopodobnie regeneracji, zaczął bym od wtryskiwaczy bo jak zaniedbasz ten fakt to ci może nawet dziure w tłoku wypalić, w necie sobie pooglądaj obrazki jakie są skutki lejących wtrysków, poza tym reszta spoko.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać


KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 28 wrz 2017, 12:25

Faktycznie skróc ramie gruszki bo późno bardzo wstaje nie wydłużyć bo wtedy jest później by wstawała + przepływka też powoli daje znać o sobie

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 28 wrz 2017, 12:53

Przeplywke mam druga to założę i zobaczymy. jeśli chodzi o wtryski to był regenerowany tylko sterujący.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 28 wrz 2017, 13:37

To podmień i zobacz tylko log dynamiczny 003 . Wiesz nie zawsze można ufać vagovi/VCDS jeśli chodzi o korekcje lecz fakt troszkę wysokie Ci pokazuje

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 28 wrz 2017, 14:40

od kiedy przepływomierz ocenisz po samym logu 003 ???? wgl, wytłumacz mi co chcesz od przepływki ?
wytłumacz mi jeszcze co ci da skrócenie sztangi od turbo ? wiesz co to stan wolnossący turbiny ? jak możesz pisać że skrócić sztangę co spowoduje w efekcie jeszcze więcej ciśnienia na stanie wolnossącym niż już jest ? min to 50 jednostek różnicy między N75 off a on a idealnie 80, co ty człowieku piszesz ? korektom nie ufaj ? jak pompa vp 44 akurat jest dosyć dokładna w mierzeniu ilości wtryskiwanego paliwa na cylinder, nie wiem, nie będę się z nikim kłócić i wyprowadzać kogoś z błędu jak ktoś uparcie idzie w zaparte bo to tylko strata mojego czasu, co trzeba zrobić napisane wyżej, swoją pomoc właśnie ograniczam do tego ostatniego wpisu, pozdrawiam.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 28 wrz 2017, 15:01

Czyli w skrócie zrobić tak zeby różnica wynosiła 50-80 miedzy on a off.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 28 wrz 2017, 18:16

http://vaglog.com/log-011_Bmr5V6t.html Zobacz sobie i odpowiedz jeśli turbo późno ładuje to i to mega późno to sztanga jest za długa. Niech skróci o obrót a zobaczysz ze sie poprawi a co chce od przepływki że od 2100-2700 nie masz MAF chociaż by minimalnego w sumie prawie cały czas nie dochodzi chociaż by do minimalnego. I głównie stan jej sprawdza się logiem 003. A nie patrz się na to co na postoju :) Skróci ramię o obrót i zobaczy że będzie mu wcześniej się budzić a nie będzie przeładowywać. Będzie przeładowywała turbina (Nawet jeśli geo czyste) jak ma dużo za krótkie cięgno. Albo ta turbina jest po regeneracji też normalny widok to jest nie pierwszy z którym sie spotkałem nie ostatni. Co do korekt wystarczy że jest minimalny przedmuch inne korekty stan wałka też inne stan głowicy też inne. Ile razy spotkałem się że były w Vagu dośc dobre nie wychodzące po za 1mg różnicy i zbliżone do siebie a na maszynie co innego :) Vag w korektach to nie jest coś co trzeba traktować jako wyrocznie jedynie jako rozeznanie :) Pojeździj w 1.9 gdzie masz Maf zadany 849 a ma chociaż 760 to zobaczysz o czym mówie.

Więc czytając czesto to co piszą w necia a rzeczywistość jest całkowicie inna. Za dużo robiłem TDI softowo i mechanicznie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja