[ AKE 2.5 180 KM] Jaki sterownik ECU?
logi trzeba było wkleić tutaj na forum za pośrednictwem tej strony "http://vaglog.com/" wygenerowało by ci to linki potem byś skopiował, podpisał i wkleił tutaj, no ale dobra ja sobie już sprawdziłem, więc tak turbo trochę za wysoko trzeba by sztangę wydłużyć, korekty wtryskiwaczy tragedia, rozjechane to raz, a 2 to za wysokie korekty na minusie czyli leją, trzeba by wyciągnąć i oddać do diagnostyki i prawdopodobnie regeneracji, zaczął bym od wtryskiwaczy bo jak zaniedbasz ten fakt to ci może nawet dziure w tłoku wypalić, w necie sobie pooglądaj obrazki jakie są skutki lejących wtrysków, poza tym reszta spoko.
			
			
									
									jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
						Statyczne:
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_zr2mbQA.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_7K223r.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_29cDW.html
Grupa 007: http://vaglog.com/log-007_YbAM07.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_92ru2.html
Grupa 013: http://vaglog.com/log-013_iF21ws6.html
Grupa 014: http://vaglog.com/log-014_7kyBk.html
Grupa 018: http://vaglog.com/log-018_FS7j779.html
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_qS2XN0.html
BS:
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_L0DPlf.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_U6v33a.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_oLf8l.html
Dynamiczne:
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_4KQTlCj.html
Grupa 008: http://vaglog.com/log-008_tik68.html
Grupa 010: http://vaglog.com/log-010_017Myq.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_Bmr5V6t.html
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_697qQ.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_Odpoj.html
			
			
									
									
						Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_zr2mbQA.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_7K223r.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_29cDW.html
Grupa 007: http://vaglog.com/log-007_YbAM07.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_92ru2.html
Grupa 013: http://vaglog.com/log-013_iF21ws6.html
Grupa 014: http://vaglog.com/log-014_7kyBk.html
Grupa 018: http://vaglog.com/log-018_FS7j779.html
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_qS2XN0.html
BS:
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_L0DPlf.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_U6v33a.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_oLf8l.html
Dynamiczne:
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_4KQTlCj.html
Grupa 008: http://vaglog.com/log-008_tik68.html
Grupa 010: http://vaglog.com/log-010_017Myq.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_Bmr5V6t.html
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_697qQ.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_Odpoj.html
od kiedy przepływomierz ocenisz po samym logu 003  ?? wgl, wytłumacz mi co chcesz od przepływki ?
?? wgl, wytłumacz mi co chcesz od przepływki ?
wytłumacz mi jeszcze co ci da skrócenie sztangi od turbo ? wiesz co to stan wolnossący turbiny ? jak możesz pisać że skrócić sztangę co spowoduje w efekcie jeszcze więcej ciśnienia na stanie wolnossącym niż już jest ? min to 50 jednostek różnicy między N75 off a on a idealnie 80, co ty człowieku piszesz ? korektom nie ufaj ? jak pompa vp 44 akurat jest dosyć dokładna w mierzeniu ilości wtryskiwanego paliwa na cylinder, nie wiem, nie będę się z nikim kłócić i wyprowadzać kogoś z błędu jak ktoś uparcie idzie w zaparte bo to tylko strata mojego czasu, co trzeba zrobić napisane wyżej, swoją pomoc właśnie ograniczam do tego ostatniego wpisu, pozdrawiam.
			
			
									
									 ?? wgl, wytłumacz mi co chcesz od przepływki ?
?? wgl, wytłumacz mi co chcesz od przepływki ?wytłumacz mi jeszcze co ci da skrócenie sztangi od turbo ? wiesz co to stan wolnossący turbiny ? jak możesz pisać że skrócić sztangę co spowoduje w efekcie jeszcze więcej ciśnienia na stanie wolnossącym niż już jest ? min to 50 jednostek różnicy między N75 off a on a idealnie 80, co ty człowieku piszesz ? korektom nie ufaj ? jak pompa vp 44 akurat jest dosyć dokładna w mierzeniu ilości wtryskiwanego paliwa na cylinder, nie wiem, nie będę się z nikim kłócić i wyprowadzać kogoś z błędu jak ktoś uparcie idzie w zaparte bo to tylko strata mojego czasu, co trzeba zrobić napisane wyżej, swoją pomoc właśnie ograniczam do tego ostatniego wpisu, pozdrawiam.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
						http://vaglog.com/log-011_Bmr5V6t.html Zobacz sobie i odpowiedz jeśli turbo późno ładuje to i to mega późno to sztanga jest za długa. Niech skróci o obrót a zobaczysz ze sie poprawi a co chce od przepływki że od 2100-2700 nie masz MAF chociaż by minimalnego w sumie prawie cały czas nie dochodzi chociaż by do minimalnego. I głównie stan jej sprawdza się logiem 003. A nie patrz się na to co na postoju  Skróci ramię o obrót i zobaczy że będzie mu wcześniej się budzić a nie będzie przeładowywać. Będzie przeładowywała turbina (Nawet jeśli geo czyste) jak ma dużo za krótkie cięgno. Albo ta turbina jest po regeneracji też normalny widok to jest nie pierwszy z którym sie spotkałem nie ostatni. Co do korekt wystarczy że jest minimalny przedmuch inne korekty stan wałka też inne stan głowicy też inne. Ile razy spotkałem się że były w Vagu dośc dobre nie wychodzące po za 1mg różnicy i zbliżone do siebie a na maszynie co innego
 Skróci ramię o obrót i zobaczy że będzie mu wcześniej się budzić a nie będzie przeładowywać. Będzie przeładowywała turbina (Nawet jeśli geo czyste) jak ma dużo za krótkie cięgno. Albo ta turbina jest po regeneracji też normalny widok to jest nie pierwszy z którym sie spotkałem nie ostatni. Co do korekt wystarczy że jest minimalny przedmuch inne korekty stan wałka też inne stan głowicy też inne. Ile razy spotkałem się że były w Vagu dośc dobre nie wychodzące po za 1mg różnicy i zbliżone do siebie a na maszynie co innego  Vag w korektach to nie jest coś co trzeba traktować jako wyrocznie jedynie jako rozeznanie
 Vag w korektach to nie jest coś co trzeba traktować jako wyrocznie jedynie jako rozeznanie  Pojeździj w 1.9 gdzie masz Maf zadany 849 a ma chociaż 760 to zobaczysz o czym mówie.
 Pojeździj w 1.9 gdzie masz Maf zadany 849 a ma chociaż 760 to zobaczysz o czym mówie.
Więc czytając czesto to co piszą w necia a rzeczywistość jest całkowicie inna. Za dużo robiłem TDI softowo i mechanicznie.
			
			
									
									
						 Skróci ramię o obrót i zobaczy że będzie mu wcześniej się budzić a nie będzie przeładowywać. Będzie przeładowywała turbina (Nawet jeśli geo czyste) jak ma dużo za krótkie cięgno. Albo ta turbina jest po regeneracji też normalny widok to jest nie pierwszy z którym sie spotkałem nie ostatni. Co do korekt wystarczy że jest minimalny przedmuch inne korekty stan wałka też inne stan głowicy też inne. Ile razy spotkałem się że były w Vagu dośc dobre nie wychodzące po za 1mg różnicy i zbliżone do siebie a na maszynie co innego
 Skróci ramię o obrót i zobaczy że będzie mu wcześniej się budzić a nie będzie przeładowywać. Będzie przeładowywała turbina (Nawet jeśli geo czyste) jak ma dużo za krótkie cięgno. Albo ta turbina jest po regeneracji też normalny widok to jest nie pierwszy z którym sie spotkałem nie ostatni. Co do korekt wystarczy że jest minimalny przedmuch inne korekty stan wałka też inne stan głowicy też inne. Ile razy spotkałem się że były w Vagu dośc dobre nie wychodzące po za 1mg różnicy i zbliżone do siebie a na maszynie co innego  Vag w korektach to nie jest coś co trzeba traktować jako wyrocznie jedynie jako rozeznanie
 Vag w korektach to nie jest coś co trzeba traktować jako wyrocznie jedynie jako rozeznanie  Pojeździj w 1.9 gdzie masz Maf zadany 849 a ma chociaż 760 to zobaczysz o czym mówie.
 Pojeździj w 1.9 gdzie masz Maf zadany 849 a ma chociaż 760 to zobaczysz o czym mówie.Więc czytając czesto to co piszą w necia a rzeczywistość jest całkowicie inna. Za dużo robiłem TDI softowo i mechanicznie.
 
							










 
 
