Klima wieje gorącyn powierzem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 sty 2017, 23:46
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzepin
Klima wieje gorącyn powierzem
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. AUDI ALLROAD 2007r. 3.0 tdi Mam nastepujacy problem w swoim autku. Byłem dzisiaj uzupełnić czynnik w układzie klimatyzacji poniewaz nie chlodzila wogole wiec pomyslalem pewnie czynnik sie ulotnil. Faktycznie bylo go bardzo malo. Natomiast po uzupelnieniu niestety klima nadal nie chlodzi wrecz odwrotnie grzeje. Bezpieczniki sprawdzone sa ok,sprezarka podpieta na krotka rowniez slychac ze cos tam sie zalacza. Wiec moze ktos podpowie gdzie moglbym szukac dalej przyczyny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 sty 2017, 12:01
- Imię: Ustaw proszę profil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1991
- Nadwozie: Van
- Silnik: 1.9D 1Y 68KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: W-wa
witam... podepnę się pod temat jeśli mogę..
mam następujący błąd klimy
Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: AKP\4F0-910-043.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 043 B HW: 4F1 820 043 AL
Komponent: KLIMABETAETIGUNGH30 0080
Weryfikacja: 00000074 Numer seryjny: 00000030474388
Kodowanie: 0524294
Kod serwisu: WSC 02325 785 00200
VCID: 1D3164F3C433DFAACA-8048
Znaleziono 1 b��d:
00256 - Klimatyzacja; czujnik ci�nienia / temperatury �rodka ch�odniczego (G395)
002 - Dolna warto�� skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamro�ona:
Stan b��du: 00100010
Priorytet b��du: 3
Cz�sto�� b��du: 1
Wew.licznik b��d�w: 200
Przebieg: 104491 km
Wska�nik czasu: 0
Data: 2009.06.02
Czas: 00:45:43
Czy wymiana tego czujnika ciśnienia naprawi to czy
Problem tkwi w zaworkach nagrzewnicy na podszybiu??
dzięki z góry za pomoc
mam następujący błąd klimy
Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: AKP\4F0-910-043.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 043 B HW: 4F1 820 043 AL
Komponent: KLIMABETAETIGUNGH30 0080
Weryfikacja: 00000074 Numer seryjny: 00000030474388
Kodowanie: 0524294
Kod serwisu: WSC 02325 785 00200
VCID: 1D3164F3C433DFAACA-8048
Znaleziono 1 b��d:
00256 - Klimatyzacja; czujnik ci�nienia / temperatury �rodka ch�odniczego (G395)
002 - Dolna warto�� skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamro�ona:
Stan b��du: 00100010
Priorytet b��du: 3
Cz�sto�� b��du: 1
Wew.licznik b��d�w: 200
Przebieg: 104491 km
Wska�nik czasu: 0
Data: 2009.06.02
Czas: 00:45:43
Czy wymiana tego czujnika ciśnienia naprawi to czy
Problem tkwi w zaworkach nagrzewnicy na podszybiu??
dzięki z góry za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 229
- Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:45
- Lokalizacja: 3City
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 229
- Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:45
- Lokalizacja: 3City
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
U mnie nadal grzeje po bokach a po środku szroni
Od dwóch lat poszukuję sposobu na zwalczenie cholerstwa.
Wymieniłem cylinderki na używki, wyczyściłem , wyglancowałem ale nadal nie działa.
Dodam, że prawdopodobnie zalałem coś pianką do czyszczenia kanałów went.(tak, wiem ! ) bo zaraz później pojawiły się pierwsze objawy.
Czy pojemność silnika i rocznik bardzo się liczą jeśli chodzi o dobór i wymianę tych elektrozaworów(cylinderków)?Co tak na prawdę może im dolegać prócz wspomnianych nalotów itp?
Czy jest jakiś sposób sprawdzenia ich na sucho, po wyjęciu z fury?
Są tam trzy piny, ale nie chcę podłączać na chybił-trafił by niczego nie spalić.
W lato tłoczki cylinderków można zablokować 2-3mm gumą(wyciąć kółeczka i podłożyć pod kopułkami by zablokować tłoczki) i mamy klimę (bez ustawienia temperatury) ale w zimę jest porażka i każda dalsza podróż to masakra...
HELP!!
Od dwóch lat poszukuję sposobu na zwalczenie cholerstwa.
Wymieniłem cylinderki na używki, wyczyściłem , wyglancowałem ale nadal nie działa.
Dodam, że prawdopodobnie zalałem coś pianką do czyszczenia kanałów went.(tak, wiem ! ) bo zaraz później pojawiły się pierwsze objawy.
Czy pojemność silnika i rocznik bardzo się liczą jeśli chodzi o dobór i wymianę tych elektrozaworów(cylinderków)?Co tak na prawdę może im dolegać prócz wspomnianych nalotów itp?
Czy jest jakiś sposób sprawdzenia ich na sucho, po wyjęciu z fury?
Są tam trzy piny, ale nie chcę podłączać na chybił-trafił by niczego nie spalić.
W lato tłoczki cylinderków można zablokować 2-3mm gumą(wyciąć kółeczka i podłożyć pod kopułkami by zablokować tłoczki) i mamy klimę (bez ustawienia temperatury) ale w zimę jest porażka i każda dalsza podróż to masakra...
HELP!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sląskie
Zobacz czy jak silnik osiągnie temperaturę 70 stopni zaczyna chłodzić.
Może masz podobny przypadek jak ja i inni posiadacze OOOO
grzeje-na-econ-po-odpaleniu-vt69751.htm
Może masz podobny przypadek jak ja i inni posiadacze OOOO
grzeje-na-econ-po-odpaleniu-vt69751.htm
pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Dzięki kolego ale u mnie jest tak jak u kolegów z brudnymi cylinderkami/tłoczkami.Od momentu, gdy silnik osiąga powyżej 50-60-70-90 stopni ....Z tym, że wszystko poczyszczone i dalej bez zmianFlex 78 pisze:Zobacz czy jak silnik osiągnie temperaturę 70 stopni zaczyna chłodzić.
Może masz podobny przypadek jak ja i inni posiadacze OOOO
grzeje-na-econ-po-odpaleniu-vt69751.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Zapomniałem i tu podzielić się rozwiązaniem mojego problemu dotyczącego gorącego powietrza z klimy.Jak już pisałem , chciałem wyczyścić porządnie klimę i padło na piankę...(tak , wiem, imbecyl).Okazało się, że dostało się trochę ścierwa do panelu sterowania i popaliło mi trochę elektronikę.
Ku przestrodze!
bledy-po-zalaniu-elektryki-pianka-do-klimy-vt79162.htm
Pozdro i powodzenia z Waszymi nawiewami , drodzy forumowicze !
[ Dodano: 2017-11-14, 09:53 ]
Pasta ścieralność 1 lub 0 i jest gites majonez
Ku przestrodze!
bledy-po-zalaniu-elektryki-pianka-do-klimy-vt79162.htm
Pozdro i powodzenia z Waszymi nawiewami , drodzy forumowicze !
[ Dodano: 2017-11-14, 09:53 ]
Można użyć również wkrętarki.Trzpień ładnie siedzi w głowicy a czyszczenie jest ekspresowemat1324 pisze:Ja biorę zawsze pierwszą lepszą pastę polerską i szczoteczkę do zębów .
Pasta ścieralność 1 lub 0 i jest gites majonez