Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
zylkapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 lis 2016, 22:40
Lokalizacja: polski

Post autor: zylkapl » 08 sie 2017, 12:34

jak dokrece delikatnie mocniej mocowanie wtrysku to nie bedzie mialo na nic wplyw ? bo klucz mam od 25 nm

[ Dodano: 2017-08-08, 12:34 ]
ktos poradzi jeden zapieczony bez ciagacza sie nie obejdzie ?
<nerwus>

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 08 sie 2017, 14:38

Możesz na szybko zrobić ściągasz bezwładnościowy z pręta, kilku nakrętek i obciążenia :).

zylkapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 lis 2016, 22:40
Lokalizacja: polski

Post autor: zylkapl » 08 sie 2017, 17:48

poluzowalem wtrysk i odpalilem :) wypchenalo ladnie

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 08 sie 2017, 20:02

Takiej metody się nie spodziewałem <mysli> .

zylkapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 lis 2016, 22:40
Lokalizacja: polski

Post autor: zylkapl » 09 sie 2017, 23:47

powiem ci ze dziala :D przypomniałem sobie , jak mi kiedyś gość opowiadał ze jeździli z autem które miało zapieczone 2 wtryski i nikt ich wyjąc nie mógł :D a gość w 5 minut je wyjął w taki sposób <rotfl> teraz audi juz nie cyka :) jeszcze zrobie druga strone profilaktycznie :P

instynkt71

Post autor: instynkt71 » 25 sie 2017, 17:00

Koledzy wiecie dlaczego w grupach 72-77 pokazuje mi wartości 0?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 25 sie 2017, 17:57

Jeśli są zera, to widocznie ktoś bardzo niedawno (ok. 1000 km) wymieniał wtryski i zakodował nowe. A jeśli niedawno kupiłeś auto, to możliwe, że ktoś ponownie wpisał kody z wtrysków, aby nie było widać przy zakupie, że wtryski np. leją.

instynkt71

Post autor: instynkt71 » 25 sie 2017, 18:04

Zgadza się, bo sam wyciągałem wtryski które zostały poddane czyszczeniu ultradźwiękowemu, po włożeniu zostały zamienione miejscami oraz zakodowane na nowo, czyli by sie zgadzało, tylko kiedy bede mogł dokonać odczytu z grup 72-77?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 25 sie 2017, 20:38

Napisałem post wyżej :p. Musisz przejechać ok. 1000-2000 km.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 668
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 29 wrz 2017, 11:00

Szukam wtrysków do AUDI A6 C6 2.7 Disel, kod silnika CANA 190 KM, rok produkcji 2009.
Z jakim oznakowaniem należy poszukiwać wtrysków. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 wrz 2017, 11:03

Zaraz poszukam :). Padły Ci wtryski w polifcie?

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 668
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 29 wrz 2017, 12:00

Mam w kanale 14 przy 4 wtrysku wartość od -40 do -70, na kanale 75 jest od dłuższego czasu wartość 11.
Sprawdzam to dwa razy w miesiącu i wartośc się zmienia, podejrzewam że drgania po odpaleniu auta powoduje właśnie ten wtrysk.

[ Dodano: 2017-09-29, 12:00 ]
Które dane są wiarygodne do oceny wtrysku, te z kanału 13-14 czy te z kanału 72-77?
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 wrz 2017, 12:06

Kanały 13-14 są to korekty krótkookresowe, czyli bieżące, a wartości z kanałów 72-77, to korekty długoterminowe. Pierwsze dotyczą dawki, a drugie czasu wtrysku. Żadne z tych danych nie dają 100% pewnośći co do stanu wtrysków.

Wrzuć pomiary z grup 13-14 (obowiązkowo na rozgrzanym i odpalonym silniku) oraz 72-77, to zobaczymy co się w ogóle dzieje :). Korekty długookresowe nie muszą być na odpalonym silniku, ponieważ są pamiętane przez sterownik silnika.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 668
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 29 wrz 2017, 12:24

A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 wrz 2017, 12:32

Silniki poliftowe 2.7/3.0 TDI mają takie same wtryski i mają one numer 059 130 277 BE. Jeśli chodzi o fabrycznie nowy zamiennik, to można kupić np. BOSCH 0 445 116 022 lub BOSCH 0 445 116 023. Ewentualnie wersja fabrycznie regenerowana, czyli BOSCH 0 986 435 357.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja