Witajcie,
problem jak w temacie - cóż można więcej dodać? Na zimnym nie ma żadnego problemu, jak się wszystko już zagrzeje po zrobieniu kilku kilometrów to na 5 biegu, przy prędkościach rzędu 65-73 km/h przy wciśniętym pedale gazu(!) słuchać wycie z przodu samochodu, wydaje mi się że ze skrzyni.. Dodam, że po puszczeniu pedału gazu nie słychać kompletnie nic niepokojącego.. A może to nie skrzynia? Proszę o pomoc w miarę możliwości, w internetach jest dużo podobnych przypadków ale żaden nie mówi jasno o wyciu w konkretnym przedziale prędkości z którą jadę. Prędkość obrotowa silnika nie ma tu nic do rzeczy.
A6 C5 2000r. Manual Quatttro 2,4 APS Sedan
Dzisiaj wieczorem potaram się nagrać problem i wrzucę link.
[ MANUAL+Q] Wycie na 5 biegu przy 65-73 km/h po kilku km
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
to raczej odpada bo wówczas nawet na luzie słychać wycierepek92 pisze:Ja obstawiam łożysko w piaście
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
też mi się wydaje podejrzane to że słychać tylko pod obciążeniem i w dodatku kiedy złapie temperaturę (w chłodniejsze dni wyć zaczyna po zrobieniu większego dystansu), łożyska w piastach wyglądają ok. Kumpel w Subaru Forester ma dokładnie to samo, identyczne objawy i identyczny dźwięk, może pierwszy będzie to naprawiał i się dowiem co to konkretnie...PieterB pisze:to raczej odpada bo wówczas nawet na luzie słychać wycierepek92 pisze:Ja obstawiam łożysko w piaście
Co do luzu na przegubie wew. - prawy chodzi mi góra dół, ale może max 1-2mm, gdzie lewy ani drgnie. Może tam upatrywać przyczyny?
Znacie jakiś dobry warsztat, w Krakowie albo gdzieś na południu PL który mógłby to zdiagnozować dość precyzyjnie? Nie chcę oddawac auta na dwa tygodnie albo dłużej, aby ktoś z wielką łaską powiedział mi po tym czasie że "może to to, a może tamto".
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 maja 2017, 11:53
- Lokalizacja: Antonie/Ostrołęka
Oddaję auto w środę - lokalny spec od vagów stawia jednak na już ewidentnie odzywające się łożysko koła. Twierdzi że wszelkie występujące objawy mogą pochodzić właśnie z tego źródła. Nie jestem mechanikiem - nie mogę kwestionować jego diagnozy. W czwartek za tydzień będzie wiadomo czy problem się rozwiąże, czy będzie trzeba drążyć dalej i już niestety zaglądać do skrzyni...
Wymiana łożyska zdecydowanie pomogła w kwestii poziomu hałasu w samochodzie podczas jazdy, niestety objaw wycia występuje w dalszym ciągu... Zdaje się będzie trzeba targać skrzynię. Orientujecie się jakie są koszty wymiany łożysk w manualu?
[ Dodano: 2017-09-05, 09:05 ]
Chyba dobrze że nie oddałem skrzyni do remontu - problem ustąpił samoczynnie... po delikatnej kolizji... Wymieniony wahacz i zwrotnica + drążki kierownicze. Fuck logic!
[ Dodano: 2017-09-05, 09:05 ]
Chyba dobrze że nie oddałem skrzyni do remontu - problem ustąpił samoczynnie... po delikatnej kolizji... Wymieniony wahacz i zwrotnica + drążki kierownicze. Fuck logic!
