[V6] napinacze łańcucha rozrządu
Witam. pozwolę podpiąć się pod temat i poprosić o analizę logów głownie grupy 90 i 93.
dość długie logi wiec jeśli ktoś mógłby spojrzeć proszę się nie zrazić
u mnie przez cały czas na odpalony głownie z prawej strony przy napinaczu słychać jakby terkotanie pukanie ciche ale rytmiczne. zastanawiam się czy i u mnie napinacz trafił szlak bądź powoli się kończy czy to wina rozciągniętego łańcucha bądź wytartego ślizgu.
druga sprawa to ustawienie rozrządu. w grupie 93 na jałowym wartości -4 i -1 a pod obciążeniem po 20 a nawet do 23 na + to poprawne wartości ?
http://vaglog.com/log-003_090_093_tChR7Y.html
dość długie logi wiec jeśli ktoś mógłby spojrzeć proszę się nie zrazić

u mnie przez cały czas na odpalony głownie z prawej strony przy napinaczu słychać jakby terkotanie pukanie ciche ale rytmiczne. zastanawiam się czy i u mnie napinacz trafił szlak bądź powoli się kończy czy to wina rozciągniętego łańcucha bądź wytartego ślizgu.
druga sprawa to ustawienie rozrządu. w grupie 93 na jałowym wartości -4 i -1 a pod obciążeniem po 20 a nawet do 23 na + to poprawne wartości ?
http://vaglog.com/log-003_090_093_tChR7Y.html
Witam ponownie. Dokładnie 40 tys km temu wymieniałem napinacz z alledrogo niby ,,orginalny''. przez 30 tys chodził idelanie cicho lecz powoli coraz głośniej pracował na ciepłym silniku. w najbliższym czasie czeka mnie ponownie wymiana napinacza tylko co teraz kupić prosze o poradze mineło 3 lata może ruszyło się coś w tym temacie przykładowe aukcje:
http://allegro.pl/slizg-z-napinaczem-ro ... 60969.html
http://maxgear-sklep.pl/index.php?p1242 ... 078109088h
gdzieś w wątku czytałem żę są jakieś napinacze co wytrzymują 100 tys ale nie mogę gdzieś tego znaleść.
http://allegro.pl/slizg-z-napinaczem-ro ... 60969.html
http://maxgear-sklep.pl/index.php?p1242 ... 078109088h
gdzieś w wątku czytałem żę są jakieś napinacze co wytrzymują 100 tys ale nie mogę gdzieś tego znaleść.
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
Możecie tego posłuchać? Nie brzmi mi na napinacz ale kto wie...
Zaczęło się jakiś czas temu, jako że nie często jeżdżę tym autem to nie wiem kiedy dokładnie.
Rozrząd był robiony z 6 lat temu od tamtej pory poleciało jakieś 50 może 60 tyś, nic nie było robione już od dawna, tylko jak co roku płyny.
Dzwięk jest tylko na gorącym, na zimnym nic nie słychać, ogólnie nie ma spadku mocy ect... nic się innego nie dzieje.
Za jakoś godzinkę wrzucę logi
PS. No są logi:
Dynamiczny
Statyczny
Zaczęło się jakiś czas temu, jako że nie często jeżdżę tym autem to nie wiem kiedy dokładnie.
Rozrząd był robiony z 6 lat temu od tamtej pory poleciało jakieś 50 może 60 tyś, nic nie było robione już od dawna, tylko jak co roku płyny.
Dzwięk jest tylko na gorącym, na zimnym nic nie słychać, ogólnie nie ma spadku mocy ect... nic się innego nie dzieje.
Za jakoś godzinkę wrzucę logi
PS. No są logi:
Dynamiczny
Statyczny
Fuck Fuel Economy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
Logi działają u mnie, niestety vaglog umarłchybajakubczyk_7 pisze:Nie działają logi.
koła od pasów klinowych są dobre?
Wg mnie koła są ok.
No i tego się obawiałembendzji pisze: nie pozostanie ci chyba nic innego jak zrzucić pokrywy i ocenić fizycznie stan ślizgów i łańcucha

Tobie udało sie zobaczyć logi?
Fuck Fuel Economy
Witam
Podepnę się do tematu. Wątek ciągnie się przez kilka lat. Orientuje się może ktoś z forumowiczów ile teraz kosztują oryginalne z serwisu napinacze( prawy i lewy)?.
Może istnieją jakieś w miarę ludzkie zamienniki oryginałów za korzystną cenę i czy prawdą jest iż do 2.4 pasują napinacze z 1.8 t ( tak mi powiedział spec z mojego miasta). Doradził mi też zmianę z oleju z 10w40 na 5W40 niby może to pomóc bo olej szybciej będzie się dostawał do napinacza? z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Podepnę się do tematu. Wątek ciągnie się przez kilka lat. Orientuje się może ktoś z forumowiczów ile teraz kosztują oryginalne z serwisu napinacze( prawy i lewy)?.
Może istnieją jakieś w miarę ludzkie zamienniki oryginałów za korzystną cenę i czy prawdą jest iż do 2.4 pasują napinacze z 1.8 t ( tak mi powiedział spec z mojego miasta). Doradził mi też zmianę z oleju z 10w40 na 5W40 niby może to pomóc bo olej szybciej będzie się dostawał do napinacza? z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2017, 19:15 przez wajcha202, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Hejka. Olej napewno zmień na przynajmniej 5W-40 plus najlepiej wymienić regulatory ciśnienia oleju pod kolektorem ssącym i zobaczysz jaka będzie różnica. U mnie w 2.8 pomogło, ale co jakiś czas i tak już było słychać grzechotkę. Teraz po sprzedaży ma ok 240tkm i nadal jeździ na ori napinaczach i nie słychać żeby tarły o pokrywywajcha202 pisze:Witam
Podepnę się do tematu. Wątek ciągnie się przez kilka lat. Orientuje się może ktoś z forumowiczów ile teraz kosztują oryginalne z serwisu napinacze( prawy i lewy)?.
Może istnieją jakieś w miarę ludzkie zamienniki oryginałów za korzystną cenę i czy prawdą jest iż do 2.4 pasują napinacze z 1.8 t ( tak mi powiedział spec z mojego miasta). Doradził mi też zmianę z oleju z 10w40 na 5W40 niby może to pomóc bo olej szybciej będzie się dostawał do napinacza? z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie

A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane

Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
