Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BES 2.7 250 KM] Gdzie zamontować reduktory LPG?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

[BES 2.7 250 KM] Gdzie zamontować reduktory LPG?

Post autor: SoloZiP » 27 cze 2017, 12:16

Witam, gdzie macie zamontowane reduktory lpg? Przy jakiej temp załącza się wam LPG?

Mi gazownik doradził żeby wyrzucić aku do bagaznika i w miejscu aku wsadzić reduktory bo tam będą miały ciepło.

Da się wogóle wsadzić aku do bagażnika do sedana? W boczkach mam zmieniarkę i tubę Bose.

Luboniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Luboniak » 27 cze 2017, 12:32

U mnie jest wywalony czarny plastik osłaniający zbiorniczek od płynu do wspomagania i reduktor zamontowany za lampą z lewej strony. Z aku będziesz miał problem żeby go w bagaju wsadzić...

SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SoloZiP » 27 cze 2017, 14:49

Kiedyś też miałem w tym miejscu ale auto będzie miało większą moc więc muszę mieć dwa reduktory, więc tam pewnie nie wejdą.

Mogą dać jeszcze w nadkola ale podobno to nie jest najlepsze miejsce i mogą tam przymarzać.

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 02 lip 2017, 13:38

SoloZiP pisze:Mogą dać jeszcze w nadkola ale podobno to nie jest najlepsze miejsce i mogą tam przymarzać.
W allroad 2.7t mam dwa reduktory w przednim prawym nadkolu i nic przymarza. Minus to przy każdej wymianie filtra trzeba odkręcić koło oraz nadkole i oczywiście statystyczny polski mechanik nie przekręci plastikowego nadkola jak fabryka zaprojektowała i przez to mam dodatkowe koszty w postaci konieczności wymiany plastikowego nadkola.

Też miałem problem z umiejscowieniem reduktora i nie znajduje alternatywy.

Keda_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 05 sie 2010, 22:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Keda_R » 06 lip 2017, 22:12

Ja też mam dwa reduktory, oba zamontowane po stronie kierowcy w nadkolu. Mam soft i nigdy nie miałem problemu z przymarzaniem.

SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SoloZiP » 06 lip 2017, 22:33

Luboniak, możesz wstawić foto jak to u Ciebie wygląda?

shandor, Keda_R, do wymiany filtra trzeba odkręcić tylko koło i nadkole czy coś jeszcze?

Trzymacie samochody w garażu czy pod chmurką? Jak jedziecie szybko przykładowo powyżej 250 km/h to też nie przymarza?

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 06 lip 2017, 23:14

SoloZiP pisze:Jak jedziecie szybko przykładowo powyżej 250 km/h to też nie przymarza?

jak nie jadę dłużej niż 3 godziny z trzysta na blacie to nic nie zamarza... lol


Michał, co to za pytanie ? kto jeździ powyżej 250 dłużej niż no nie wiem - 5 min

po drugie zobacz jakie mamy zimy ostatnio, dzieciom do sanek kółka można przyspawać bo bezużyteczne się robią

ps
nie gazuj !


pzdr

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 06 lip 2017, 23:21

joter82 pisze:ps
nie gazuj !
Dlaczego???

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 07 lip 2017, 18:07

no ale przecież filtr fazy ciekłej można zainstalować pod maską gdzieś , więc argument ze zdejmowaniem nadkola jak dla mnie bez znaczenia

sam mam reduktor koło lewej podłużnicy , a filtry w komorze silnika

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 lip 2017, 20:28

Wkładać reduktory obok wlotu powietrza do kabiny to moim zdaniem trochę proszenie się o kłopoty. Wystarczy, że cokolwiek będzie nieszczelne.....

Ja w 2.7 mam reduktory koło zbiorniczka od wspomagania, auto po sofcie i nic złego się z nimi nie dzieje.
motostacja - części samochodowe.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 07 lip 2017, 23:54

w automacie tam jest pompa podciśnienia wspomagająca serwo - cięzko tam upchać reduktor wtedy

SoloZiP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 21 sty 2013, 09:34
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SoloZiP » 08 lip 2017, 20:20

Dokładnie koło zbiorniczka płynu od wspomagania nie upcha się (bendzji wie chyba wszystko)

Obrazek

Obrazek

Mi nie przeszkadza że jest obok wlotu powietrza bo ma być wszystko szczelne, a jeśli będzie nieszczelne to będę od razu o tym wiedział. Jeśli chodzi o te filtry to może one muszą być blisko reduktorów skoro więszkszość gazowników tak montuje? Nie wiem. W Lpg nawet średnica i długość przewodów mają znaczenie a ja chce żeby wszystko było idealnie czyli żadnych spadków ciśnienia, przymarzania i przełączanie na LPG przy jak najniższej temperaturze.

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 08 lip 2017, 20:23

SoloZiP pisze:
shandor, Keda_R, do wymiany filtra trzeba odkręcić tylko koło i nadkole czy coś jeszcze?

Trzymacie samochody w garażu czy pod chmurką? Jak jedziecie szybko przykładowo powyżej 250 km/h to też nie przymarza?
Na gazie zrobilem ok 180kkm i nigdy nie miałem problemow z przemarzaniem reduktora.
Auto stało kiedyś w garażu, ale od 3 lat został wyparty z garażu przez następcę ( allroad c7) i stoi po chmurką. Jedyny elekt że później przełącza się na LPG.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 08 lip 2017, 20:33

Solozip , przerabiałem to u Siebie - podjechałem do gazownika i mówi że reduktor zakładamy tutaj... w tym momencie zdjał osłonę zbiorniczka i zrobił wielkie oczy <lol> bo takiego ustrojstwa w tym miejscu nie widział jeszcze... w końcu założył na dole przy podłużnicy

A to gdzie filtry są to nie ma znaczenia , byleby kolejność był zachowana ( czyli np. Filtr fazy lotnej przed czujnikiem ciśnienia ) , w B5 mam filtr fazy ciekłej razem z eletrozaworem na grodzi koło wiązki ECU a sam reduktor przy zbiorniku wspomagania ( nie jest zbyt fortunnie zamontowany , tak już kupiłem )

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga