[BES 2.7 250 KM] Gdzie zamontować reduktory LPG?
[BES 2.7 250 KM] Gdzie zamontować reduktory LPG?
Witam, gdzie macie zamontowane reduktory lpg? Przy jakiej temp załącza się wam LPG?
Mi gazownik doradził żeby wyrzucić aku do bagaznika i w miejscu aku wsadzić reduktory bo tam będą miały ciepło.
Da się wogóle wsadzić aku do bagażnika do sedana? W boczkach mam zmieniarkę i tubę Bose.
Mi gazownik doradził żeby wyrzucić aku do bagaznika i w miejscu aku wsadzić reduktory bo tam będą miały ciepło.
Da się wogóle wsadzić aku do bagażnika do sedana? W boczkach mam zmieniarkę i tubę Bose.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
W allroad 2.7t mam dwa reduktory w przednim prawym nadkolu i nic przymarza. Minus to przy każdej wymianie filtra trzeba odkręcić koło oraz nadkole i oczywiście statystyczny polski mechanik nie przekręci plastikowego nadkola jak fabryka zaprojektowała i przez to mam dodatkowe koszty w postaci konieczności wymiany plastikowego nadkola.SoloZiP pisze:Mogą dać jeszcze w nadkola ale podobno to nie jest najlepsze miejsce i mogą tam przymarzać.
Też miałem problem z umiejscowieniem reduktora i nie znajduje alternatywy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
SoloZiP pisze:Jak jedziecie szybko przykładowo powyżej 250 km/h to też nie przymarza?
jak nie jadę dłużej niż 3 godziny z trzysta na blacie to nic nie zamarza...

Michał, co to za pytanie ? kto jeździ powyżej 250 dłużej niż no nie wiem - 5 min
po drugie zobacz jakie mamy zimy ostatnio, dzieciom do sanek kółka można przyspawać bo bezużyteczne się robią
ps
nie gazuj !
pzdr
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Dokładnie koło zbiorniczka płynu od wspomagania nie upcha się (bendzji wie chyba wszystko)
Mi nie przeszkadza że jest obok wlotu powietrza bo ma być wszystko szczelne, a jeśli będzie nieszczelne to będę od razu o tym wiedział. Jeśli chodzi o te filtry to może one muszą być blisko reduktorów skoro więszkszość gazowników tak montuje? Nie wiem. W Lpg nawet średnica i długość przewodów mają znaczenie a ja chce żeby wszystko było idealnie czyli żadnych spadków ciśnienia, przymarzania i przełączanie na LPG przy jak najniższej temperaturze.
Mi nie przeszkadza że jest obok wlotu powietrza bo ma być wszystko szczelne, a jeśli będzie nieszczelne to będę od razu o tym wiedział. Jeśli chodzi o te filtry to może one muszą być blisko reduktorów skoro więszkszość gazowników tak montuje? Nie wiem. W Lpg nawet średnica i długość przewodów mają znaczenie a ja chce żeby wszystko było idealnie czyli żadnych spadków ciśnienia, przymarzania i przełączanie na LPG przy jak najniższej temperaturze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Na gazie zrobilem ok 180kkm i nigdy nie miałem problemow z przemarzaniem reduktora.SoloZiP pisze:
shandor, Keda_R, do wymiany filtra trzeba odkręcić tylko koło i nadkole czy coś jeszcze?
Trzymacie samochody w garażu czy pod chmurką? Jak jedziecie szybko przykładowo powyżej 250 km/h to też nie przymarza?
Auto stało kiedyś w garażu, ale od 3 lat został wyparty z garażu przez następcę ( allroad c7) i stoi po chmurką. Jedyny elekt że później przełącza się na LPG.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Solozip , przerabiałem to u Siebie - podjechałem do gazownika i mówi że reduktor zakładamy tutaj... w tym momencie zdjał osłonę zbiorniczka i zrobił wielkie oczy
bo takiego ustrojstwa w tym miejscu nie widział jeszcze... w końcu założył na dole przy podłużnicy
A to gdzie filtry są to nie ma znaczenia , byleby kolejność był zachowana ( czyli np. Filtr fazy lotnej przed czujnikiem ciśnienia ) , w B5 mam filtr fazy ciekłej razem z eletrozaworem na grodzi koło wiązki ECU a sam reduktor przy zbiorniku wspomagania ( nie jest zbyt fortunnie zamontowany , tak już kupiłem )
![Obrazek]()

A to gdzie filtry są to nie ma znaczenia , byleby kolejność był zachowana ( czyli np. Filtr fazy lotnej przed czujnikiem ciśnienia ) , w B5 mam filtr fazy ciekłej razem z eletrozaworem na grodzi koło wiązki ECU a sam reduktor przy zbiorniku wspomagania ( nie jest zbyt fortunnie zamontowany , tak już kupiłem )