[AQJ 4.2 340 KM] Luźny pasek rozrzadu i błędy położenia wałk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 21 cze 2017, 22:14
- Lokalizacja: Żywiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 21 cze 2017, 22:14
- Lokalizacja: Żywiec
7 Faults Found:
17746 - Camshaft Position Sensor (G40)
P1338 - 35-00 - Open or Short to Plus
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1
P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 35-00 - Internal Resistance too High
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 35-00 - System too Lean
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2
P1114 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 35-00 - System too Lean
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2
P0160 - 35-00 - No Activity
Takie błędy na dzień dzisiejszy miałem wszystkie da się usunąć oprócz 17746 który pojawia sie już podczas kręcenia rozrusznikiem podczas robienia logu wszystkie skasowałem check zgasnął ale był tylko ten od wałka i po przyjeździe do domu prawie zaświecił sie check znów
17746 - Camshaft Position Sensor (G40)
P1338 - 35-00 - Open or Short to Plus
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1
P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 35-00 - Internal Resistance too High
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 35-00 - System too Lean
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2
P1114 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 35-00 - System too Lean
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2
P0160 - 35-00 - No Activity
Takie błędy na dzień dzisiejszy miałem wszystkie da się usunąć oprócz 17746 który pojawia sie już podczas kręcenia rozrusznikiem podczas robienia logu wszystkie skasowałem check zgasnął ale był tylko ten od wałka i po przyjeździe do domu prawie zaświecił sie check znów

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 21 cze 2017, 22:14
- Lokalizacja: Żywiec
Okej a więc po kilku podmiankach czujników wytypowałem uszkodzony w głowicy po stronie pasażera i przełożylem czujnik z mojej A4 bo jest identyczny boscha 2 miesieczny. Po zapaleniu już bez błędów a oto logi z przejażdzki widać że coś te fazy tam były na ON
http://vaglog.com/log-093_090_lQQoB4.html
http://vaglog.com/log-093_090_lQQoB4.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 21 cze 2017, 22:14
- Lokalizacja: Żywiec
Rozrząd poskładany idealnie na blokady kola zębate były zdjęte z wałków wszystko robione jak vivid nakazuje po pełnych 2 obrotach walem po spięciu wszystkiego wiertło 5mm idealnie wchodziło pod napinacz, blokada wału wkręciła sie w palcach do samego końca a poprzeczka blokująca dwa wałki rozrządu bez najmniejszego oporu weszła w swoje miejsce więc chyba nie w tym problem a coś z fazami nie gra przynajmniej mi sie tak wydaje. Co do mocy po wymianie czujnika i kasowaniu błędów zdecydowanie na plus