Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi a6 c5 2.4 V6 [ARJ] - Nierówna , głośna praca silnika

Silniki benzynowe
Mientosinios
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 10 mar 2017, 16:01
Lokalizacja: Konin

Audi a6 c5 2.4 V6 [ARJ] - Nierówna , głośna praca silnika

Post autor: Mientosinios » 25 cze 2017, 12:51

Witam wszystkich miłośników audi a6 i nie tylko. Chciałbym na wstępie zaznaczyć iż jestem laikiem jeśli chodzi o naprawy samochodowe.
Zwracam się do Was w celu pomocy, jako iż jestem młodym chłopakiem i to mój pierwszy samochód - audi a6 c5 2.4 benzyna + LPG (3 miesiące temu założone przeze mnie) auto z skrzynia Tip Tronic , rok samochodu 2000. Przebieg 205000 - wiarygodny. Oznaczenie silnika ARJ. Auto z Niemiec.