[ A6 C5] VAG rodzaje kabla ?
- magik_29
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 32
- Rejestracja: 30 lis 2014, 12:57
- Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Witam 
Mam taki mały problem potrzebny mi pin immo w moim a6 c5 1,9 tdi 1997r. licznik mam z zegarkiem analogowym VDO. Posiadam kabel KKL Viakena ale za chińskiego boga nie mogę z czytać licznika ani przez VAG-K+CAN Commander 1.4 CHINA ani przez Vag EEPROM Programmer v1.19g. Czy do z czytania licznika jest jakiś inny kabel bo na innych programikach typu VAG 3.11 czy VCDS Lite śmiga aż miło.
 bo na innych programikach typu VAG 3.11 czy VCDS Lite śmiga aż miło.
			
			
									
									
						Mam taki mały problem potrzebny mi pin immo w moim a6 c5 1,9 tdi 1997r. licznik mam z zegarkiem analogowym VDO. Posiadam kabel KKL Viakena ale za chińskiego boga nie mogę z czytać licznika ani przez VAG-K+CAN Commander 1.4 CHINA ani przez Vag EEPROM Programmer v1.19g. Czy do z czytania licznika jest jakiś inny kabel
 bo na innych programikach typu VAG 3.11 czy VCDS Lite śmiga aż miło.
 bo na innych programikach typu VAG 3.11 czy VCDS Lite śmiga aż miło.- magik_29
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 32
- Rejestracja: 30 lis 2014, 12:57
- Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
jak uruchamiam zakładkę Dash - Read EEPROM zaczyna łączyć, znajduje licznik 4B0919860M C5-KOMBIINSTR.UN4 D01 i wywala komunikat Unknown Software version...
natomiast przy uruchamianiu zakładki Immo Box - Read EEPROM zaczyna łączyć, pojawia się Bitte Adresse 17 eingeben i wywala komunikat Could Not Login...
			
			
									
									
						natomiast przy uruchamianiu zakładki Immo Box - Read EEPROM zaczyna łączyć, pojawia się Bitte Adresse 17 eingeben i wywala komunikat Could Not Login...
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
oo apropo liczników, w moim jest problem z dasch panelem, pokazuje to co na radio ale tylko przez kilka sekund... czasami mam błąd w zakłądnce instrument "data can buss" jakoś tak... Gdzie szukać problemu? Przekodować liczniki, radio od nowa czy jak?
			
			
									
									Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
						Witam, czy Interface o nazwie ELM 327 Bluetooth z popularnego portalu da się zmusić do pracy pod androidem z programami typu Torque, Piston lub czymś podobnym... mam możliwość przetestowania tego urządzenia z moją A6 C5 98' ale program nie chce się połączyć z ECU, gdzieś doczytałem, że urządzenie obsługuje roczniki 2000 +... a może potrzeba zmiany protokołu z Auto na jakiś inny ?
			
			
									
									
						... czyli chyba nie ma jak "niebieski kabel" jeden właśnie mnie  się skończył, miałem na stałe go podpiętego pod gniazdo najprawdopodobniej poleciał ukł. scalony zapomniałem go odpiąć podczas spawania tłumika  w serwisie  i tak myślę, że to mogło go uśmiercić... Windows pokazuje nieznane urządzenie na dwóch komputerach gdzie wcześniej prawidłowo działał lub być może trzeba go wypinać jak się nie używa 
			
			
									
									
						
- 
				
				Matifcb
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 155
- Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
witam, jako ze szukam a6 c5 w kombi 1.8T przydalby mi sie przy sprawdzaniu aut komputer z programem i kabelek i tak bede potrzebowac w przyszlosci wiec czemu by nie kupic juz do sprawdzenia aut. Byle dzialalo to do C5tki i na windwosie 8 i wyzszych. Mozecie polecic cos do takiego dlubania w przyszlosci przy autku sprawdzania tych wszystkich cisnien w cylindrach czy tez katow wtryskow itd. W VW golf 4 mam kabelek KKL i program vagcom i duzo mi to przez lata pomoglo.
			
			
									
									
						 
							














 
 
