Witam, od jakiegoś czasu mam problem z wyświetlającą się olejarką. Auto wstawiłem na warsztatu, gdzie wymienili pompę, czujnik, olej, filtr i sprawdzili ciśnienie manometrem. Podobno ciśnienie ok, a w nową pompę i czujnik wierzę, bo to można sprawdzić... i, albo wyczyszczone, albo nowe

To już drugi serwis i w sumie zostawiłem kilka stówek a chcę zatrzymać wydatki. Mam wątpliwości, czy komukolwiek w serwisie, chce się w ogóle szukać rozwiązania problemu, w pierwszym dodali oleju i skasowali 50zł za dolewkę

Wyczytałem, że czujnik zwiera z masą jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, dlatego dzisiaj testowo odpiąłem kabelek od czujnika a olejarka mimo to się wyświetliła, więc jak to jest? Niskie ciśnienie zwiera z masą, czy jest to obwód domyślnie otwarty?
Zapomniałbym, olejarka wyświetla się przy 2k obrotów, hamowanie lub ruszanie. Zwykle, gdy nie zapali się podczas hamowania, to mam prawie pewność, że zapali się podczas ruszania. Po jakimś czasie gaśnie (olejarka nie auto).