Hej, potrzebuję pomocy
Wczoraj wyjąłem i przedmuchałem zawory N75 i N11, i po złożeniu w całość nie mam ani podciśnienia na Gruszke Turbo, ani też VAG nie pokazuje wartości innych niż RPM silnika
Dodam, iż mam wrażenie, iż N75 się zaczął grzać od tylnej strony, od wtyku jakby..
Załączam screenshot, jakby ktoś miał pomysł - będę wdzięczny.
[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa
[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
kolego te zaworki jak się czyści to się je rozbiera, instrukcja na necie jak to wyczyścić możesz spróbować bo i tak już nic do stracenia teraz nie masz bo prawdopodobnie już ich załatwiłeś, wygląda to tak że rozkasuje się tą blaszaną opaskę i się go czyści pałeczką z watą i np jakimś alkoholem, po wyczyszczeniu klej i szczelnie wszystko składamy i to nie zawsze wychodzi, samym przedmuchaniem zrobiłeś to że jak tam miałeś jakieś nagary to zatkałeś jeszcze gorzej zaworki/zaworek albo też wywaliło uszczelnienie do elektroniki i zrobiło zwarcie w zaworku, więc albo masz zwarcie, albo przytkany tak bardzo i nie masz odczytu bo wartości masz N/A dlatego że są poza zakresem pomiarowym
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
Hej
Dzięki za odpowiedź. Zaworek już dawno temu rozebrałem - guma była dziurawa, na samym środku mocowania przy stożku który otwiera/zamyka. Wymieniłem zawór na również wadliwy, nie trzyma podciśnienia od dolnej najmniejszej rurki.
Niestety, czy z zaworami, czy bez, VCDS dalej pokazuje N/A, a nic nie wyjąłem, nic nie wyszarpałem.. Jakieś pomysły?
Dzięki za odpowiedź. Zaworek już dawno temu rozebrałem - guma była dziurawa, na samym środku mocowania przy stożku który otwiera/zamyka. Wymieniłem zawór na również wadliwy, nie trzyma podciśnienia od dolnej najmniejszej rurki.
Niestety, czy z zaworami, czy bez, VCDS dalej pokazuje N/A, a nic nie wyjąłem, nic nie wyszarpałem.. Jakieś pomysły?
tak mam pomysł, ale pewnie ci się nie spodoba, dawno temu wałkowaliśmy to na forum VW gość pożyczał prądu w zimie koledze który miał wywalony regulator napięcia w alternatorze, gdy tamtego auto załapało dowalili w gaz i uszkodzili kompa ( ECU ) i był również brak odczytu z tych właśnie zaworków, silnik odpalał, ale kucy nie było, więc tak jak się dobrałeś do zaworków i zrobiłeś zwarcie to w najlepszym wypadku masz upalony gdzieś przewód i będzie do wymiany więc przetrzep centymetr po centymetrze, a jak nie to multimetr w dłoń, zlokalizować pin przy komputerze we wtyczce i prześwietlanie przewodu, a w najgorszym jak zrobiłes zwarcie i upaliło ci układ na komputerze to będziesz szukał drugiego, żeby się nie narażać na koszta szukaj kolegi z takim samym ECU, albo jechać na jakiś szrot i pod pretekstem podpięcia odpalenia i sprawdzenia czy wszystko jest ok podepnij kabel odpal VCDS czy tam coś i zobacz czy ci czyta, jak czyta to komp, jak nie czyta to kabel, warunek jeden co do zaworków N75 i N11 które rozbierałeś nie może być żadnych zastrzeżeń, czytaj MAJĄ BYĆ 100% SPRAWNE,a nie jakieś modzone no to powodzonka kolego bo zabawy z tym troche będzie.
aha i jeszcze jedna rzecz, sprawdź przepływkę, weź ją wyczyść, tylko delikatnie i nie żądnym pędzlem jak to jakiś debil w sieci instrukcje napisał poza tym pędzlem reszta spoko, zobaczy czy piny całe, itp, jak sprawdzić przepływkę to sobie poszukasz w necie procedurę, a może i ją czyściłeś ?? i jej pomogłeś, zacznij od przepływki, jak po wyczyszczeniu nic nie da to zacznij sie bawić dopiero kablami i komputerami, tylko mówię, delikatnie i z głową żebyś i jej nie dobił
aha i jeszcze jedna rzecz, sprawdź przepływkę, weź ją wyczyść, tylko delikatnie i nie żądnym pędzlem jak to jakiś debil w sieci instrukcje napisał poza tym pędzlem reszta spoko, zobaczy czy piny całe, itp, jak sprawdzić przepływkę to sobie poszukasz w necie procedurę, a może i ją czyściłeś ?? i jej pomogłeś, zacznij od przepływki, jak po wyczyszczeniu nic nie da to zacznij sie bawić dopiero kablami i komputerami, tylko mówię, delikatnie i z głową żebyś i jej nie dobił
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
Dzięki, lecę po multimetr i sprawdzę wszystko po kolei.
[ Dodano: 2017-06-08, 12:28 ]
Po zejściu do auta z multimetrem, elektronika jakby 'wróciła do normy', sensu - wróciła do stanu tuż-po-zakupie. Po włączeniu zapłonu wycieraczki zaczęły chodzić (cholera wie czemu, ale cieszy:) i komputer odzyskał wskazania. Dziś wstawiam komplet nowych N11 + N75 i robimy test. W następnej kolejności przepływomierz.
[ Dodano: 2017-06-08, 12:28 ]
Po zejściu do auta z multimetrem, elektronika jakby 'wróciła do normy', sensu - wróciła do stanu tuż-po-zakupie. Po włączeniu zapłonu wycieraczki zaczęły chodzić (cholera wie czemu, ale cieszy:) i komputer odzyskał wskazania. Dziś wstawiam komplet nowych N11 + N75 i robimy test. W następnej kolejności przepływomierz.