Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
zokko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:16
Lokalizacja: Warszawa

[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa

Post autor: zokko » 19 maja 2017, 13:53

Hej, potrzebuję pomocy :-)
Wczoraj wyjąłem i przedmuchałem zawory N75 i N11, i po złożeniu w całość nie mam ani podciśnienia na Gruszke Turbo, ani też VAG nie pokazuje wartości innych niż RPM silnika :(
Dodam, iż mam wrażenie, iż N75 się zaczął grzać od tylnej strony, od wtyku jakby..
Załączam screenshot, jakby ktoś miał pomysł - będę wdzięczny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 26 maja 2017, 23:34

kolego te zaworki jak się czyści to się je rozbiera, instrukcja na necie jak to wyczyścić możesz spróbować bo i tak już nic do stracenia teraz nie masz bo prawdopodobnie już ich załatwiłeś, wygląda to tak że rozkasuje się tą blaszaną opaskę i się go czyści pałeczką z watą i np jakimś alkoholem, po wyczyszczeniu klej i szczelnie wszystko składamy i to nie zawsze wychodzi, samym przedmuchaniem zrobiłeś to że jak tam miałeś jakieś nagary to zatkałeś jeszcze gorzej zaworki/zaworek albo też wywaliło uszczelnienie do elektroniki i zrobiło zwarcie w zaworku, więc albo masz zwarcie, albo przytkany tak bardzo i nie masz odczytu bo wartości masz N/A dlatego że są poza zakresem pomiarowym
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

zokko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zokko » 29 maja 2017, 10:44

Hej :-)

Dzięki za odpowiedź. Zaworek już dawno temu rozebrałem - guma była dziurawa, na samym środku mocowania przy stożku który otwiera/zamyka. Wymieniłem zawór na również wadliwy, nie trzyma podciśnienia od dolnej najmniejszej rurki.
Niestety, czy z zaworami, czy bez, VCDS dalej pokazuje N/A, a nic nie wyjąłem, nic nie wyszarpałem.. Jakieś pomysły? :)

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 29 maja 2017, 23:23

tak mam pomysł, ale pewnie ci się nie spodoba, dawno temu wałkowaliśmy to na forum VW gość pożyczał prądu w zimie koledze który miał wywalony regulator napięcia w alternatorze, gdy tamtego auto załapało dowalili w gaz i uszkodzili kompa ( ECU ) i był również brak odczytu z tych właśnie zaworków, silnik odpalał, ale kucy nie było, więc tak jak się dobrałeś do zaworków i zrobiłeś zwarcie to w najlepszym wypadku masz upalony gdzieś przewód i będzie do wymiany więc przetrzep centymetr po centymetrze, a jak nie to multimetr w dłoń, zlokalizować pin przy komputerze we wtyczce i prześwietlanie przewodu, a w najgorszym jak zrobiłes zwarcie i upaliło ci układ na komputerze to będziesz szukał drugiego, żeby się nie narażać na koszta szukaj kolegi z takim samym ECU, albo jechać na jakiś szrot i pod pretekstem podpięcia odpalenia i sprawdzenia czy wszystko jest ok podepnij kabel odpal VCDS czy tam coś i zobacz czy ci czyta, jak czyta to komp, jak nie czyta to kabel, warunek jeden co do zaworków N75 i N11 które rozbierałeś nie może być żadnych zastrzeżeń, czytaj MAJĄ BYĆ 100% SPRAWNE,a nie jakieś modzone no to powodzonka kolego bo zabawy z tym troche będzie.


aha i jeszcze jedna rzecz, sprawdź przepływkę, weź ją wyczyść, tylko delikatnie i nie żądnym pędzlem jak to jakiś debil w sieci instrukcje napisał poza tym pędzlem reszta spoko, zobaczy czy piny całe, itp, jak sprawdzić przepływkę to sobie poszukasz w necie procedurę, a może i ją czyściłeś ???? i jej pomogłeś, zacznij od przepływki, jak po wyczyszczeniu nic nie da to zacznij sie bawić dopiero kablami i komputerami, tylko mówię, delikatnie i z głową żebyś i jej nie dobił
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

zokko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 29 mar 2017, 23:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zokko » 08 cze 2017, 12:28

Dzięki, lecę po multimetr i sprawdzę wszystko po kolei.

[ Dodano: 2017-06-08, 12:28 ]
Po zejściu do auta z multimetrem, elektronika jakby 'wróciła do normy', sensu - wróciła do stanu tuż-po-zakupie. Po włączeniu zapłonu wycieraczki zaczęły chodzić (cholera wie czemu, ale cieszy:) i komputer odzyskał wskazania. Dziś wstawiam komplet nowych N11 + N75 i robimy test. W następnej kolejności przepływomierz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl