Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARE 2.7 250 KM] 2,7 Biturbo dobrze idzie a zaraz brak mocy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

[ARE 2.7 250 KM] 2,7 Biturbo dobrze idzie a zaraz brak mocy

Post autor: Quattross » 15 maja 2017, 16:37

Witam mam problem autko przez chwile fajnie ciągnie i zaraz muł. sprawdziłem zawory u góry przy przepustnicy i w żadną strone nie idzie dmuchnąć czyli dobrze . Umyłem przepływomierz . Co jeszcze sprawdzić błąd jaki wyskakuje to 17963 p1555 tutaj log http://www.vaglog.com/log-115_116_119_M6npF.html . Jakie logi porobić ? Czy turbiny w 2,7 maja zmienna geometrie ? Czy jedna jest ustawiona ze ciagnie od dolu a pozniej druga pompuje ? CZas do 100km/h to 11 sekund a powinno byc 7,7

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 15 maja 2017, 21:47

Wrzuć jeszcze 32, chyba 3 + 115, i log rozrządu,
A jak sprawdzić zawory DV znajdziesz na forum
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 16 maja 2017, 02:26

Autko przyspieszało normalnie jak je kupiłem (w między czasie była wyjmowania skrzynia i wymieniony olejnibsimering oraznoproznione katalizatory i prekaty . Zawory DV sprawdziłem dmuchnąłem w każdy krociec i w żaden nie puszcza . A te sztangi przy turbinach ? Rozrząd nie jest idealnie ustawiony 17 i 11 ale prędzej mimo to dzialalalo wszystko . Rozrząd będę robił na dniach już kupiłem części w poprzednim 2,4 tez poprawiałem .

wegrzyn6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 20 lip 2016, 12:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wegrzyn6 » 16 maja 2017, 12:29

Quattross pisze:wymieniony olejnibsimering oraznoproznione katalizatory i prekaty
Dobrze rozkodowałem tą część:)? "Opróżniłeś katy i prekaty"? Czy informacja "opróżniłem" znaczy że pozbyłeś się wkładów ze środka?

Sprawdź cały układ sterowania turbin zwracając uwagę na zaznaczone prze zemnie elementy z tego linka. https://scr.hu/JNw7mm

Jak wszystko ok będzie, to znajdź sobie jakiegoś chip tunera w okolicy, który napisze ci mapę pod zmodyfikowane przez ciebie turbiny.:)

Ogólnie namieszane w tym silniku coniemiara. Jak będziesz jeszcze mu dokładał, to długo nie pochodzi silniczek.

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 24 maja 2017, 03:07

Tak opróżnione a puszki zostaly puste. Zmodyfikowane turbiny tzn ?

[ Dodano: 2017-05-16, 20:23 ]
Mam jeszcze pytanie który przewód odzie bezpośrednio do sztangi turbiny bonod dołu go widać a u góry ciężko zlokalizować a chciałbym sprawdzić gruszkę . Oraz w których przewodach powinno być podciśnienie

[ Dodano: 2017-05-24, 03:07 ]
Problem rozwiazany winny byl zawor n75 a raczej brud na iglicy po rozebraniu wyczyszczeniu i nasmarowaniu jet dobrze temat do zamknięcia . Prz okazji wymieniłem rozrząd :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja