Programowe wyłączenie filtra DPF , EGR , Klap wirowych Bosch
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
No dobra fapa i kat wrzuciłem . Został jeden kat przed turbo . I tam przed katem jest lambda. I teraz moje pytanie czy jak wytne ten kat przed turbo to lambda będzie normalnie działać ?
Druga sprawa co do klap czy po wycięciu wszytsko normalnie chodzi bo nacztalem się opini ze od dołu jest słabszy
Druga sprawa co do klap czy po wycięciu wszytsko normalnie chodzi bo nacztalem się opini ze od dołu jest słabszy
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Po pierwsze nie FAP , a DPF . Fap jest mokrym filtrem cząsteczek stałych i wyłącza się jeszcze coś dodatkowo. Po drugie zmian z 01 na 00 to jest switch (przełącznik można w damos odczytać) gdzie 00 jest wyłączeniem obsługi dpf przez system więc kat i lambda normalnie działa czyta parametry z aktualnych danych . Co do klap wirowych osobiście nie zauważyłem różnicy .
p.s
Jak ktoś coś potrzebuje to niech pisze na mój email szybciej i łatwiej
chipdanix@gmail.com
p.s
Jak ktoś coś potrzebuje to niech pisze na mój email szybciej i łatwiej
chipdanix@gmail.com
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
A Osobiście wyrzuciłem Kata i DPF i został mi jeden kat z przodu przy turbo . W puchę po DPF wspawałem rurę na przelot.
Zrobiłem 1500 km i na razie śmiga więc chyba operacja powidła się.
Nawet i spalanie spadło
Zrobiłem 1500 km i na razie śmiga więc chyba operacja powidła się.
Nawet i spalanie spadło
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 00:12
- Lokalizacja: Piła
Witam
Mam mpps v16 dzisiaj chciałem odczytać wsad z mojej audi do dezaktywacji klap wirowych, wszystko zrobiłem jak należy połączyłem się ze sterownikiem i po wciśnięciu przycisku odczyt po chwili wyskoczył komunikat " niewłaściwy klucz" o co chodzi co dalej mogę z tym zrobić czy raczej nic sie nie da. :shock:
Bardzo prosze o pomoc.
Mam mpps v16 dzisiaj chciałem odczytać wsad z mojej audi do dezaktywacji klap wirowych, wszystko zrobiłem jak należy połączyłem się ze sterownikiem i po wciśnięciu przycisku odczyt po chwili wyskoczył komunikat " niewłaściwy klucz" o co chodzi co dalej mogę z tym zrobić czy raczej nic sie nie da. :shock:
Bardzo prosze o pomoc.
Pierwsze to się nie załamywać , a całkiem poważnie to napisz krok po kroku jak się komunikowałeś z ECUmalecki.michal pisze:Witam
Mam mpps v16 dzisiaj chciałem odczytać wsad z mojej audi do dezaktywacji klap wirowych, wszystko zrobiłem jak należy połączyłem się ze sterownikiem i po wciśnięciu przycisku odczyt po chwili wyskoczył komunikat " niewłaściwy klucz" o co chodzi co dalej mogę z tym zrobić czy raczej nic sie nie da. :shock:
Bardzo prosze o pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 00:12
- Lokalizacja: Piła
dzięki za szybką odpowiedź.chipdanix pisze:Pierwsze to się nie załamywać , a całkiem poważnie to napisz krok po kroku jak się komunikowałeś z ECU
podłączyłem interface, uruchomiłem program na komputerze, wybrałem markę auta i model a pózniej ECU, następnie wcisnąłem identyfikacja chwilę poczekałem i pojawiła się informacja o sterowniku, następnie wcisnąłem odczyt chwilę pomielił i wyskoczył komunikat coś o okresie czasowym(poczytałem gdzieś na forum że trzeba poczekać z 15 minut na włączonym zapłonem i tak zrobiłem ) ponownie wcisnąłem odczyt mielił mielił i na dolnym pasku wyskoczył komunikat " niewłaściwy klucz" i o takim przypadku nie znalazłem nic na forum.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 00:12
- Lokalizacja: Piła
Prostownik miałem podłączony bo trochę się z tym bawiłem na włączonym zapłonie. A może być tak że MPPS czta inne auto a mojego nie chce bo bez problemu zgrywałem wsad z sharana kolegi ale tam jest edc15. To też jest wyjście z lokalnym tunerem i chyba tak zrobię choć nie ukrywam że chciałbym to zrobić sam.( takie zboczenie )chipdanix pisze:Podłącz prostownik lub akumulator i spróbuj zrobić flasha przy dodatkowym zasilaniu jeśli to nie pomoże to obstawiam MPPS . Drugie wyjście możesz podjechać do lokalnego tunera i poprosić o zgranie wsadu obrobisz mapę i ci wgra.
Dzięki za poradę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
chipdanix,
czy to jest to samo co na allegro?
https://www.aliexpress.com/item/2016-au ... 744d982099
opierdzieli się tym nasze ECU przez BDM?
mam klona MPPS v18 i trochę boje się, żeby nie uwalić ECU przy wgrywaniu
odczyt idzie bez problemu ale to nic nie znaczy...
chyba, że da się MPPS'em zrobić pełny odczyt ECU, który potem można wgrać przez BDM w razie potrzeby odratowania ECU?
czy to jest to samo co na allegro?
https://www.aliexpress.com/item/2016-au ... 744d982099
opierdzieli się tym nasze ECU przez BDM?
mam klona MPPS v18 i trochę boje się, żeby nie uwalić ECU przy wgrywaniu
odczyt idzie bez problemu ale to nic nie znaczy...
chyba, że da się MPPS'em zrobić pełny odczyt ECU, który potem można wgrać przez BDM w razie potrzeby odratowania ECU?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Tak to jest to samo (omijasz pośrednika płacisz mniej ) full backup zrobisz BDM ,Galletto, K-Tag. Koledzy nie ma reguły sterownik można uwalić każdym interfejsem na to nie ma mocnych chwilka nieuwagi i zonk .
MPPS v18 w chwili obecnej ma dużo funkcji rozszerzonych i jest w miarę bezpieczny (jak każdy skośny) więcej aut po OBD read/write unlock Trcicore i inne sterwoniki. Osobiście jeśli jest możliwość odczytu i zapisu po OBD to tak robię wpinam przewód i do roboty.
Możesz zrobić inaczej wyciągnąć sterownik położyć na stole i wpiąć się w piny bezpośrednio w ECU , nie musisz się martwić o dodatkowe zasilanie aku podczas programowania. Jeśli potrzebujesz schemat napisz to ci wyślę.
MPPS v18 w chwili obecnej ma dużo funkcji rozszerzonych i jest w miarę bezpieczny (jak każdy skośny) więcej aut po OBD read/write unlock Trcicore i inne sterwoniki. Osobiście jeśli jest możliwość odczytu i zapisu po OBD to tak robię wpinam przewód i do roboty.
Możesz zrobić inaczej wyciągnąć sterownik położyć na stole i wpiąć się w piny bezpośrednio w ECU , nie musisz się martwić o dodatkowe zasilanie aku podczas programowania. Jeśli potrzebujesz schemat napisz to ci wyślę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 00:12
- Lokalizacja: Piła
jeszcze chciałbym coś wspomnieć bo to może mieć znaczenie, poprzedni właściciel modyfikował już sterownik chip i DPF i czy może to oznaczać że tuner wprowadził jakieś zabezpieczenie sterownika?chipdanix pisze:Skoro chcesz się sam bawić BDM100 najtańsza opcja koszt ok 130 zł zrobisz full backup
z czterech plików wybierasz tylko jeden (full_flash) przerabiasz wgrywasz i po problemie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 00:12
- Lokalizacja: Piła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 maja 2017, 17:06
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam nie chciałem zakładać nowego tematu ponieważ jestem tu nowy, wiec podłącze się pod ten już istniejący. Dokładnie potrzebuje pomocy w wyłączeniu egr w mojej a6 c6 3.0 tdi BMK, z klapami wirowymi dałem sobie radę, lecz z egr jest problem a nie mogę nic nigdzie znaleźć. Poradnik ze strony pierwszej tego tematu nijak ma się do mojego wsadu .Prosiłbym o pomoc mój wsad dodaję w załonczniku
[ Dodano: 2017-05-17, 17:32 ]
wsad 3.0 tdi a6 c6
[ Dodano: 2017-05-17, 17:32 ]
wsad 3.0 tdi a6 c6