wegrzyn6 pisze:Odniosłeś się do mojej prośby tak jakby ta informacja według ciebie była zbędna
Ta informacja nie jest dla mnie zbędna, po prostu gdy przeczytałem to co napisałeś o błędach to nie wpadłem na pomysł aby wkleić błędy dlatego teraz się poprawie i wklejam błędy jakie mam w aucie
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
a tutaj są błędny jakie miałem na samym początku
Friday, 03 March 2017, 18:05:01:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001
Software Coding: 11502
Work Shop Code: WSC 45578
VCID: 68A33BA31B6B
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N048618 AUZ7Z0Y1557088
6 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-10 - - - Intermittent
17939 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit
P1531 - 35-10 - - - Intermittent
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
P0011 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
P0507 - 35-10 - - - Intermittent
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
Wcześniej jakoś nie przyszło mi do głowy że wina nie leży po stronie gazu tylko po stronie podzespołów w aucie.
Doc pisze:daj "sygnał" i odpisz nam bez gazu. Sama benzyna.
Zrobiłem logi tylko na benzynie ( na 3 biegu przy 1,5 tys obrotów gaz aż do 6 tys obrotów )
http://vaglog.pl/log-003_033_zBK91Q.html
http://vaglog.pl/log-003_037_w13JSR4.html
http://vaglog.pl/log-003_115_55ZCe.html
http://vaglog.pl/log-003_033_Ni7k4D.html
wegrzyn6 pisze:Logi ukazały gdzie jest problem. Ciśnienie doładowania podczas przyspieszania praktycznie cały czas nie osiąga wymaganego ciśnienia jakie oczekuje ECU czego skutkiem są błędy zbyt bogatej mieszanki ponieważ wtryski leja ilości wymagane a w układzie brakuje odpowiedniej ilości tlenu.
Koleinie podczas spadania obrotów ciśnienie zbyt wysokie od wymaganego czego rezultatem odwrotnym do przyspieszania jest efekt ubogiej mieszanki.
Po przeczytaniu tego zrozumiałem że od początku szukałem problemu tam gdzie go nie było (gazownik)
Faktycznie błędy jakie wyświetlały mi się od początku to uboga mieszanka na biegu jałowym i zbyt bogata pod obciążeniem ale tak się zastanawiam czy to po prostu przypadek że to wszystko zaczęło się dziać po montażu gazu? Jest taka możliwość że przy montażu coś zostało odłączone i np źle podłączone czy to po prostu czysty zbieg okoliczność?
Na dniach zrobię to co opisałeś odnośnie sprawdzenia układu szczelności itp i dam znać czy udało mi się na coś trafić
januszm pisze:kurde wylacz gaz i jedz na benzynie i zobacz jak chodzi i czy sa jakies bledy
Błędy wklejone na początku postu a odnośnie jazdy na benzynie to wydaje mi się cze chodzi identycznie jak na gazie ( przyśpieszenie )
Ziomek pisze:Turbina osiąga zadane doładowanie przy 2500
A z ciekawości przy jakich obrotach powinna osiągać zadane doładowanie?
I na koniec wybaczcie wszyscy, że odpisywałem po kilku dniach ale byłem mało dostępny (sprawy zawodowe) ale teraz już to się zmieni
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)