[ MANUAL+Q] Jaki most do skrzyni?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Twoja skrzynia DQT ma przełożenie 37:9. Twój most EUS ma przełożenie 37:10 i średnicę kołnierza półosi napędowej 108 mm. Z powodu różnych przełożeń masz drgania
.
Aby wszystko pogodzić musiałbyś kupić most o przełożeniu 37:9 i średnicy kołnierza 108 mm, aby nie było trzeba wymieniać tylnych półosi. Takie warunki spełnia każdy z tych mostów:
- DSA,
- EUU,
- FRB.
Pochodzą one głównie od mocniejszych wersji silnikowych Audi i VW, więc nie zdziw się przy szukaniu
.
Most, który zaproponowałem wcześniej (CUB) ma dobre przełożenie, ale średnicę kołnierza półosi nieco za małą (100 mm), więc trzeba byłoby kombinować z półosiami, a po co
. Łatwiej kupić odpowiedni most
.

Aby wszystko pogodzić musiałbyś kupić most o przełożeniu 37:9 i średnicy kołnierza 108 mm, aby nie było trzeba wymieniać tylnych półosi. Takie warunki spełnia każdy z tych mostów:
- DSA,
- EUU,
- FRB.
Pochodzą one głównie od mocniejszych wersji silnikowych Audi i VW, więc nie zdziw się przy szukaniu

Most, który zaproponowałem wcześniej (CUB) ma dobre przełożenie, ale średnicę kołnierza półosi nieco za małą (100 mm), więc trzeba byłoby kombinować z półosiami, a po co


Wybaczcie za pytanie ale nie znam się na tym
Czy przykładowo jeżeli most pochodzi od 4.2 od A8 to będzie pasował do mojego? Mocowanie jest takie samo?
Przykładowo czy coś takiego by pasowało i czy wszystko by zgodnie działało
http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-most-dy ... 46975.html
Czy przykładowo jeżeli most pochodzi od 4.2 od A8 to będzie pasował do mojego? Mocowanie jest takie samo?
Przykładowo czy coś takiego by pasowało i czy wszystko by zgodnie działało
http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-most-dy ... 46975.html
Było:
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180hp Quattro TIP
Jest:
A6 C6 Avant 3.0 TDI ~290hp Quattro TIP
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180hp Quattro TIP
Jest:
A6 C6 Avant 3.0 TDI ~290hp Quattro TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Napisałem, że możesz zdziwić się przy szukaniu mostu
. Most będzie pasować do Twojego auta. Specjalnie analizowałem przełożenia i średnice kołnierza półosi napędowej, aby dopasować most do Twojej skrzyni. Mosty, które podałem były również stosowane w C5, ale z mocniejszymi silnikami, tzn. 2.7T i 4.2. Łatwiej jest znaleźć ten sam most od A8, ponieważ takich aut jest więcej, tam większe silniki są normalnością, a w C5 rzadkością
.


A półosie będą pasować te które mam?
Czyli ten most jest okej?
http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-most-dy ... 46975.html
Czyli ten most jest okej?
http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-most-dy ... 46975.html
Było:
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180hp Quattro TIP
Jest:
A6 C6 Avant 3.0 TDI ~290hp Quattro TIP
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180hp Quattro TIP
Jest:
A6 C6 Avant 3.0 TDI ~290hp Quattro TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Czytałeś w ogóle moje posty
. Przecież wszystko napisałem
.
.


Mam nadzieję, że teraz jest wszystko jasneTwoja skrzynia DQT ma przełożenie 37:9. Twój most EUS ma przełożenie 37:10 i średnicę kołnierza półosi napędowej 108 mm. Z powodu różnych przełożeń masz drgania.
Aby wszystko pogodzić musiałbyś kupić most o przełożeniu 37:9 i średnicy kołnierza 108 mm, aby nie było trzeba wymieniać tylnych półosi. Takie warunki spełnia każdy z tych mostów:
- DSA,
- EUU,
- FRB.
Pochodzą one głównie od mocniejszych wersji silnikowych Audi i VW, więc nie zdziw się przy szukaniu.
Most, który zaproponowałem wcześniej (CUB) ma dobre przełożenie, ale średnicę kołnierza półosi nieco za małą (100 mm), więc trzeba byłoby kombinować z półosiami, a po co. Łatwiej kupić odpowiedni most
.

- ByteBOX
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 gru 2019, 22:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olecko
Witam
Posypał mi się most w samochodzie
Mianowicie Audi A6 C6 3.2 FSI Quattro Manual rok produkcji 2007
Kod Silnika AUK Kod skrzyni GMV
Nr Vin Auta WAUZZZ4F67N142959
Czy mogłby mi ktoś doradzić jaki dyfer dobrać. Zamówiłem na Allegro nowy miało wszystko pasować
ale wyszło tak jak zawsze że na pierwszym i drugim biegu mało mi koła nie odpadną
Proszę o pomoc
Zamieszczam również zdjęcie wlepki z bagażnika.
Posypał mi się most w samochodzie
Mianowicie Audi A6 C6 3.2 FSI Quattro Manual rok produkcji 2007
Kod Silnika AUK Kod skrzyni GMV
Nr Vin Auta WAUZZZ4F67N142959
Czy mogłby mi ktoś doradzić jaki dyfer dobrać. Zamówiłem na Allegro nowy miało wszystko pasować
ale wyszło tak jak zawsze że na pierwszym i drugim biegu mało mi koła nie odpadną
Proszę o pomoc
Zamieszczam również zdjęcie wlepki z bagażnika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 kwie 2022, 14:18
- Imię: wieslaw
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: jasienica
Re: [ MANUAL+Q] Jaki most do skrzyni?
Witam wszystkich moj debiut jezeli według wlepki mam most HNL a włozyłem hnn to duze komplikacje pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: [ MANUAL+Q] Jaki most do skrzyni?
Inne przełożenia, więc będą spore naprężenia w układzie. Dodatkowo pojawią się wibracje. Radziłbym zmienić na oryginalny most.