[ANB 1.8 150 KM] jaki olej lepszy
- 
				
				maniekzsk8
 
- 
				
				maniekzsk8
 
Dzięki wielkie za cenną informację, dam znać mechanikom którzy będą to weryfikowaćZiomek pisze:Ten motor ma problemy ze smarowaniem a nie tyle cały układ co zatykający się smok pompy. Jest możliwość że silnik jest przytarty, zalany motodoktorem do sprzedaży i są tego objawy albo po prostu winny jest ten smok. Na początek wymiana oleju 5w40 motul/valvoline i sprawdzenie ciśnienia oleju.
- 
				
				maniekzsk8
 
- 
				
				bartas614
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 92
 - Rejestracja: 05 sie 2016, 16:28
 - Imię: Bartek
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.8T ANB 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Torun
 
to widze masz wiecej przebojów ode mnie....
miałem wszystkie powyzsze problemy...tylko jeszcze zapytam czy po nagrzaniu bezwzgledu na obroty kontrolka swieci czy tylko poniżej 2 tys obrotów?
1. Olej - zacznij od zmiany i płukanki, o ile masz mozliwosć sciągnij miche i przeczyść smok, a także sprawdz ciśnienie
2. smród - po nagrzaniu sprawdz gdzie leci olej albo inny płyn - ja miałem tak że po rozgrzaniu kapało spod pokrywy zaworów i korka wlewu i kapało na katalizator...gdzie sie olej wypalał i siłą rzaczy smierdziało.
3. odpalenie - zależy co słychać po przekręceniu kluczyka? może być aku, rozrusznik a nawet bezpiecznik
			
			
									
									
						miałem wszystkie powyzsze problemy...tylko jeszcze zapytam czy po nagrzaniu bezwzgledu na obroty kontrolka swieci czy tylko poniżej 2 tys obrotów?
1. Olej - zacznij od zmiany i płukanki, o ile masz mozliwosć sciągnij miche i przeczyść smok, a także sprawdz ciśnienie
2. smród - po nagrzaniu sprawdz gdzie leci olej albo inny płyn - ja miałem tak że po rozgrzaniu kapało spod pokrywy zaworów i korka wlewu i kapało na katalizator...gdzie sie olej wypalał i siłą rzaczy smierdziało.
3. odpalenie - zależy co słychać po przekręceniu kluczyka? może być aku, rozrusznik a nawet bezpiecznik
- 
				
				maniekzsk8
 
- ze względu na fakt kontrolki nie przekraczałem 2tys obrotówbartas614 pisze:to widze masz wiecej przebojów ode mnie....
miałem wszystkie powyzsze problemy...tylko jeszcze zapytam czy po nagrzaniu bezwzgledu na obroty kontrolka swieci czy tylko poniżej 2 tys obrotów?
1. Olej - zacznij od zmiany i płukanki, o ile masz mozliwosć sciągnij miche i przeczyść smok, a także sprawdz ciśnienie
2. smród - po nagrzaniu sprawdz gdzie leci olej albo inny płyn - ja miałem tak że po rozgrzaniu kapało spod pokrywy zaworów i korka wlewu i kapało na katalizator...gdzie sie olej wypalał i siłą rzaczy smierdziało.
3. odpalenie - zależy co słychać po przekręceniu kluczyka? może być aku, rozrusznik a nawet bezpiecznik
- smród można było tylko odczuć z wydechu
- dzisiaj podłączyłem drugi akumulator, po przekręceniu kluczyka jest normalny odgłos kręcenia, nic się nie zmieniło. Bezpieczników nie sprawdzałem, gdzie znajdę?
- 
				
				maniekzsk8
 
- 
				
				maniekzsk8
 
Rozumiem, czy Ty w takiej sytuacji miałeś jakiś dym z wydechu?bartas614 pisze:nie mówie o pałowaniu jak baran po 5 tys na 2...
tylko w momencie zapalenia kontrolki dodac gazu zeby wszedł powyzej 2tys przez 10 max 15 sekund, bo może masz zasyfiony układ smarowania i syf nie pozwala tłoczyc oleju, a wraz z obrotami wzrasta ciśnienie oleju.
Bez obaw od razu nie popsujesz.
- 
				
				maniekzsk8
 
							








