[ A6 C5 2.7 biturbo 169kw] szarpie dławi się faluja obroty
Operacja zakończona - po długim okresie nieróbstwa. Płytki od SIDa wymienione, dodatkowo wymieniłem trójnik dolotu powietrza, który okazał się sparciały i popękany. Zresztą zupełnie przypadkowo też od SIDa. W końcowym okresie autem nie dało się już prawie jeździć. Szarpał, nie przyspieszał pow. 3 tys. obrotów, a moc... mocy nie było. Wymiana płytek i trójnika spowodowała, że mam znowu banana na pysku
Moc odpowiednia, żadnego szarpania. Miód i malinka.
Rozebrałem i złożyłem sam wg instrukcji jakie znalazłem na forum ale o przelutowanie poprosiłem kogoś kto lepiej się w tym wyznaje no i ma lutownicę.
Duży plus dla SIDa.

Moc odpowiednia, żadnego szarpania. Miód i malinka.
Rozebrałem i złożyłem sam wg instrukcji jakie znalazłem na forum ale o przelutowanie poprosiłem kogoś kto lepiej się w tym wyznaje no i ma lutownicę.
Duży plus dla SIDa.