Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.7 biturbo 169kw] szarpie dławi się faluja obroty

Silniki benzynowe
szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 09 lis 2016, 00:28

Widzę, że już po g... burzy a jak tam problem usunięty czy temat do lamusa?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

piwko365
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 mar 2014, 17:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: piwko365 » 12 lis 2016, 10:04

U mnie jeszcze nie. Zamówiłem elektronikę u SID-a. W przyszły weekend zabiorę się za wymianę. Przeglądnąłem w międzyczasie kilka różnych stron na temat EGT więc mam nadzieję, że sobie poradzę (ew. poproszę kogoś kto na elektronice zna się lepiej). Po wymianie zamelduję jaki efekt. <luzik>

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 12 lis 2016, 10:14

To fajnie daj znać.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

piwko365
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 mar 2014, 17:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: piwko365 » 05 kwie 2017, 13:30

Operacja zakończona - po długim okresie nieróbstwa. Płytki od SIDa wymienione, dodatkowo wymieniłem trójnik dolotu powietrza, który okazał się sparciały i popękany. Zresztą zupełnie przypadkowo też od SIDa. W końcowym okresie autem nie dało się już prawie jeździć. Szarpał, nie przyspieszał pow. 3 tys. obrotów, a moc... mocy nie było. Wymiana płytek i trójnika spowodowała, że mam znowu banana na pysku <rotfl>
Moc odpowiednia, żadnego szarpania. Miód i malinka.
Rozebrałem i złożyłem sam wg instrukcji jakie znalazłem na forum ale o przelutowanie poprosiłem kogoś kto lepiej się w tym wyznaje no i ma lutownicę.
Duży plus dla SIDa.

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 05 kwie 2017, 15:27

ten trójnik to gumowy ?

piwko365
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 mar 2014, 17:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: piwko365 » 05 kwie 2017, 18:20

Tak to ten gumowy. Ponoć systematycznie się zużywają i pękają, i co jakiś czas trzeba wymieniać. Podobno czasem są winne czujniki DV oraz nieszczelności w dolocie.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 05 kwie 2017, 18:32

Jak zawór dv jest uszkodzony to trójnik przy przeładowaniu może się uszkodzić.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 05 kwie 2017, 22:41

no i dla tego polecają zakładać silikonowe ;]

piwko365
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 mar 2014, 17:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: piwko365 » 06 kwie 2017, 11:07

Tylko żebym jeszcze wiedział jaki kupiłem... W każdym razie był zamawiany awaryjnie z dnia na dzień, ale jak ten pęknie, będę wiedział, że DVki do wymiany i wtedy nowy trójnik poszukam silikonowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja