Witam, całkiem niedawno borykałem się z problemem otwierającego i zamykającego się centralnego zamka. Wymieniłem dwa mikrostyki w zamku kierowcy i problem zniknął. Od kilku dni natomiast pojawił się nowy. Początkowo samochód sam się zamykał, sporadycznie. Następnie przestał wpuszczać mnie do środka. Tzn ja otwieram zamek z pilota, a on "ciach" i zamyka wszystko mi przed nosem. Ciężko się wstrzelić, żeby drzwi otworzyć klamką. Czasem zamknie się normalnie, a czasem również zarygluje. Najgorsze było wczoraj. Jadę po mieście a tu zaczynają mi awaryjne migać. Myslałem, że to przerywacz padł, ale okazało się, że to od alarmu. Można się tak bawić i zamykać, otwierać i migać alarmem do upadłego. Odczyt błędów:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
35-00 - -
01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact
35-00 - -
01558 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Close (F241)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
Skasowanie błędów i pozostało to:
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe
Oznacza on ryglowanie drzwi lewy tył.
Dziś sprawdzałem:
Moduł komfortu - suchy
Kable w drzwiach- suche, bez uszkodzeń
Jak odłączyłem zamek lewy tył to problem nadal występował- wciąż centralny zamek zamykał samochód. Podłączyłem zamek LT i odłączyłem zamek kierowcy. Samochód przestał robić mi na złość i przestał się zamykać. Słychać jedynie, że ten lewy tylny zamek zamyka się inaczej (po naciśnięciu pilota), więc mikrostyk od ryglowania będzie padnięty.
Takie moje pytanie- dlaczego vag wywala błąd lewy tył, skoro po jego odpięciu nadal są problemy...?
PS. Po odłączeniu zamka kierowcy u Was też na stałe świecą podświetlenia klamek wewnętrznych?
Czuję, że ciężko będzie mi zlokalizować przyczynę. Każda wskazówka się przyda. Z góry dzięki
[ Dodano: 2017-04-02, 22:03 ]
Zaglądam po kilka razy dziennie w ten temat i liczę na jakiś trop. Ale wciąż nic....
Może przynajmniej ktoś wie jak w hierarchii wśród zamków wypada zamek od kierowcy?
Jest on jakimś nadrzędnym zamkiem, który jest może niejako pośredniczącym reszty zamków?
Pytam, bo po odłączeniu zamka kierowcy utraciłem w zamku tylnej klapy to "elektryczne wspomaganie" przy łapaniu za "klamkę" bagażnika
Centralny sie zamyka, jazda na awaryjnych
Centralny sie zamyka, jazda na awaryjnych
Uważam, że jak mam audi to jestem lepszy 

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Chyba należałoby zacząć od uporania się z tym błędem:
01558 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Close (F241)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
a6-c5-18t-prosba-o-analize-bledow-vt21608.htm
01558 - Contact Switch in Locking Cyl: Driver Side: Close (F241)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
a6-c5-18t-prosba-o-analize-bledow-vt21608.htm
Dzięki, za podpowiedź. Nie zignoruję Twojej uwagi i sprawdzę raz jeszcze przewody. Myślę, że tutaj wyskoczyłby ponownie błąd 01558, ponieważ po ich pierwszym skasowaniu i poprawieniu lutów otwierałem samochód ok 30 razy, a on wciąż się zamykał. Nie wyskoczyło nic oprócz:
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe
PS: Czy jako ADMIN możesz przenieść ten temat do tego adresu:
modul-zamka-drzwi-vt60780,30.htm
Wydaje mi się, że tam jest jego miejsce....Dziękuję
[ Dodano: 2017-04-09, 00:53 ]
Chyba się udało
. Wczoraj wymienilem mikrostyki TL drzwi. Asekuracyjnie przed zmontowaniem przemierzyłem całą wiązkę i od tego czasu centralny nie przejawia uszkodzeń.
Pomimo, iż nie stwierdziłem uszkodzeń mikrostyków to wymieniłem oby dwa i poprawiłem luty na całej płytce. Jak narazie działa, ale obawiam się, że wilgotność powietrza może mieć tu znaczenie. Dlatego czuję się zobowiązany poinformować Was o dalszych ewentualnych niechcianych problemach.
Zaobserwowałem, że do czasu aż nie został podpięty zamek kierowcy to podczas otwierania z pilota zamki "chciały otwierać się dwa razy". Może to coś komuś pomoże.
Morał (przynajmniej na dziś): Jeśli Vag wyrzuca Ci błędy modułu 35 to zacznij właśnie od nich
dzięki za pomoc i pozdrawiam
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe
PS: Czy jako ADMIN możesz przenieść ten temat do tego adresu:
modul-zamka-drzwi-vt60780,30.htm
Wydaje mi się, że tam jest jego miejsce....Dziękuję

[ Dodano: 2017-04-09, 00:53 ]
Chyba się udało

Pomimo, iż nie stwierdziłem uszkodzeń mikrostyków to wymieniłem oby dwa i poprawiłem luty na całej płytce. Jak narazie działa, ale obawiam się, że wilgotność powietrza może mieć tu znaczenie. Dlatego czuję się zobowiązany poinformować Was o dalszych ewentualnych niechcianych problemach.
Zaobserwowałem, że do czasu aż nie został podpięty zamek kierowcy to podczas otwierania z pilota zamki "chciały otwierać się dwa razy". Może to coś komuś pomoże.
Morał (przynajmniej na dziś): Jeśli Vag wyrzuca Ci błędy modułu 35 to zacznij właśnie od nich
dzięki za pomoc i pozdrawiam
Uważam, że jak mam audi to jestem lepszy 
