Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 2,5 tdi150] ciezko pali i przy 3 tys.obr. dostaje dziury

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Łukasz 1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
Lokalizacja: Ruda Śląska

[a6 2,5 tdi150] ciezko pali i przy 3 tys.obr. dostaje dziury

Post autor: Łukasz 1980 » 26 mar 2009, 15:47

witam wszystkich mam takie problemy jak: jadac na ok 3 tys. obr. dostaje takiego muła ze szkoda gadac nie dzieje sie to kazdorazowo ale jednak dosyc czesto poza tym na zimnym silniku bardzo ciezko pali jak sie zagrzeje pali na dotyk prosze poradzcie cos. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 mar 2009, 16:32 przez Łukasz 1980, łącznie zmieniany 2 razy.
Łukasz 1980

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 26 mar 2009, 15:51

ÂŁukasz 1980,
:arrow: Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem.
Zastosuj w nim odpowiednie tagi.
W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty.

Łukasz 1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Łukasz 1980 » 26 mar 2009, 16:48

jestem tu od niedawna wybaczcie mi te błedy :-/
Łukasz 1980

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 26 mar 2009, 16:55

cięzko pali,bo masz pewnie świece do wymiany,tak myślę,jak piszesz,ze na ciepłym już jest ok,a z tymi 3000 obrotów,to może system awaryjny Ci się włącza i nie pozwala autku dalej ciągnąć
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Łukasz 1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Łukasz 1980 » 26 mar 2009, 17:00

więc ten system awaryjny jak mogę sprawdzic ? do kogo z tym jechac pod komputer?? poradzą mi coś?

[ Dodano: 2009-03-26, 17:01 ]
a filtr paliwa ma coś wspólnego z tym ciężkim zapalaniem?

[ Dodano: 2009-03-26, 17:03 ]
znajomi mi coś gadali o tych 3 tys. obr. że to może byc przeplywomież powietrza jest to możliwe??

[ Dodano: 2009-03-26, 17:11 ]
proszę jak wam ten temat jest znany dajcie mi znac. pozdrawiam wszystkich
Łukasz 1980

Limp_dick

Post autor: Limp_dick » 26 mar 2009, 22:29

Vag prawdę Ci powie. Bez podpięcia do kompa ciężko będzie określić. Można tylko gdybać.
Proponuje:
1. Zrób dobre logi
2. Wrzuć do odpowiedniego działu
3. Się okaże co i jak ;-)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 27 mar 2009, 09:14

Z tego co się dowiedziałem to V6 Tdi palić będzie nawet na nieprawych 6 świeczkach.Poranny rozruch jest utrudniony według mnie poprzez zbyt rozjechaną wartość kąta wtrysku.Ja sam miałem ostatio taki problem i ustawiłem kąt na wartość 1.8 ATDC i powiem nie to auto, teraz tak pięknie pracuje, że nic tylko rozłożyć leżak i rozkoszować się dźwiękiem V6 Tdi.Co do drugiego problemu to jam obstawiam na dwie możliwości:
1. padnięty przepływomierz, miałem kiedyś podobnie(nie identycznie) u siebie i po wymianie było ok
2. zapieczone kierownice w T

Najlepiej będzie jak zrobisz logi i je zamieścisz wtedy się dużo wyjaśni bo tak na domysły to możesz wydać sporo $ a problem nie zniknie.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Łukasz 1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Łukasz 1980 » 27 mar 2009, 10:58

ok spróbuje z tym kątem wtrysku i dam znac a powiedz jaki jest koszt przepływomierza ?
Łukasz 1980

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 27 mar 2009, 13:22

ÂŁukasz 1980 pisze:ok spróbuje z tym kątem wtrysku i dam znac a powiedz jaki jest koszt przepływomierza ?
Najpierw zrób logi bo może się okazać ze lmm jest dobry a T pada więc wydasz niepotrzebnie 400pln.Zacznij od logów i odczyty błędów jaki mogły zapisać się w sterowniku silnika.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja