[a6 2,5 tdi150] ciezko pali i przy 3 tys.obr. dostaje dziury
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska
[a6 2,5 tdi150] ciezko pali i przy 3 tys.obr. dostaje dziury
witam wszystkich mam takie problemy jak: jadac na ok 3 tys. obr. dostaje takiego muła ze szkoda gadac nie dzieje sie to kazdorazowo ale jednak dosyc czesto poza tym na zimnym silniku bardzo ciezko pali jak sie zagrzeje pali na dotyk prosze poradzcie cos. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 mar 2009, 16:32 przez Łukasz 1980, łącznie zmieniany 2 razy.
Łukasz 1980
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska
więc ten system awaryjny jak mogę sprawdzic ? do kogo z tym jechac pod komputer?? poradzą mi coś?
[ Dodano: 2009-03-26, 17:01 ]
a filtr paliwa ma coś wspólnego z tym ciężkim zapalaniem?
[ Dodano: 2009-03-26, 17:03 ]
znajomi mi coś gadali o tych 3 tys. obr. że to może byc przeplywomież powietrza jest to możliwe??
[ Dodano: 2009-03-26, 17:11 ]
proszę jak wam ten temat jest znany dajcie mi znac. pozdrawiam wszystkich
[ Dodano: 2009-03-26, 17:01 ]
a filtr paliwa ma coś wspólnego z tym ciężkim zapalaniem?
[ Dodano: 2009-03-26, 17:03 ]
znajomi mi coś gadali o tych 3 tys. obr. że to może byc przeplywomież powietrza jest to możliwe??
[ Dodano: 2009-03-26, 17:11 ]
proszę jak wam ten temat jest znany dajcie mi znac. pozdrawiam wszystkich
Łukasz 1980
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Z tego co się dowiedziałem to V6 Tdi palić będzie nawet na nieprawych 6 świeczkach.Poranny rozruch jest utrudniony według mnie poprzez zbyt rozjechaną wartość kąta wtrysku.Ja sam miałem ostatio taki problem i ustawiłem kąt na wartość 1.8 ATDC i powiem nie to auto, teraz tak pięknie pracuje, że nic tylko rozłożyć leżak i rozkoszować się dźwiękiem V6 Tdi.Co do drugiego problemu to jam obstawiam na dwie możliwości:
1. padnięty przepływomierz, miałem kiedyś podobnie(nie identycznie) u siebie i po wymianie było ok
2. zapieczone kierownice w T
Najlepiej będzie jak zrobisz logi i je zamieścisz wtedy się dużo wyjaśni bo tak na domysły to możesz wydać sporo $ a problem nie zniknie.
1. padnięty przepływomierz, miałem kiedyś podobnie(nie identycznie) u siebie i po wymianie było ok
2. zapieczone kierownice w T
Najlepiej będzie jak zrobisz logi i je zamieścisz wtedy się dużo wyjaśni bo tak na domysły to możesz wydać sporo $ a problem nie zniknie.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Najpierw zrób logi bo może się okazać ze lmm jest dobry a T pada więc wydasz niepotrzebnie 400pln.Zacznij od logów i odczyty błędów jaki mogły zapisać się w sterowniku silnika.ÂŁukasz 1980 pisze:ok spróbuje z tym kątem wtrysku i dam znac a powiedz jaki jest koszt przepływomierza ?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE