Witam
W środę robiłem softa, przez dwa dni było Ok.
Wczoraj przy odpaleniu długo kręcił ale odpalił waląc mega chmurę niespalonego paliwa z wydechu. Cały dzień jeździłem I odpalał dobrze. Dzisiaj w garażu ponowna sytuacja i znowu cały dzień spokój. Myśle czy nie wgrać serii ale dużo ludzi twierdzi ze może być za słaby aku.
Problem jest ze palił Ok, ale zaglądając do bagażnika to mam mały aku jak na 3.0tdi. Poza tym przy kręceniu jakby był Sony aku to by raczej nie odpalił po dłuższym kręceniu... jakieś pomysły?
Jestem ciekaw jak jutro odpali? Jak da rasę tzn ze faktycznie był słaby Aku i się naładował przez dzisiejsza trasę.
[ ASB 3.0 232 KM] Odpala po 3-4 sekundach z mega chmura z wy
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
[ ASB 3.0 232 KM] Odpala po 3-4 sekundach z mega chmura z wy
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Masz tutaj dużo racji, też obstawiałem z opisów zawór bezpieczeństwa... Ale nie pasuje mi to, że akurat cały tydzień był spokój i akurat dwa dni później po sofcie powstał problem.
Jutro spróbuje odpalić już z VCDSEM
UPDATE: Dzisiaj wsiadłem do samochodu, na wszelki wypadek dwa razy zapłon dałem ( żeby mi sie świece zagrzały albo paliwo pociągneło ) i najgorsze jest, że odpalił bez problemu...
No to chociaż już mi soft odpada, zostają świece żarowe albo cofające paliwo?
Jutro spróbuje odpalić już z VCDSEM

UPDATE: Dzisiaj wsiadłem do samochodu, na wszelki wypadek dwa razy zapłon dałem ( żeby mi sie świece zagrzały albo paliwo pociągneło ) i najgorsze jest, że odpalił bez problemu...
No to chociaż już mi soft odpada, zostają świece żarowe albo cofające paliwo?
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
Rzecz stała się po sofcie - więc świecie bym odrzucił a skupił na dawce rozruchowej paliwa. Przecież programowanie nowej mapy z tym też się wiąże, że określana jest ilość paliwa na start. Nie mam pojęcia jak komputerem sprawdzić dawki i jak je zwiększyć, wiem jedno że w volvo v40 td, też mam taki problem, że długo kręci później chmury z tyłu, ale jest to na 99% procent wina cofającego się paliwa, stąd objaw skojarzony z Twoim autem.