Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ASB 3.0 232 KM] Odpala po 3-4 sekundach z mega chmura z wy

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

[ ASB 3.0 232 KM] Odpala po 3-4 sekundach z mega chmura z wy

Post autor: Adxs » 25 mar 2017, 20:29

Witam

W środę robiłem softa, przez dwa dni było Ok.
Wczoraj przy odpaleniu długo kręcił ale odpalił waląc mega chmurę niespalonego paliwa z wydechu. Cały dzień jeździłem I odpalał dobrze. Dzisiaj w garażu ponowna sytuacja i znowu cały dzień spokój. Myśle czy nie wgrać serii ale dużo ludzi twierdzi ze może być za słaby aku.

Problem jest ze palił Ok, ale zaglądając do bagażnika to mam mały aku jak na 3.0tdi. Poza tym przy kręceniu jakby był Sony aku to by raczej nie odpalił po dłuższym kręceniu... jakieś pomysły?

Jestem ciekaw jak jutro odpali? Jak da rasę tzn ze faktycznie był słaby Aku i się naładował przez dzisiejsza trasę.
kontakt administratora:
Polecam!

marstooq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 02 lut 2016, 16:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marstooq » 26 mar 2017, 18:29

Pasuje mi na objaw związany z zasilaniem ropą. Zwróciłbym uwagę na dopływ paliwa. Może jest jakaś "cofka" w układzie i zanim je napompuje, chwilę pokręci, później jest go za dużo stąd te chmury z rury.

Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 26 mar 2017, 22:15

Masz tutaj dużo racji, też obstawiałem z opisów zawór bezpieczeństwa... Ale nie pasuje mi to, że akurat cały tydzień był spokój i akurat dwa dni później po sofcie powstał problem.
Jutro spróbuje odpalić już z VCDSEM :)


UPDATE: Dzisiaj wsiadłem do samochodu, na wszelki wypadek dwa razy zapłon dałem ( żeby mi sie świece zagrzały albo paliwo pociągneło ) i najgorsze jest, że odpalił bez problemu...

No to chociaż już mi soft odpada, zostają świece żarowe albo cofające paliwo?
kontakt administratora:
Polecam!

marstooq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 02 lut 2016, 16:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marstooq » 27 mar 2017, 11:00

Rzecz stała się po sofcie - więc świecie bym odrzucił a skupił na dawce rozruchowej paliwa. Przecież programowanie nowej mapy z tym też się wiąże, że określana jest ilość paliwa na start. Nie mam pojęcia jak komputerem sprawdzić dawki i jak je zwiększyć, wiem jedno że w volvo v40 td, też mam taki problem, że długo kręci później chmury z tyłu, ale jest to na 99% procent wina cofającego się paliwa, stąd objaw skojarzony z Twoim autem.

Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 19 kwie 2017, 20:25

Do ilu stopni grzeją świece? Jak było +15 to palił Ok, teraz jak jest -1 i poczekam as świece się zagrzeje to tez jest Ok. Najgorszy problem jest między 5-10st bo wtedy kręci przez 5-8sekund zanim odpali :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja