Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Allroad wymiana zawieszenia na tradycyjne

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
cali78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 12 gru 2016, 02:24
Lokalizacja: katowice

Allroad wymiana zawieszenia na tradycyjne

Post autor: cali78 » 14 mar 2017, 00:21

Witam, chce zmienić zawieszenie na normalne w allroad 2.7 bit. Obecne w ogóle nie odpowiada mi jeśli chodzi o prowadzenie i sztywność a i tak mam jeden miech do wymiany.
Czy ktoś robił podmianę na normalny zawias ale nie używał dedykowanych zestawów ?
Jakie dobrać amortyzatory i sprężyny aby sztywność i precyzja prowadzenia się polepszyła czy może gwint ? albo wstawić całe zwrotnice i kolumny z a6 c5 2.7 bit

pozdrawiam

ps. wiem będzie kaleka ale teraz się czuje jak na statku

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 14 mar 2017, 12:07

Być może problem nie leży w pneumatyku tylko w jakimś innym elemencie zawieszenia albo geometrii. Mam też olka na podjeździe co prawda z 2.5tdi ale zawias generalnie ten sam i na najniższym ustawieniu prowadzi się to całkiem w porządku, większej różnicy w prowadzeniu ,przy tym ustawieniu, między normalnym zawiasem nie zauważyłem. Dopiero po przesiadce na 1BE w moim 2.7 czuć, że jest wyraźnie sztywniejsze.

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 14 mar 2017, 19:03

cali w jakim stanie masz tylne amory? jak chcesz sie pozbyc daj cynk

co do zawiasu to potrzebujesz gorne mocowania z a6 c5 quattro i oczywiscie maorki. Jak chcesz sztywno zainwestuj w gwint. Przynajmniej bedziesz mogl wyregulować wysokość

cali78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 12 gru 2016, 02:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: cali78 » 15 mar 2017, 15:03

Mauros88 pisze:cali w jakim stanie masz tylne amory? jak chcesz sie pozbyc daj cynk

co do zawiasu to potrzebujesz gorne mocowania z a6 c5 quattro i oczywiscie maorki. Jak chcesz sztywno zainwestuj w gwint. Przynajmniej bedziesz mogl wyregulować wysokość

tył lewy nie trzyma reszta ok

HQ-AERO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 24 mar 2017, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HQ-AERO » 27 kwie 2017, 08:53

Wato zacząć od tego czy jesteś przygotowany na taką wymianę, bo koszty wymiany powiedzmy na zawieszeni gwintowane w przypadku 2.7 bit quattro będą dosyć duże. Jeżeli nie trzyma tylko lewy tył to może warto tylko nim się zająć i serwisować go w sensie nowych amorków plus sprężyny.

cali78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 12 gru 2016, 02:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: cali78 » 25 maja 2017, 12:52

jestem przygotowany i zdecydowany na wymianę na tradycyjne tylko z tego co widzę każdy gwint automatycznie obniża auto a ja nie chce mieć niżej niż poziom 1.

gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 29 maja 2017, 13:50

To chyba musisz wstawić 1ba

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja