Instalacja LPG 2.7 BT
Instalacja LPG 2.7 BT
Witam wszystkich , proszę o opinie użytkowników c5 2.7 biturbo odnośnie instalacji LPG . Jak wygląda u was sytuacja po zagazowaniu autka ? . Jak się wam jeździ na gazie czy ponosicie jakieś dodatkowe koszty związane z instalacją lpg ? . Konkretniej mówiąc żałujecie założenia Lpg czy nie ? . Pytam ponieważ zastanawiam się nad założeniem takowej instalacji jednak jest sporo negatywnych opinii podobno lepiej jeździć na Bp , dlatego proszę o pomoc jak to wygląda u was ? .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Silnik V6 w C5 bardzo dobrze znosi gaz.
90% problemów przy BiTurbo wynika z niewiedzy instalatorów gazu. Instalacja będzie cię kosztowała więcej niż, np. do 2.4 czy do 2.8, natomiast jest na forum wielu użytkowników i raczej, a jestem na forum od dawna (proszę bez sugestii datą dołączenia), nie ma z tym problemów związanych z samym silnikiem. Jeśli masz silnik w dobrej kondycji i założysz instalacje wysokiej jakości u gazownika sprawdzonego (najlepiej przez LPG forum się dowiedzieć/sprawdzić ) to będziesz zadowolony.
Poza ceną założenia, która będzie oscylowała gdzieś w przedziale 4-4,5 tysiąca, należy liczyć koszta wymiany filtrów i odrobinę droższego przeglądu corocznego.
Poza tym, droższe świece, nie wolno oszczędzać na dobrej jakości oleju. Jeśli o to się zadba, to nie ma problemów.
Ja nie mam turbo, mam 2.4, jednak konstrukcja silników jest taka sama, z tym, że 2.7 jest wzmocnione i to ze sporym zapasem. Zrobiłem na gazie z 50 tysięcy i żadnych problemów. Z tym, że pilnuje wymian wszystkiego.
Spalanie gazu, trzeba liczyć w litrach tyle co benzyny + 10-20%.
90% problemów przy BiTurbo wynika z niewiedzy instalatorów gazu. Instalacja będzie cię kosztowała więcej niż, np. do 2.4 czy do 2.8, natomiast jest na forum wielu użytkowników i raczej, a jestem na forum od dawna (proszę bez sugestii datą dołączenia), nie ma z tym problemów związanych z samym silnikiem. Jeśli masz silnik w dobrej kondycji i założysz instalacje wysokiej jakości u gazownika sprawdzonego (najlepiej przez LPG forum się dowiedzieć/sprawdzić ) to będziesz zadowolony.
Poza ceną założenia, która będzie oscylowała gdzieś w przedziale 4-4,5 tysiąca, należy liczyć koszta wymiany filtrów i odrobinę droższego przeglądu corocznego.
Poza tym, droższe świece, nie wolno oszczędzać na dobrej jakości oleju. Jeśli o to się zadba, to nie ma problemów.
Ja nie mam turbo, mam 2.4, jednak konstrukcja silników jest taka sama, z tym, że 2.7 jest wzmocnione i to ze sporym zapasem. Zrobiłem na gazie z 50 tysięcy i żadnych problemów. Z tym, że pilnuje wymian wszystkiego.
Spalanie gazu, trzeba liczyć w litrach tyle co benzyny + 10-20%.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
jak wyżej kolega napisał
jak nie pożałujesz $$$ przy montażu to nie będziesz później żałował
z problemami tutaj na forum w większości startują osoby ze słabym osprzętem lub istnym druciarstwem jeśli chodzi o montaż..bo pewnie dali się skusić o 1000zł tańszą instalką...
dobrze zmontowana kuchenka bez problemu ogarnia stage1 w tym silniku czyli ok 300+ kucy i nie ma żadnej różnicy czy jedziesz na el pe dżi czy bezołowiowej
ja nie gazuje z dwóch powodów:
- niskie roczne przebiegi
- nie bo nie i hoooy![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
pozdro
jak nie pożałujesz $$$ przy montażu to nie będziesz później żałował
z problemami tutaj na forum w większości startują osoby ze słabym osprzętem lub istnym druciarstwem jeśli chodzi o montaż..bo pewnie dali się skusić o 1000zł tańszą instalką...
dobrze zmontowana kuchenka bez problemu ogarnia stage1 w tym silniku czyli ok 300+ kucy i nie ma żadnej różnicy czy jedziesz na el pe dżi czy bezołowiowej
ja nie gazuje z dwóch powodów:
- niskie roczne przebiegi
- nie bo nie i hoooy
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
pozdro
Mam gaz w tym silniku i absolutnie żadnych problemów nie miałem. Koszty dosatkowe przez ostatnie 2 lata to filtry i droższy przegląd. Tyle. Ale na instalację nie żałowałem grosza, wtryski i reduktor mam z górnej półki, instalacja założona u gościa który robił już te silniki nie raz i wie co i jak. Strojona przy użyciu sondy AFR bardzo starannie. Absolutnie żadnych problemów na gazie. Acha, przy prawidłowym doborze komponentów i prawidłowym wystrojeniu nie ma prawa być jakichkolwiek spadków mocy na gazie.
Dzięki koledzy za szybką odpowiedz . Dziś dzwoniłem odnośnie montażu instalki koszt 4600 zł czas montażu ok 10 h podobno troszkę dłużej przy tym silniku schodzi ze strojeniem itp.. dlatego w ciągu jednego dnia się nie wyrobią .Znajdę trochę wolnego czasu i odstawie na warsztat auto aby zamontowali Instalacje . Po montażu napisze jak autko się sprawuje .